O eski mutlu hayatımdan çok uzaktaydim yeni bir yer yeni bir şehirburasi kötülükler şehri gibiydi.
Bir anda mutlu oldum sanırsın ama aslında mutlu değilsindir dünya ve evren arasında çok değişik bir bağlantı var eğer ki bu bağlantıyı çözebilirsek hayatımızı düzene sokmayı da öğrenebiliriz mutsuz olmayı hiç sevmem bilir misiniz ama hayat beni hep mutsuz ediyor aslında çocukluk arkadaşımı kaybedince hayat benim için çok değişmişti ne yaptığımı kim olduğumu her şeyi unutmuştum. O günden sonra hiç kendim olamadım kendim olmayı çok denedim ama bir türlü başaramadım onun yokluğunu geçirmeye çalıştım ama hiçbir zaman geçmedi hiçbir şey onun üstüne geçemedi her şey üstüme gelse de o benim sürekli yanımdaydı ama artık o yoktu tek başımaydım abim çok da yeterli değildi benim için yani tabii ki o benim abim diye ama arkadaşımın yerine asla geçemez bir kez görmeyi çok isterdim son bir kez sarılmayı asla istemezdim son günlerinde onsuz olmayı neyse neyse bu kadar yeter duygusala bağlamaya gerek yok aslında burada size bir öğüt vereceğim ne farklı bir şey vereceğim kendi hayatımı yaşadıklarımı eğer yaşayacaklarımı anlatacağım neyse benim adım Lidya Sezgin .5saat sonra Lidya dan;
Hayatımı düzene sokmaya çalışmayacağım yerine bir köşeye oturup her şeyi izleyeceğim yani siz büyük ihtimalle şöyle düşünüyorsunuz bu kız ne yapmaya çalışıyor veya ne yapıyor şu anda diyebilirsiniz aslında asosyal birisi değilimdir ama şu sıralar biraz öyle gibiyim. Bir köşeye çekilip sadece dizi izliyorum hayatla bütün bağım kesilmiş gibi. Ama aslında öyle olmamalıydı. Neyse tamam çok uzatmayalım bu konuları dizi izlemek için birkaç atıştırmalık almaya çıkmam gerekiyirdu ama o kadar çok üşeniyorum ki çok tabii yapabilecek bir şey yoktu mecburen çıkmak zorundaydım . Dizi izlemek kadar zahmetli hiçbir şey yok neyse şu an hazırlanmaya gidiyorum. Hazırlandım yani üstüme çok şık olmasa da bir şeyler geçirdim aslında bu mahallede çok da şort giymek istemiyorum ama valizimi daha çıkarmadığım için ve sadece birkaç eşyam dışarıda olduğu için bunu giymek zorundayım çok sinir bozucu bir şey yani şu an içinizden sorabilirsiniz bu kadar paranız varken neden böyle bir mahallede oturuyorsun diye yani ben de bilmiyorum açıkçası babam da tam olarak ne iş yaptığını da bilmiyorum bu zenginlik bu şeyler neden böyle yani çok saçmaca bi hayat . Dışarı çıkmıştım yani yollar biraz ıssız olabilir ama pek birşey de diyemiyorum buranın huyunu suyunu şu anlık bilmiyorum ama yakında öğrenirim herhalde.
En yakın A 101 e gitmek için kulakligimi kulağıma taktım bı yandan yürürken bı yandan da en yakın 101 e bakıyordum. İki sokak ileride bı tane vardı .
Son bı sokagim kalmıştı ki önümde kavga eden bı topluluk vardı adamın biri bıçak çıkardı ve karşındaki adama sapladı . Adamın bıçağı saplamasi ile çığlık atmam bir olmuştu birisi siktir lsn diye bagirdigini duydum ama kimse beni görmemişti . Direk gideceğim yola doğru koşmaya başladım varınca direk içeri koştum birinden yardim istemezmiydim eve tek başıma da dönemedim yani beni fark ederlerse büyük ihtimalle sonum o adam gibi olurdu ama ben daha 18 yaşındayım yani ölmek için çok gencim .
Düşüncelerimden beni çıkaran ses birinin benimle konuşmaya çalışmasıydi.
"Hey sen iyi misin" "Hayir bak çok saçma biliyorum ama bana yardım etmen gerekiyor. Eve tek başıma dönemem dönersem ve beni bulurlarsa büyük ihtimalle sonum o adam gibi olur"
"Yine mi birine birşey yaptılar? Sanırım sen o bağıran kızsın öyle mi ?" "İyi de sen bunu nerden biliyorsun orda bile yoktun görmedim seni hey bı saniye sende mi onlardansin bak lütfen bana yardım et onlara verme beni sadece evime gidip dizi izlemek istiyorum " "tamam sakin ol işini hallet seni dışarıda bekliyor olucam bu arada Poyraz ben sen ? Tanışmak için çok saçma bı zaman biliyorum" " Lidya bende neyse tm geliyorum hemen ."
Cips kola abur cubur ne varsa sepete doldurdum .
"Bu kadar malzeme ile kaç kişiyi doyurucaksin herhalde sadece kendin yemeyeceksin ?" "Sadece ben varım ben yiyeceğim tabi bı gece de bitticrk hepsi ya bakma bana öyle bölüm başı bı cips yani napabilirim ama önce güzel bı akşam yemeği." "Tamam tamam sakin ol hadi Lidya gidelim atla" "Ne yani beni motorla mi goturuceksin?"
"Lidya çok konuşma da bin elindekileri arkaya bırak kilidi açık" dediğini yapıp malzemeleri arkaya koydum.
Motoru çalıştırdı ve sürmeye başladı tam gidiyorduk ki üç dört genç etrafımızda belirdi. Poyraz hemen motordan inip karşısındaki kere noldu dercesine bakmaya başladı birisi poyrazin kulağına eğilip birşeyler söyledi Poyraz ise hemen tamam kızı bırakıp geliyorum dedi.
"Poyraz gittme o adamlar seni de öldürür lütfen yapma bunu kendine " "Lidya sakin ol birşey olmaz bana dert etme bu arada okuyormusun sen bu arada bana sorarsan evt okuyorum burda zaten bı tane okul var gelecek okulu yani sanırım sende oraya gidiceksin " " Evet bende okuyorum ve bil bakalım kim orda ben çok sinir bozucu birşey ama yapabilicek birşey yok bu arada şurası evim teşekür ederimm seni de yordun buraya kadar şey istersen işin bittince gel kahve ismarliyayim veya ne istersen ."
"Tamam bekle beni bı saate gelirim ama kahvenin yanında Supernatural açarsan gelirim 😅" " Nee bi Saniye sen de mi izliyorsun şaka gibi üç kez bittirdim su an sekizinci sezondayim ve tekrar izliyorum birinci bölümü birlikte izleriz istersen " "sakin ol Lidya neyse ben gidiyorum gelince detaylı bi şekilde konuşuruz bu arada evde teksin dimi ona göre yanlış anlaşılmasın." " tekim bekliyor olucam seni "
Poyraz gittmisti o adamlarla ne işi vardı bilmiyorum ama meraj ediyordum .Supernatural 8. Sezon 10. Bölüme kadar gelmiştim . Mesaj sesi ile irkilmistim
Yabancı numara; çok güzel görünüyorsun bütün gece seni izlemek istiyorum.
Bu da kimdi şimdi nerden çıktı nerden buldu beni yoksa o adamlardan birisimiydi .
Bunları düşünürken burnuma birşey bastırılması ile uyukuya daldım....