Μια υπεροχοθεικη μυρωδια με ξυπνησε.Μπηκε μεσα στα ρουθουνια μου και ζεστανε τον οργανισμο μου.
Πεταχτηκα απο το κρεβατι μου,και ανοιξα την πορτα μου τη στιγμη που η θεια μου φωναξε το ονομα μου ξεσηκωνοντας τον πιτογυριο(πανελληνιο)-ΑΜΑΝΤΑΑ!Ηρθαν τα σουβλακια!
Εγω φυσικα ετρεξα στη κουζινα,αφου εφαγα 3-4 κουτρουβαλλιες,βγαζοντας κραυγες ινδιανου πολεμιστη.
Φαν φακτ:Αυτον τον μηνα μενω με την τρελη βραζιλιανα θεια μου γιατι η γονεις μου πηγαν διακοπες στον Αγιο Δομηνικο.
-Θειτσα μου!Πηρες σουβλακια!Εισαι θεααα.
-Πρωτον ετσι και με ξαναπεις θειτσα θα κοψω τα αρχιδια του θειου σου,που το χει σκασει για την Χαβαη μαζι με μια 20χρονη ρωσιδα,και θα στα δωσω να τα φας!Αλλα ναι ειμαι θεα.
Ναι απο οτι καταλαβατε εχω πολυ γαματη θεια.
-Κατσε να φας τωρα.
-Μπαα θα τα παρω στο δωματιο μου.
-Ενταξει γλυκια μου αλλα να μην δω τιποτα κατω θα στο δωσω να το φας.
-Καλα,καλα τσιλ γιορ τιτς τια Ντολορες.
Πηρα το πιατο με τα πιτογυρα και πηγα στο δωματιο μου.Εκατσα στην κουνιστη μου καρεκλα,ξερετε αυτη με τα ροδακια που δεν βαριεσε ποτε να στριφογυρνας;
Ναι αυτη.Πηγα "τσουλωντας" μεχρι το συρταρι μου και εβγαλα τα κυαλια μου,και μετα απλα ξανατσουλησα μεχρι το παραθυρο,παρακαλω υπολογιστε οτι εχω το πιατο με τα πιτογυρα στα ποδια μου.
Η μερα ειναι βροχερη και ειναι τοσο υπεροχη για παρακολουθηση😈
Και νοπε δεν ειμαι απο τα κλασσικα κοριτσουδια που θα αραξουν μπροστα απο το λαπτοπ και θα βλεπουν σειρες και καθονται και κλαινε την μοιρα τους γιατι δεν εχουν και αυτες μαλακα μποιφρεντ να τις ταλαιπωρει.
Εγω αγαπητες παγωμενες unicornφραουλιτσες,
κατσικωνομαι στο παραθυρο με τα κυαλια της χελλοου κιτι(ασχολιαστο)και παρακολουθω τους γειτονες.Ο καθενας εχει και δικο του φακελο.Δεν ειναι φανταστικο?Πρεπει να παω να δουλεψω στο FBI μουχαχαχα😈😈Βολεψα λοιπον τον κωλο μου στην καρεκλα και περιμενα να περασει το επομενο θυμα εεε εννοω περαστικος!
Δεν περιμενα πολυ και τσουπ να η κυρια γειτονισσα Ν3 γνωστη ως κυρια Παπαχαραλαμπους με κωδικο ονομα κυρια μαρουλι.
ESTÁS LEYENDO
Ερωτευτηκα Τον Σουβλατζη Μου
HumorΣας πληροφορω οτι ζουμε στον πιτογυριακο αιωνα και μαλιστα στην πιο πιτογυρενια χωρα του κοσμου! Μπορει να μην εχουμε τον Ομπαμα για προεδρο(κριμα) Μπορει το συστημα να γαμιεται(με το συμπαθειο) Μπορει οι καθηγητες να ειναι πιο κακιασμενοι και απο ο...