Ani nevím kdy a jak jsem usnul. Když jsem se vzbudil tak jsem ležel přikrytý pod peřinou v posteli. Důvod proč jsem se vzbudil byl ten, že mi sluneční paprsky dopadaly na obličej, protože nebyly zatažené žaluzie. Pomalu jsem se posadil a promnul si oči. Nevím kolik mohlo být hodin a vzhledem k tomu, že jsem u sebe neměl ani mobil tak jsem to nemohl zjistit. Musel jsem tedy vstát a jít se podívat kde jsem ho nechal. Když jsem odsunul peřinu zjistil jsem, že na sobě mám jen triko a spodní prádlo. On mi sundal kalhoty? Ten hajzlík. Opatrně jsem se přikradl ke dveřím pokoje, které jsem opatrně otevřel abych náhodou nevzbudila Billa. Doplížil jsem se do obívacího pokoje a zamířil ke stolku kde by mohl ležet. A taky, že tam ležel. Zamířil jsem k němu když v tom mě otočily dvě teplé ruce a přisály se na mě jeho horké a plné rty. Polibek jsem mu překvapeně vrátil. On však nechtěl zůstat jen u polibku. Popostrčil mě na gauč a já jsem si musel chtě nechtě lehnout. Vyškrábal jsem se na lokty a přijímal další vroucné polibky. Bill na mě naléhal čím dál tím víc a já si musel lehnout. Když mu došel dech tak se přesunul na můj krk. Obnovoval značky z předešlého večera a já se neubránil vzdychání. Na chvíli se posadil a naznačil mi ať si sundám triko. Posadil jsem se tedy taky a přetáhl jsem si triko přez hlavu. Jakmile jsem ho odhodil znovu se ke mě přitiskl a tentokrát ještě naléhavěji. Chytil mě za boky a znovu jsem se octl pod ním. On mi jemně skousl lalůček a zašeptal mi do ucha: Chci tě. Strašně moc. Nestihl jsem mu odpovědět, prože jsem se musel zprudka nadechnout, když se začal věnovat mým bradavkám. Jednu dráždil jazykem a tu druhou jemně hladil rukou. Když byl tady hotový začal se přesouvat níž. Slíbával celou mojí pokožku a já se nezmohl na nic víc než na vzdychání a kňučení. Cítil jsem látku boxerek jak mi je Bill stahuje dolů. Musel jsem se zvednout, ale on mě zarazil a donutil mě znova si lehnout. Políbil mě jetmě na rty a pak se přesunul mezi mé nohy. Zasténal jsem jakmile jsem ucítil jeho rty na mém údu. On se jen trochu pousmál a vzal si ho do pusy. Jednu ruku jsem si zapletl do vlasů a druhou jsem pevně držel kraj pohovky. Byl k nezastavění a sem tam zrychlil tempo. Cítil jsem jak mu špička mého údu natáží do krku, ale neměl jsem sílu na to ho zastavit. Najednou se odtáhl a já jsem žadonil o víc. On se ke mě natáhl a začal mě jemně líbat a přitom pumpoval rukou nahoru a dolů po celé mé dýlce. Cítil jsem, že už se blížím k vrcholu když se Bill znovu stáhl. Tohle mi dělá snad naschvál. Chvilku mě nechal jen tak ležet a pak si ho vzal znovu do pusy. Naprosto jsem z něho šílel. Chtěl jsem dělat všechno, ale na jediné na co jsem se v ten moment vzmohl bylo hlasité sténaní a drápaní pohovky. V ten moment mě zaplavila tak příjemná vlna, že jsem se neubránil hlasitému sténu. Celé mé tělo ztuhlo a já se udělal Billovi do pusy. K mému obdivu všechno spolknul a přisál se na mé rty. Já jsem se ani nezmohl na to mu je oplatit. Bylo to tak dokonalé. "Jsi v pořádku, "zeptal se jemně. Na jediné na co jsem se v ten moment zmohl bylo letmé kývnutí. Pak už jsem jen vnímal jak mě Bill bere do náručí a pokládá mě do postele v mém prozatimním pokoji.
