"Hailee'nin burada olduğuna inanamıyorum, o burada! Shawn o burada! O burada!"
Alexis geldiğimizden beri bin kere kurduğu cümlelere devam ederken, onu gerçekten anlamıyordum.
Alt tarafı senin ve benim gibi bir insandı, neden bu kadar heyecan yapıyordu ki?
"Biliyorum, biliyorum..." diye geçiştirirken birden çığlık sesleri gelmeye başladı, böylece oyuncuların gelmiş olduğunu fark ettim.
Alexis de çığlık atanlara katıldığı sırada ben de gelen kişilere bakmaya başladım.
İçeri Alexis'in duvar kağıtlarından gördüğüm kadarıyla Hailee Steinfeld girmişti, Alexis "Shawn bu o!" diye çığlık attığı sırada tahminimin doğru olduğunu anlamış oldum.
Hailee Steinfeld tatlı bir gülümseme ile çığlık atan topluluğa bakıp, sanırım röportaj ya da o film galalarında ne yapılırsa onu yapmak üzere diğer oyuncular ile içeri girmişti.
"Shawn onu gördüm! Onu gördüm! Onu gördüm! I saw Hailee 20.10.17" son kurduğu cümleyle ona tuhaf tuhaf baktığımda omuz silkip çığlık atmaya devam etti.
Yaklaşık yarım saatten sonra filme girdik. Film boyunca Alexis "Tanrım Hailee mükemmel, Hailee evlen benimle" dedikten sonra filmden çıkmıştık.
Aslına bakarsanız galanın bu kadar olaysız ve kısa geçeceğini düşünmemiştim, ama Alexis'in "Sarılamadım." cümleleri beni şaşırtmamıştı.
Arabayı evinin önünde çektiğimde araba koltuğuna yaslanıp "Şu an çok mutlu hissediyorum."
Bana dönüp minnettar bir ifade ile gülümsedi ve elimi tuttu. "Benimle galaya geldiğin ve tüm fangirl ve bağırışlarıma katlandığın için teşekkür ederim."
Elini sıkıp "Sevgililer bunun içindir." dediğimde eğilip yanağımı öptükten sonra "Teşekkür ederim, yarın görüşürüz." diyip arabadan indi.
Eve girişini izlerken cebimdeki telefonun titreyişini hissettim.
Haileesteinfeld: Hey
Haileesteinfeld: Sanırım bugün seni gördüm
—
Bu da kısa ve saçma bir bölüm oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOR MY DARLING / SHAILEE
Cerita PendekShawnmendes: Hey merhaba Shawnmendes: Bu ne biçim başlangıç Shawn Shawnmendes: Koskoca kadın işleri arasında buna mı bakıp takılacak Shawnmendes: Her neyse konuya girelim Shawnmendes: Sevgilimin doğum günü 1 ay sonra ve ben de sen görene kadar sür...