MEDYA:JİMİN KONSERDE MELİS'İ GÖRÜNCE ❣️
İşimi bitirip tuvaletten çıktım. Konserin başlamasına çok az kalmış. Hızlıca konser alanına gittim.
Beyza en önde oturmuş endişeli bir şekilde etrafına bakıyordu. Nefes nefese koltuğuma oturdum.
Beyza birden bağırmaya başladı:
" Nerde kaldın? Bir şey oldu sandım. Çok korkuttun beni. "" Ya biriyle çarpıştım. Özür dileyip yoluna da devam etmedi konuştu da konuştu. Ona laf yetiştireyim derken konseri unutmuşum. Adam Koreliydi sanırım. "
"Konser bitince her şeyi en baştan anlatacaksın. Ah çok az kaldı başlamasına. Kalbim yerinden çıkacak Melis."
O sırada sahnede ışıklar söndü. Konser başlıyordu. Beyza birden bağırmaya başladı:
"Sarang hae. Sarang hae. "Sonra şarkıyla birlikte ışıklar yeniden açıldı. Omg ! Bana çarpan Koreli grubun ortasındaydı. Aaa inanmıyorum . Ben BTS grubundan biriyle mi çarpıştım? Ve ona kötü mü davrandım ? Aman Allahım...
Hemen Beyza'ya söylemeliyim.
". Beyza çok kötü bir şey oldu. "" Ne oldu Melis? Şu anda benimle iletişim kurmaman gerekiyordu. "
"İçerde kavga ettiğim Koreli şu ortadakiydi. "
Beyza gözlerini büyüterek bana baktı:
"Ne sen Jimin le mi çarpıştın? Yok artık. "Sahneye kafamızı çevirdiğimizde Jimin bana bakıyordu. Birden heyecanlanmaya başladım.
Beyza şoktan çıkıp dans edip eğlenmeye devam etti.
Bende ayağa kalktım. Dans etmeye başladım. Şarkıları çok güzeldi. Bilmediğim halde eşlik etmek istedim.
...
Konser bitmişti şimdiyse Beyza kulise gitmek için ısrar ediyordu:
"Ya Melis lütfen ben boşuna mı en önden bilet aldım. ""Beyza sen git ben gelmeyeceğim. "
"Sende var ya sanki Jimin'de seni düşünüyordu gelse de görsem diye. Saçmalıyorsun şu an. "
"Sen git işte seninle asla oraya gitmeyeceğim. "
.
.
.Kulisin önünde sırada bekliyorduk. Ağlayarak girip çıkan bile vardı. Önümüzdeki insan sayısı azaldıkça geriliyordum. Beyza ise sevinçle etrafına bakınıyordu. Sıra bize geldiğinde Beyza beni arkamdan içeriye doğru itti . Tam yere düşecekken biri tarafından tutuldum. Kokusu o kadar güzeldi ki...
"Sen yürürken önüne bakmayı bilmez misin?"
Sesini duyunca hızla gözlerimi açtım. Yok artık tuta tuta Jimin mi tuttu beni.
"Ah yine mi sen?''
"Bugün sakarlığın üstünde sanırım yoksa hep mi böyle?"
"Ne münasebet canım. "
Sinirle etrafa bakarken Beyza nın Jungkook ile konuşmaya çalıştığını gördüm.JİMİN 'DEN
Konser öncesi hava almak için dışarı çıktım. Etrafıma bakınırken birde bir şeye çarptım ve çığlık sesi yükseldi.
Kafamı kaldırdığımda çarptığım kişini çok güzel bir kız olduğunu gördüm.
Tuvaletin yerini söyledikten sonra arkasından seslendim ama duymadı. Onu beklemeye başladığım sırada Jin gelip beni çağırdı. Son kez arkama bakıp kulise geri döndüm.
Rap Monster:Nerdesin oğlum sen birazdan konser başlayacak."Hava almak için çıkmıştım. "
O sırada J-hope :
"Hadi sahneye.Başlıyoruz!"diye bağırdı.
Sahneye çıktığımızda ARMY lerin seslerini duymak hem gurur vericiydi hem de mutluluk.
Işıklar yeniden yandığında gözlerim direkt onu buldu. O kadar güzeldi ki...
Birden göz göze gelince içimde bir şeyler oldu.
Konser boyunca gözlerimi ondan alamadım. Konser bitince kulise giderken Rap Monster:"Dostum konserdeki halin neydi öyle?
Neden geç kaldığın anlaşıldı. Hava almaya diye giderken ceyranda mı kaldın?" diyince tüm grup gülmeye başladı.V:Rap Monster haklı bir an kızın yanına koşacaksın diye korktum. Ne oldu sana öyle?"
"Bir şey olduğu yok abartıyorsunuz. "
Suga: "Öyle olsun bakalım."diyince konuyu kapattık.
Armyler sırayla yanımıza gelmeye başlamıştı. Her kapı açıldığında gözlerim onu arıyordu.
"Sular nerede?"diye bağırdım.
Jin:"Kapının yanındaki koliler de. "diyince kapıya doğru ilerlemeye başladım.
O sırada kapının açılmasıyla birinin üzerime doğru düştüğünü gördüm. Hemen hızlı bir refleksle kızı tuttum. Ah yine mi bu baş belası ?
"Sen yürürken önüne bakmayı bilmez misin?"
dediğimde hızla gözlerini açtı.
Gittikçe sinirlediği belli oluyordu. Ama sinirlenince de çok tatlı oluyordu. Birden arkasını dönüp ilerlemeye başladı.
OKUDUKTAN SONRA BEĞENMEYİ UNUTMAYIN TEŞEKKÜRLER❤️