"Tak co bude s tou matikou." "No jo tak pojď, řekl jsem a šel si sednout na pohovku. On šel hned za mnou a sedl si vedle mě. "Tak jo. Co přesně nechápeš nebo ti prostě nejde." "No abych tak řekl pravdu tak všechno." "Super tak to abych se k tobě hned nastěhoval ne?" "A ty bys nechtěl," zeptal se a políbil mě jemně na krk. "Víš, že to nejde." Podíval jsem se na něj a hned jsem toho litoval. Jeho pohled. Díval se na mě tak raněným pohledem, že se mi chtělo okamžitě utéct. "Né, že bych nechtěl, ale tohle není správné. Známe se sotva týden, každý máme svůj život a já nemůžu přijít jen tak domů a říct všem že jsem se zamiloval do kluka." "Tak zamiloval jo." " NE. Jo. Já nevím. Pořád cítím i něco k Alex a myslím, že by bylo pro nás nejlepší kdyby to zůstalo tak jak to bylo před tím." "Ano to určitě," řekl smutně. Bylo mi ho tak strašně líto. Nemohl jsem vydržet pohled na jeho smutnou tvář. Přiblížil jsem si ho k sobě a stáhnul si ho do jemného polibku. Když jsem se odtáhl tvářil se už o něco lépe. "Tak a teď ta matika."
Stál jsem u dveří našeho domu. Máma by měla být v práci, ale i tak se mi tam nechtělo. Pomalu jsem zasunul klíč do zámku a odemkl dveře. Klíčky jsem hodil do misky na botnílu a šel do svého pokoje. Lehl jsem si na postel a vytáhl mobil.
Alex: Ahoj. Nechceš si zítra někam vyrazit. Mám čas a to se musí využít. 😍❤
David: Ahoj😍. Jasně. S tebou vždy.
Alex: Fajn tak v jednu u mě? 💖
David: To beru tak zítra. Miluji tě. ❤💋
Alex: Já tebe víc. 😂😘❤Nepsalo se mi to vůbec jednoduše. Myšlenky jsem pořád obracel k Billovi. Ten jeho výraz v obličeji když jsme se loučili. Ale nejde to. Nemůžu být s ním.
Když máma přišla tak jsem si zrovna dával rychlou sprchu. Když jsem za ni došel čekal jsem, že na mě zase spustí, ale neudělal to. "Chci se ti omluvit. To co jsem řekla bylo v afektu a neuvědomil a jsem si, že už nejsi malý kluk kterého musím furt hlídat." Zíral jsem na ní s otevřenou pusou a nevěděl jsem co říct. "N-no tak děkuji, myslím." Jemně mě objala a odešla na pohovku a zapla si televizi. Já jsem stále překvapný šel do svého pokoje. Když jsem zavřel dveře tak jsem uslyšel jak mi zazvonil mobil.
Bill: Chybíš mi. 😢
David: To já vím, ale už jsem ti to jednou vysvětlil, že to nejde.
Bill: Já vím. Trochu si říkám proč zrovna ty. 😢😥
David: To já nevím. Ale když budeš něco potřebovat tak ti s tím pomůžu.
Bill: To právě asi nepomůžeš, protože já potřebuju tebe.Nevěděl jsem co mu na to odpovědět. Vypnul jsem mobil a lehl si do postele. Koho si mám vybrat. Alex nebo Billa.
YOU ARE READING
I need you
RandomPříběh vypráví o chlapci, který má dokonalý život. Má spoustu přátel, úžasnou přítelkyní a báječnou rodinu. Ale nic není tak dokonalé a náš malý hrdina se zamiluje do někoho koho by vůbec nečekal. Jak má tuto novinu říct rodině, přátelům a své příte...