Γειαα ειμαι η Αμαντα,και ειμαι πιο κολλημενη με τα πιτογυρα απο οτι εσυ ανωμαλε αναγνωστη με τα βιβλια του wattpad.
Αυτη η ιστορια ειναι το δικο μου love story.Γιατι κοσμε,μικρε και αμυαλε κοσμε,ποιος χρειαζεται το μπαντ μποι με το σκοτεινο παρελθον,ή το νερντ με τα σεξυ γυαλια αν εχεις το souvlaki boy.
Το souvlaki boy αγαπητες κυριες τα εχει ολα σε ενα!
Ειναι απιστευτα σεξυ οταν ιδρωνει αναμεσα στους αφροδισιακους αφρους της σχαρας.
Τα χερια των σουβλατζηδων ειναι τελεια γυμνασμενα απο τον πολυωρο καθαρισμο του γυρου😍😍Και σιγουρα εχουν μαθει να αντιμετοπιζουν δυσκολες καταστασεις,οπως ιδιοτροπους πελατες κζι ανηθικες πατατες που πιτσιλουν με λαδι τον πανελληνιο.
Οπως ειδατε το souvlaki boy τα εχει ολα σιν οτι ξερει να φτιαχνει πιτογυρα.
Ειναι ο τελειος αντρας για μια εφηβη.
Και ξερετε που ειναι το καλο??
Υπαρχουν παντουυυ!!!!Εσυ απλα πρεπει να διαλεξεις τον καλυτερο.
Αλλα αρκετα με αυτα ας μηλισουμε για κατι που σας ενδιαφερει περισσοτερο.
Εμενα😊Οπως ειπα με λενε Αμαντα,και ειμαι ο διαλος σε μινι μεγεθος,ναι ειμαι 1,62 προμπλεμ?
Θα πηγαινα δευτερα λυκειου αλλα εχω μεινει😢 οποτε τωρα ειμαι πρωτη,γεηηη
Ειμαι καστανοξανθη(προς το ξανθο)και εγω ματια που βυθιζεσαι μεσα τους#νοτ ειναι ενα απλο κλασσικο μπλε χρωμα.
Ειμαι αδυνατη οραγμα που προκειτε για θαυμα μιας που καταβροχθιζω τα σουβλακια το ενα μετα το αλλο.
Τεσπα δεν εχω γκευ κολλητο ουτε τρελη κολλητη.ΟΜΩΣ εχω τον κυριο πιτογυρακια που με βοηθαει να τα βγαζω περα με την βαρετη ρουτινα μου.
Επισης ανηκω σε ενα προγραμμα το:saveflamingos!
Να πατε να γραφτειτε και εσεις δινουν δωρεαν σωσιβια φλαμινγκο για να εισαι και εσυ swag (για αυτο γραφτηκα και εγω μουχαχαχα😈😈)
Αρκετα σας επρηξα ομως το θεμα αγαπητα μου παιδια ειστε εσεις (και τα πιτογυρα)
Και επειση ολοι το κανουν θα σας βγαλω και εγω ενα σουπερ κιουτ και αστειο ονομα και θα σας φωναζω ετσι!!!
Απο αυτη τη στιγμη σας χρηζω "παγωμενες unicornφραουλιτσες"
Δεν ειμαι πανεξυπνη?!
Εντ μπακ ον μαι λαιφ ναου
Ολοι οι ανθρωποι ειναι καλοι σε κατι δηλαδη ολοι εκτος απο εμενα.
Οταν ολοι οι αλλοι εξασκουσαν το ταλεντο τους,στο χορο,το τραγουδι ή τη ζωγραφικη εγω εγραφα αποτυχημενα σχεδια για να παω στην πιτογυροχωρα.Αλλα τωρα εχω στο μυαλο μου κατι πολυ σοβαρο.
Μια νεα περιπετεια που θα πετυχει αυτη τη φορα.
Και θα ειστε και εσεις εκει😊😊😀(αν με αντεξετε)
Το πολυ εξυπνο σχεδιο της Αμαντας:
YOU ARE READING
Ερωτευτηκα Τον Σουβλατζη Μου
HumorΣας πληροφορω οτι ζουμε στον πιτογυριακο αιωνα και μαλιστα στην πιο πιτογυρενια χωρα του κοσμου! Μπορει να μην εχουμε τον Ομπαμα για προεδρο(κριμα) Μπορει το συστημα να γαμιεται(με το συμπαθειο) Μπορει οι καθηγητες να ειναι πιο κακιασμενοι και απο ο...