6

41 5 0
                                    

Simay mı ? dedi su ve Aslı şaşırarak aynı anda.

-Evet ? dedi Bulut

-O kız çok gizemli biridir. Şu ana kadar kimseyle konuşmadı hep yalnız gezer.Büyük annesiyle yaşadıgını söylüyorlar.

-Peki onu nerde bulabilirim...o kula gelmiyor.Onu daha önce görmedim ve...

-ve...bizden yardım istiyorsun. dedi Su 

-Biliyor musun ? aslında küçük bi yardım hiç de fena olmazdı. dedi gülümseyerek

 -Aaa hayır.kesinlikle olmaz.Böyle işlere bulaşmak istemiyoruz aslına bakarsan sizinle yakında olmak istemiyoruz. dedi Aslı.

-Bak Aslı , size neden zarar vereyimki evet bi vampiirim ama kötü biri değilim çünkü ben Duman değilim ve o kızı Dumandan önce bulmalıyım.

-Neden o kızı Dumandan önce bulman gerek ?

-Çünkü o kızın özel yeteneği her neyse, ailem hakkında bir şeyler biliyor ya da öğrenebilir.

-Neden aileni bu kadar çok merak ediyosun ?

-Pekala bu kadar soru yeter önce bana kararınızı açıklayın sonra öğrenmek istediğniz şeyleri öğrenirsiniz.

Aslı olmaz dercesine Su ya bakıyordu. Su ise olayın merakında düşünceliydi.Bir sessizlik olmuştu...

-Akşam 5'te sizi Kelebek kafede bekliycem...dedi Bulut ve okulun içine girdi.

-Hayır ona yardım edemeyiz. dedi Aslı

-Unutma bayıldıgın sırada Duman'dan seni o kurtardı.dedi Su

-Bak ona hiç bişey borçlu değiliz.

-Bunu biliyorum ama unutma hala Duman dan intikam almak istiyorum. Ve hem ne derler bilirsin Düşmanın yakınına sen de yakın ol :) dedi Su

-Hey hiç de böyle bir söz yok bunu sen uydurdun.

-Fena söz değil ama hadi yürü. Dedi Su ve okulun içine girdiler.Derslerine girdikten sonra çıkış saati 3 teydi.ve okul çıkışında Su da Aslı ile beraber Aslının evine gitti.Yemek yediler ve Aslının odasına çıktılar.

-Biliyor musun ? Büyükannem bana bir büyü kitabı verdi. dedi Su gülümseyerek.

-Sahi mi ? Peki işe yarıyor mu bari ? dedi Aslı gülerek.

Su ona kanıtlamak istercesine Aslının masasının üzerinde duran süslü mumlara baktı ve mumlar yanmıştı.

-Vayy canına ! iyide bunun için büyü mü gerekiyor yoksa sadece düşünmen mi gerekiyor.dedi Aslı 

-Aslında düşünce daha kitaptaki büyülere çalışmadım. aslında bakmadım desem daha doğru olur dedi gülerek Su

-Neden ? dedi Aslı şaşırarak

-Hazır mıyım ? bilmiyorum.Bunu denemek için yanımda olan iyi bir arkadaşa ihtiyacım var .dedi Su

ve Aslı ona sarıldı ve ikiside gülümsemişti.

BOŞLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin