6.BÖLÜM- BENİ DİNLEYECEKSİN !

7 1 0
                                    

Resmen beni sürükleyerek odasına götürüyordu, ne yapmaya çalışıyordu bu çocuk bilmiyorum ama sinir katsayım tavan yapmıştı , zorla birşey yaptırılmasından nefret ediyordum istemediğim bir şeyi bana nasıl zorla yapabilir ne zannediyordu bu çocuk kendini.

Üzgünüm cadı sana bunu yapmak zorundayım çünkü benimle konuşmuyorsun, konuşmamada fırsat vermiyorsun. İstesende istemesende söyleyeceklerimi duyman gerek..

Odaya girip kapıyı kitledikten sonra beni serbes bıraktı, hala ne olduğunu anlamamış bir şekilde şoktaydım. Sinirliydim çok sinirli, yüksek bir ses tonuyla

-Ne yaptığını sanıyorsun sen ? dedim ses tonumu daha da yükseltim tabiri caizse bağırarak ;

-Ne yapmaya çalışıyorsun sen ? Nasıl böyle zorla getirirsin beni ? Nerden alıyorsun bu cesareti ? Ya sen ne sanıyorsun ken...

Demeye kalmadan tekrar eliyle ağzımı kapattı

-Bağırmayı kes, uyandıracaksın herkesi. Beni dinlemek zorundasın, dinleyeceksin ! Eğer bağırmaya devam edersen elimi ağzından korkarım hiç çekemeyeceğim ! Şimdi elimi çekmemi istiyorsan söz ver bağırmayacağına.

Kafamı onaylar şekilde salladım ama tabiyki susmayacaktım bana böyle bir şeyi nasıl yapmaya cesaret eder ona gününü gösterecektim. Elini ağzımdan çeker çekmez kapıya doğru yönelip yürüyerek bağırmaya başladım. Sen beni burda zorla tutamazsın tamam mı ben bu odadan çıkacağım aç şu kapıyı diye kapıyı açmaya çalıştım. Tabiyki beyfendi yine eliyle  ağzımı tutup beni sürükleyerek yatağa oturttu eli hala ağzımdaydı oda benimle birlikte yanıma oturdu.

Tahmin etmiştim böyle inat edeceğini cadı şimdi ne olursa olsun bu gece burada beni dinleyeceksin dinlemeden çıkmak yok küçük hanım. Beni çileden çıkarmayı başardın.

Yine konuşmaya ; beni dinleyeceksin diye başladı neymiş bağırmam bir şeyi değiştirmezmiş öyle yada böyle dinleyecekmişim onu sen görürsün gününü bak ben sana nasıl kapıyı açtırıyorum !Elini ısırmamla inleyerek elini çekmesi bir oldu . Ağzıma geleni saymaya başladım tabiyki direk hem ona vuruyor hem sen nasıl beni buraya zorla getirirsin diye söyleniyordum . Pişman olmuştum sanırım eli çok acıdı abarttım galiba ama ne yapayım resmen beni zorla odaya kaçırdı ne bekliyordu ki benden. Söylenmemi yarıda kesip sessiz sakin ve hagif yalvarmalı bir ses tonuyla ;

-Zeynep lütfen bağırma artık biraz dinle beni  sonra istersen çıkarsın tamam mı ?
 
Ses tonumu bu sözlerinden sonra alçaltıp;

-Tabiyki de çıkacağım şimdi burdan hemen seni dinlemeyeceğim istemiyorum.

Ya bir kerede uğraştırma beni be kızım ya iki dakika dinlesen ölür müsün beni ne diye zorluyorsun.

-Sen beni dinleyene kadar bu odadan çıkmayacağız Zeynep seçim senin.

Ayağa kalkıp ;

-Ben bu odadan çıkacağım şu kapıyı aç artık dinlemek istemiyorum ne diyebilirsin ki sen bana kes şu saçmalığı artık yeter dedim kapıya doğru gidiyordum ki ben hızla çekip yatağa oturttu.

Sen kaşındın cadı beni çileden çıkardın yine madem beni isteyerek dinlemiyorsun bende zoraki dinletirim..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 09, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR TEK AŞKA YENİLDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin