5

50 8 0
                                    

Ayaz, Aslının ne demek istedigine anlam verememişti.Bir süre sessizlik oldu ve Aslı ''Sağ taraftan '' dedi evinin  yolunu tarif ederek ''Biliyorum ' dedi Ayaz gülümseyerek.Araba durdu ve Aslı ''Beni arabana aldığın için saol '' dedi. '' rica ederim '' dedi Ayaz. Aslı arabadan indi ve eve girdi.Annesi '' erken geldin , parti nasıldı ?'' dedi. '' Anne yorgunum sonra konuşalım mı ? '' dedi ve yukarı kata odasına çıktı.Kendini hemen yataga attı ve düşünmeye başladı.Su hala onu aramaya devam ediyordu.Sabaha kadar böyle düşündü ve sabah okula gitti.Su hemen önüne geçti. '' Aslı bak , beni dinle.'' dedi. Aslı sözünü keserek''hayır sen beni dinle bak ben dün çok düşündüm dün şok geçirmiştim vampir , cadı bu olanlar çok tuaf...Ama düşündüm ki sen benim en iyi arkadaşımsın ve cadı olman özel yeteneklerinin olması bunu degiştirmez '' dedi.

Su gülüp sevinerek '' ciddi misin ? buna çok sevindim hala dostuz yani '' dedi. ''Evet '' dedi gülümseyerek Aslı ve Suyun boynuna bakmak için Suyun saçlarını geriye attı. '' O gerçekten bir canavar '' dedi Aslı 

-Evet ama bunu ödeyecek 

-Bence onlara daha fazla bulaşmamalıyız. dedi Aslı iç geçirerek. Su şaşırarak ''  Onlara ? yani sence... Bulutunda mı vampir oldugunu düşünüyorsun ? '' dedi ''Evet öyle düşünüyorum...Seninde öyle düşündüğünü sanıyordum '' dedi Aslı. ''Evet tabi öyle düşünüyorum '' dedi Su ve Polen geliyordu.Biraz üzgün duruyordu. '' Ben sizce nasıl görünüyorum ? '' dedi Polen. Kızlar ne demek istedigine anlam verememişti. Polen devam etti konuşmaya ''Hayır hep böyle oluyor anlamıyorum . Çok mu çirkinim?.. yada aptal bi sarışın gibi mi gözüküyorum..'' dedi hem durgun hemde kızgındı. Aslı '' Lütfen saçmalama Polen sen benim tanıdıgım en iyi insanlardansın ve benim çoook çok çok güzel arkadaşımsın. ?'' dedi.

-Evet işte o da aynen böyle düşünüyor ''ARKADAŞ ''... ondan hoşlandım dün beraber partiye geldik onunla sürekli konuşmaya çalıştım ama yine aynı şey kimden hoşlandıysam hep böyle... anlayamıyorum '' dedi yine durgun bir bakışla. Su '' Polen lütfen saçmlama hem Bulut... bence Bulut iyi bi seçim degil bence zaten ondan uzak kalman gerekir '' dedi. 

-Neden böyle dedin şimdi anlamadım ? dedi Polen şaşırarak.

-Su haklı Polen. dedi Aslı ve Polen daha fazla üstelemedi anlam verememişti üzülmesini istemedikleri için böyle söylediklerini düşünüyordu.Bulut okula gelmişti.Polen onu görünce ''kızlar ben sınıfa çıkıyorum'' dedi ve gitti. Aslı '' Bu olanlardan Polenen ne zaman bahsedecegiz '' dedi. 

-Bilemiyorum önce benim cadı oldugumumu yoksa vampirlerimi ögrenmeli. dedi gülümseyip iç geçirerek.Bulut  Aslı ve Suyun yanına gelerek '' Dumanın neler yaptıgını biliyorum dün gece olanlarıda biliyorum size zarar gelsin istemiyorum lütfen bu olanlar aramızda kalsın '' dedi Bulut 

-birde tehdit mi ediyorsun bizi. dedi Su çıkışarak.

-hayır tehdit degil bakın Dumanı tanımıyorsunuz...

-tamaam tamam ....pekala. bu olanların hepsi aramızda kalacak çünkü artık bu vampir hikayesinden oldukça sıkıldım dedi Aslı.

bir sessizlik oldu Su da bu duruma karşı çıkmamıştı ancak kafasında her zaman bir plan vardır onun.

Su sessizligi bozarak kaç  yaşındasın Bulut ? dedi kendince bir tavırla 

-152

-vay canına...bu son derece saçma dedi Aslı şaşkınlıkla

-peki neden burdasın ? 152 yaşında biri çoktan liseyi bitirmiş olmalı ve ... evet neden buradasın ? dedi Su.

-Ben bu kasabada doğdum.152 yaşında olsamda ben gencim farkında mısın bilmem ve ayrıca birini arıyorum.

-kim ?

-Ailemin soyundan gelen birisi onu bulmam gerek.Adı Simay o vampir degil ama özel bir yetenegi varmış ve ona ihtiyacım var...

BOŞLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin