"Kde jsi byl?! To se neumíš ozvat sakra. Já se tady o tebe bojím a ty si někde užíváš? Děláš si srandu? " "Já jsem ti, ale pak napsal, že jsem v pohodě, "snažil jsem se jí v klidu odpovědět. "Jo napsal, to máš pravdu, ale teď otázka v kolik si mi napsal a v kolik si mi měl napsat? " "Promiň. Prostě jsem na to úplně zapomněl a navíc jsem byl v pořádku celou noc. Byl jsem u Alex." "To je možný, ale jestli se to stane ještě jednou tak se s ní nemusíš ani stýkat. Je ti to jasný," vyjela na mě zprudka. "Mami nemusíš na mě hned řvát. Omluvil jsem se ti a napsal ti dodatečně a přijde mi trochu hloupé když mi v mém věku zakazuješ vztah s mou přítelkyní." Neměl jsem už náladu na to poslouchat jak jsem nevděčný syn a šel do svého pokoje. Zavřel jsem za sebou dveře, ale i přes ně jsem slyšel její poslední výkřiky toho jak si ničeho nevážím a podobně. Nevím co víc by po mě chtěla. Studuji to co chce ona, doma dělám vše co je potřeba a vždy udělám to na čem se dohodneme. Musím vypadnout. Myslím, že tady s ní nevydržím ani minutu. Ale ke komu mám jít. Alex má ještě školu a za klukama se opravdu nechtělo. Ale v hlavě mi vysvitla menší naděje toho ke komu bych mohl jít. Je to naprosto šílený, ale být na jednom místě s mojí matkou, když má nervy tak je to s ní nesnesitelné. Musím prostě od sud vypadnout. Vzal jsem si mobil a vyhledal jsem si na něj kontakt. Když jsem ho našel tak jsem mu napsal krátkou zprávu.
David: Čau. Hele je mi to opravdu divný ti psát, ale nemohl bych k tobě dneska zajít.
Bill: Čau. Vůbec to nevadí, ale problém je ten, že nevíš kde bydlím.
David: No to vim taky že jo, ale kdyby jsi mi napsal kde přibližně bydlíš a já bych tam nějak dorazil.
Bill: No to je jedna možnost, ale já mám lepší. Co kdybych pro tebe dojel. Už vím kde bydlíš a navíc mám auto a u tebe můžu být za 10 minut.
David: Jo to by bylo fajn. Pokud ti to nevadí tak bych byl moc rád.
Bill: Tak fajn. Jsem u tebe asi tak za 15 minut.
David: Díky.
Tak jo tohle by jsme měli. Rychle jsem si sbalil nějaké věci a naskládal je do batohu. Mobil jsem si dal do kapsy a vydal se do kuchyně. Máma tam seděla a pila kafe. Šel jsem k lednici a vytáhl jsem si džus. "Kam jako jdeš." "Jedu ke kamarádovi. Slíbil jsem mu doučování z matiky. Je u nás nový a moc mu to nejde tak jsem mu to slíbil." "No, ale já tě nikam nepustím." "No, ale to mi je jedno on pro mě dojede a budu u něj do zítra a tebe se nepotřebuji ptát." "Tak tohle ne chlapečku. Tohle si nebudeš dovolovat." "Mami já pojedu a je mi jedno, že se ti to nelíbí." Řekl jsem a vydal se ke dveřím. "Tohle si ještě vypiješ." "Mami nevím co jsem udělal tak špatného. Prostě jsem byl u své přítelkyně a napsal jsem ti tak to tolik neřeš prosím." Obul jsem si boty a vyšel ze dveří. Když jsem došel ke kraji chodníku tak jsem na konci ulice spatřil černé auto mířící ke mě. Je přesný. Když zastavil u mě tak jsem si nastoupil na místo spolujezdce a rozjeli se k němu domů.
"Tak co se stalo, že jsi mi jen tak napsal." "Pohádal jsem se doma a s mojí matkou tam není k vydržení." "Aaaa chápu. No proto už bydlím sám. No a proč jsi napsal zrovna mě?" "Ani nevím. Alex je ve škole a ani se mi jí nechtělo s tím otravovat a ostatní kluky taky ne. A prostě jsi mě pak napadl ty. A abych řekl pravdu tak jsem nečekal, že mi řekneš ano." "To je jasný. Přeci jen ti něco dlužím a taky ta matika." "A nemáš problém s tím, že u tebe budu přes noc." "Ne vůbec. Chápu že nechceš být doma. Můžeš u mě být jak dlouho budeš chtít. Jak jsem už jednou řekl bydlím sám a mám volný pokoj." "Tak díky."
Cesta nám netrvala dlouho. Bydlel docela blízko. Vystoupil jsem z auta a hodil si přes záda batoh. Šel jsem v těsném závěsu za ním a probodával mu záda. A teď, kdy jsem šel za ním tak jsem si uvědomil jak je vlastně vysoký. Musí být asi tak o půl hlavy vyšší než já.
