1.BÖLÜM

751 19 0
                                    

Melis'ten
Beyza'nın zoruyla erkenden kalktım.Yarın ki konser için alışverişe çıkacaktık.Dün telefonda saatlerce söyleyip durdu erkenden kalkacaktım    

Hemen hazırlanmalıyım çünkü saat 12 yi geçiyor birazdan gelir. Daha kahvaltı bile yapmadım.

Bu arada size kendimi tanıtmadım ben Melis 18 yaşındayım lise son öğrencisiyim. En yakın arkadaşım Beyza onu çok seviyorum. Yarın en sevdiği grup ilk defa Türkiye ye konsere geliyor. Tek gitmemek için beni de götürüyor.

Hemen yataktan kalkıp dolaba yöneldim siyah kısa şort üzerine bir tişört alıp giydim. Yüzümede sade bir makyaj yapıp saçımı açık bıraktım  çantamı alıp hızla aşağı indim. Annemler işe gitmişti  kendime hemen bir tost hazırlayıp yemeye başladım.
O sırada zil çaldı. Koşarak kapıyı açtım. Beyza gelmiş.

"Kızım hala yemek mi yiyorsun hadi geç kaldık sana dün o kadar erken kalk dedim.  "

"Sana da günaydın Beyza. Hem daha ne kadar erken kalkmalıyım  mağazalar yerinde duruyor bir yere gitmiyor ya. "

"Ay ne yapayım çok heyecanlıyım düşünsene hiç ummadığın bir anda en sevdiğin grup geliyor. "

" Düşündüm de ben senin kadar heyecanlı olur muydum bilmem"

" Sen ne anlarsın. "

"İyi ben hazırım çıkalım artık. "
...
Beyza'yla nerdeyse tüm mağazaları gezdik. Ama o hala bir şey bulamadı bense konser için siyah fırfırlı mini elbise, file çorap ve bot aldım. Gündelik içinde birkaç şey aldım.
Şimdi kafede oturup dinleniyoruz.   

"Hala bir şey almamakta kararlı mısın yoksa akşama kadar bekleyecek miyiz?"

"Aman Melis sanki bilerek almıyorum. Hiçbir şey yok. "

"Nasıl yok gayet güzel kıyafetler gördüm. Ne arıyorsun ki?"

" Hadi kalkalım şurda güzel bir mağaza gördüm."

"Tamam bak son mağaza anladın mı? Sonra eve gideceğim çok yoruldum."

"Tamam."
...
SonundaAVM den çıkabildik çok yorgunum. Eve doğru hızlı adımlarala yürüyorum. Beyza ' yla evimiz biraz ters kalıyor o yüzden yarı yolda ayrıldık. Yolun üstündeki bakkala girdim. Ahmet Amca beni görünce hemen gülümsedi.

"Oo Melis kızım sen buraya uğrar mıydın?"

"Aman Ahmet Amca sanki vakit var. "

"Takılıyorum sana kızın takılıyorum. Ne alacaktım bakayım sen?"

"Bir  su alabilir miyim?"

"Al bakalım. "

"Sağol Ahmet Amca hadi görüşürüz. "

"Görüşürüz. "
Hızla karışıya  geçip kendimi eve attım. Anahtarla kapıyı açıp içeri girdim.

"Anneeee ben geldim."

"Masadayız ."

"Ah çok yoruldum duş alıp direkt yatacağım. 
İyi geceler babaa, iyi geceler annee."

"İyi geceler bebeğim."

"İyi geceler kızım."

Hemen duş alıp yatağa girdim.

BANGTAN İLE ZORAKİ EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin