🌸 Tanıtım 🌸

156 8 15
                                    

🌸  BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM

Öncelikle kitabıma hoş geldiniz 🌸🙏 

Şeref verdiniz 😇

Öncelikle tanıtıma geçmeden önce bir şeyler söylemek istiyorum. 

🌸 Lütfen bir hatamı bulduğunuzda bana kırıcı olmayacak şekilde söyleyiniz.

🌸  Kitapta olmasını istediğiniz olayları ve karakter önerilerini yazınız. Size değer verip söylediklerinizin üzerinde düşüneceğime dair sizlere söz veriyorum.

🌸 Kitabımın beğenilme ve ya beğenilmeme seviyesini  öğrenmek için mutlaka her bölümün sonunda bir harf bile olsa yorum atınız.

🌸 Beğenirseniz bölümü, bölümün sonunda oy verirseniz sevinirim. 

🌸 Okumaya başladığınız tarihi ilk bölüme atarsınız sevinirim. ( Bundan sonraki bölüme. )

🌸❣️ BEN ASYA MEYKUN ❣️🌸

❣️ Bir okuyucunun mutlaka okuyacağı kitabın yazarı hakkında bir bilgi sahibi olması hakkıdır. Bu yüzden sizlere kendimden bahsetmekten büyük arz ve şeref duyarım. ( TABİİ ÇOK RESMİYİM 🤡🤡 )

💦 Antalya ( Kemer ) 20/03/2000 Doğumluyum. Burcum Balık

💦 İç mimarlık okuyorum. Bu sene lise son. Bir şeyler tasarlamaktan, dekore etmekten çok hoşlanırım ve bu zamanla bir hobiye dönüştü ve yaklaşık beş sene sonra ise bu hobi bir meslek haline gelecek benim için. 

💦 Yeşil gözlü, baya dalgalı ( baya baya özenle fön çekilmiş gibi ) bal köpüğü rengine sahip bir saçlı kızım. 

💦 Wattpad'ı yaklaşık iki senedir kullanmaktayım ama eskisi çalındığı için yeni hesap açmak istedim kendime.

 🌸❣️ TANITIM ❣️🌸

Mesa Marlen. Hayır, hayır yabancı değil Türk. Bildiğiniz böyle çiğköfteleri, lahmacunları, kebapları delilercesine yiyen bizler gibi. Hatta size bir şey söyleyim mi babasının adı Satılmış Marlen Annesi ise modern hanımacıkağa gibi! Merve Marlen! Babaannesinin, çok sevdiği rahmetli dedesinin ismiymiş. Neyse bize ne aman babasının annesinin dedesinden ? Yüz hatları bir Koreliden farksızdı. Ten rengi, gözlerinin çekikliği. 

Ne mühendisler, ne doktorlar ne öğretmenler istemiş Mesa'yı da varmamış Mesa hiç birisine. Evlenip, omuzlarına tonlarca yük yüklemek yerine oturup kıçının üstüne laptobundan Koreli erkekleri taciz etmeyi tercih etmiş. Yine bir gece yarısı tacizlerine devam ederken telefonundan gelen mesaj sesi ile irkildi.

" O piçlerin sikim sonik kaslarıyla ilgileneceğine benle evlen her gün elle benimsileri. Parkta bekliyorum gel Gelmezsen bütün sevdiklerini unutmak için hafızanı kaybetmelisin. " 

GONDEREN: KM 


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 31, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Koreli MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin