Aslı sürekli etrafına bakınıyor Dumanı arıyordu.Sonra Buluta sordu '' Duman partiye gelecek mi ? '' dedi. Bulut iç geçirerek''bilmiyorum . ögleden beri ondan haber alamadım...Bu arada Su nereye gitti ? biliyor musun ? '' dedi Aslı şaşırarak '' az önce buradaydı... aa.. benim onu bulmam gerek görüşürüz '' dedi. ve cep telefonundan ona ulaşmaya çalışıyordu ama telefonu kapalıydı. Kesin planladıgı bişey var diye düşündü hızlı adımlarla yürüyerek onu arıyordu kendi kendine söylenerek '' umarım şu cadılık hislerinle alakalı saçma sapan şeyler peşinde degilsindir SU ! '' diyordu. ve birden parti alanında ki bütün ışıklar gitti. telefonunun ışıgıyla yürümeye başladı sonra yerde baygın biri gördü bu Suydu.Hemen etrafına bakındı ama kimse yoktu boynundan diş izleri vardı.Onu sarsarak kendine gelmesini sagladı. Gözlerini yavaş yavaş açıyordu. Biri vampir özellikleriyle hızlıca etraflarından durmadan geçiyordu bunun ne olduguna anlam veremediler ve korkuyorlardı. Ve aniden durdu. Bu Dumandı işler iyice tuaf bi hal almaya başlamıştı. Su ayaga kalkarak '' senin ne oldugunu biliyorum. sen bir canavarsın !!! '' diye bagırıyordu Aslı hala bi anlam verememişti olanlara... '' Demek benim ne oldugumu biliyorsun öylemi ? '' dedi gülerek. Su kocaman bir çıglık attı ve ellerini yumruk şeklinde sıktı birden çok şiddetli rüzgar çıktı , bütün ışıklar yandı... Duman kahkaha atarak '' ışıklar ve rüzgar daha iyi cadılar tanıyorum kesinlikle '' dedi.Aslı titremeye başladı ve aglıyordu Su , Aslıya baktı ve ona yaklaştı '' hey sakin ol ... sadece '' Aslı '' yaklaşma banaa... sen gerçekten bir cadısın... sende bir... ''diyerek Dumana baktı '' evet vampirim '' dedi Duman. Su '' Aslı bana bak '' diyerek Aslının koluna dokundu ve Aslı '' bana dokunma.. benden uzak durun anlayamıyorum ben bu çok saçma '' dedi ve koşarak parti alanına dogru giti. Su da onun peşinden gidiyordu ve arkasına baktı ve Duman çoktan gitmişti.Aslıyı bulamıyordu çok kalabalıktı Emreyi gördü ve ona sordu. ''bilmiyorum '' dedi Emre. ve yürümeye devam etti. Yagmur yagmaya başlamıştı.Aslı yola çıkmıştı araçlar geçiyordu Aslı duraga dogru ilerliyordu yagmur hızlanmaya başlamıştı.Aslı iyice ıslanmıştı bir taksi, otobüs falan bekliyordu ama ikiside geçmiyordu. Bir spor araba durmuştu yolda bu Polenin kuzeni Ayazdı.Onu tanıyordu.Ayazda onlar gibi lise 2 deydi ama farklı bi okula gidiyordu. ''Hadi içeri gel yagmur çok şiddetli '' dedi. Aslı bir şey söylemedi ve arabaya bindi.Aslının telefonu sürekli çalıyordu ama Aslı yanıt vermiyordu. ''Sen iyi misin ? tuaf gözüküyorsun ? '' dedi Ayaz.
Aslı durgun bir bakışla...
-inan bana daha tuaf şeyler var
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOŞLUK
Science FictionDeğişen hayatlar,Farklı bir döngü içinde gidilen yol... tutku içinde hayatlar, karışan olaylar ,hisler bu gençler neyin peşinde ? Aşk mı ? Macera ? ya daa Güç mü ? kim bilir...Her an her şey değişebilir bu gençler çok dengesiz nasıl hareket edecekle...