Byla to jedna z těch cool holek, které se mnou chodí do třídy. ,,Ahoj. Já jsem Tina. Ty jsi ta....... Simča, ne?" Začala zbrkle. ,,Ahoj. Nejsem Simča, ale Domča." Opravila jsem ji. ,,Aha, promiň. A proč jsem tady......ehm....... Je mi to takové blbé, ale..... nechceš se mnou sedět v lavici?" ,,Okej, klidně, stejně nemám s kým sedět. A proč nesedíš s některou ze svých kamarádek?" ,,Se všemi už jsem seděla už mě to nebaví, chci zkusit něco jiného." A tak jsme šly do učebny Biologie. Sedly jsme si do předposlední lavice u okna a začaly si o sobě vyprávět. Já o ní zjistila, že s námi do třídy chodí její dvojče Kája (Karolína), a že se nejmenuje Tina, ale Kristina a že ji tak říkají doma. Nemá prý ráda, když jí někdo říká Kiki, připadá jí to stupidní. Já prozradila i Lukase a taky to, že jsem se s ním měla potkat o přestávce v hale. Řekla, že Lukase zná dobře a že jsou to dobří přátelé. Rozrazily se dveře a do třídy vešla žena v sukni a staromódní halence. Vypadala jako učitelka z mladší doby bronzové. Vlasy měla sepnuté do drdolu připlácnutého k hlavě pinetkami. ,,Taaak, narovnáme se," řekla učitelka Suriková, ,,Dneska nás čeká......." Blablablabla, myslela jsem si. ,,Hej, Tino, je ta učitelka zlá nebo hodná?" ,,Jak kdy a jak v čem. Zkouší dost přísně, ale takhle je v pohodě. Dan, (jeden ze spolužáků) hrál v hodině na mobilu a ona ho neviděla." Zachichotala se Tina. Hodina uběhla jako voda a byla tu přestávka. Šla jsem si do skříňky pro matematiku a když jsem se vrátila do třídy, na mé lavici ležel papírek, na kterém stálo: Pro Domču.
Bylo to zvláštní, ale tak co. Dopis jsem ve škole ještě nedostala, takže je to novinka. Otevřela jsem ho a začala potichu číst:Ahoj Domčo!
Nestihl jsem přijít k terárku, ale mám lepší nápad. O další přestávce se sejdeme na školním dvoře u laviček. Pokud souhlasíš, přijď tam, pokud ne, budu si myslet, že jsi taková jako Mary a Daisy. Doufám že se tam sejdeme.Lukas
Zasněně jsem se posadila na místo a civěla do prázdna.
Najednou přišla naše třídní učitelka do třídy a já si uvědomila, že jsem ani nezpozorovala, kdy zazvonilo na hodinu. ,, Dobrý den, třído......" začala učitelka svůj obvyklý proslov. ,, Vím, že jsem říkala, že letos přibyde do třídy jen jedna nová osoba, ale zapomněla jsem na tuto dívku, která nemohla přijít do školy již 1. září, protože se stěhovali z Brna teprve minulý týden. Jmenuje se Anna," pokračovala dál. "Je......Pokračování příště......
Loučí se s vámi Nina vy koťata ❤😂
ČTEŠ
Život Bohatý Holky [POZASTAVENO]
Random❗V příběhu se mohou vyskytovat i mírně vulgární výrazy.❗ Příběh se odehrává v Praze. Hlavní postavou je Dominika, která výborně zapadne do kolektivu mladých studentů v blízké škole. Vybuduje si tam pevné přátelství a super partu, se kterou zažívá rů...