Musím uznat, že když jsem vešel do dveří tak mi spadla čelist. On se na to možná nezdá, ale měl oprvadu krásně a celkem i luxusně zařízený byt. Zajímalo by mě co dělá a kde na to bere ty peníze. "Pojď za mnou. Ukážu ti tvůj pokoj." Když to říkal tak se mi jemně otřel o ruku. Byl to jen letmí dotek, kterým chtěl jen naznačit ať jdu za ním, ale pro mě to bylo z nějkého důvodu tak intenzivní, že mi naskočila husí kůže po celém těle. Následoval jsem ho do místnosti na konci chodby. On otevřel dveře a nastrčil mě do místnosti. Celkové zřízení pokoje bylo do černobílé barvy a opět to všechno vypadalo draze. Měl jsem opravdu sto chutí se ho zeptat kde na to vzal, ale myslím si, že by to nebylo vhodné. "Tak co líbí?" "Ještě aby ne prosím tě. Je to naprosto dokonalé." "Tak to jsem rád. No nic tak se tu zatím zabydli a pak klidně přijď. Když za sebou zavřel dveře tak jsem hodil tašku do rohu. Tady bych mohl být furt. Je to tu tak krásný a musím uznat, že na kluka má strašně dobrý vkus.
Kdy jsem se tak nějak probral tak jsem šel za ním. Seděl u televize na sedačce, ale televize nehrála. Sedl jsem si vedle něj a chvilku bylo ticho. "Tak co spokojen." "Jo jo na sto procent. Máš to tu opravdu pěkně zařízené." "Tak to jsem rád a díky no." Pak bylo zase ticho. Nevěděl jsem co mám říct. "Co budeme dělat?" "To netuším,"odpověděl jsem popravdě. Z nějakého důvodu jsem se cítil dost nepříjemně a ještě tu bylo něco. Byl tu on a já jsem chtěl být blíž k němu. "Co mě tak pozoruješ,"zeptal se pobaveně a já se rychle odvrátil. "Nekoukám jen se rozhlížím." "No to koukám. A rozhlížíš se převážně po mě,"řekl a přisunul se o něco blíž. Byl ke mě opravdu blízko a já jsem ucítil jeho dech na svém krku. Jedna moje část chtěla utéct, ale ta druhá a ta silnější mi říkala, že mám zůstat. Podíval se mí zpříma do očí. Vypadalo to jako kdyby na něco hledal odopvěď. "Už jednou jsem se o tohle pokusil a ty jsi řekl, že to je špatně, že to nemůžeš udělat protože máš přítelkyni." "Pamatuju si co jsem říkal a proto nevím co to teď dělám." "A vadí ti to?" "Abych řekl pravdu tak ne." Když jsem to řekl tak mu zasvítili oči a přisunul se ještě blíž. Ucítil jsem jeho dech na svém krku. Chtěl jsem aby to udělal. Ucítil jsem jeho horké rty na svém krku. Byl to jen lehký polibek ale mnou projela taková rána. Nic tak intenzivního jsem ještě nikdy necítil. Ani s Alex. Znovu mě políbil na krk a pomalu se začal přesouvat z krku přes lícní kost až na mé rty. Byly tak sladké. Nemohl jsem se od nich odtrhnout. Potřebuji ho. On mě jemně chytl za boky a posunul si mě pod sebe. Když nám došel dech tak se trochu odsunul a podíval se na mě. Byl to jen letmý pohled. Potom se mi znovu přesunul na krk a vytvářel na něm menčí flíčky. Jednou rukou mi zajel pod triko a začal mě jemně škrábat. Když na mě viděl, že se mi to líbí tak mi triko vyhrnul. Zvedl jsem ruce nad hlavu a on mi ho sundal. Začal mě slíbávat po mé pokožce. Když se dostal k jedné mé bradavce a začal jí dráždit jazykem neubránil jsem se vzdychnutí. To ho nejspíš ještě víc podpořilo a tak zapojil i zuby. Následně se přesunul na druhou a pořád mí jí dráždil rukou. Z pusi mi vycházely menší vzdychy a já jsem cítil hromadící se teplo v mém rozkroku. Najednou mu zazvonil mobil. Bylo na něm vidět, že zuří ale zvednul to. Když se ke mě znovu otočil tak vypadal naštvaně a sklamaně zároven. "Musím si jet něco vyřídit." "Opravdu. Nepočká to." "Ne, ale já se k tobě vrátím a dokončime co jsem začali." Zvedl se a šel pomalu pryč. Kdy jsem slyšel zaklapnout dveře tak jsem s námahou vstal a šel do pokoje. Pořád jsem cítil to teplo, ale už to trochu polevovalo. Ten kdo mu volal si to ještě vypije. Když jsem se ale teď nad tím zamyslel tak nevím co řeknu doma a co řeknu Alex. Miluju jí, ale on je tak..
YOU ARE READING
I need you
RandomPříběh vypráví o chlapci, který má dokonalý život. Má spoustu přátel, úžasnou přítelkyní a báječnou rodinu. Ale nic není tak dokonalé a náš malý hrdina se zamiluje do někoho koho by vůbec nečekal. Jak má tuto novinu říct rodině, přátelům a své příte...