2. kapitola

98 12 6
                                    

Dnes je čtvrtek 26. Ledna 2018 a čekám s Týnou na vyhlášení výherců hraje se o 2x dva lístky na Meet&Geet v Berlíně s Marcusem&Martinusem, mohou vyhrát dva lidé a každý dostane 2 lístky. Za pár minut to bude na na Óčku ChupaChups Chart. Jsme obě dvě strašně nervózní. "Doufám že vyhrajeme, trvá nějak dlouho" promluví do ticha Týna. "To teda" odpovím.

"Hele!!!" Zakřičí "Už skončila písnička a je 10:00!", " Ticho ať to slyšíme!" Okřiknu ji. "Takže soutěž je právě teď ukončena a nejsou to výherci, ale výherkyně!" Řekne moderátor a mé srdce buší jako o závod. "První výtězkyní se stává...." "Dělej už!" Zakřičíme obě "Kristen Callen" "O můj bože, my vyhrály lístky!!!" Huláká furt dokola Týna. "A druhá tedy poslední výherkyně je...", "Angelika Hale, moc vám gratuluji doufám že si M&G užijete, pozdravujte kluky. Vyhlášení výherců skončilo a pustíme si další písničku." Když vyslovil to jméno myslela jsem že to bylo posledních pár minut mého života... "Em, vyhráli jsme M&G na Marcuse&Martinuse!!" Zařvala Týna tak nahlas že to museli slyšet i sousedé. "Ano, ale vyhrála i Angel..." Odpověděla jsem ji naštvaně. "Cože?!?!" Křikla Týna. "Tys neslyšela Honzu?" "Ne, ale kašli na to... Máme štěstí, uvidíme je poprvé a rovnou je i obejmem!"

Po pár hodinách jsem si připravila věci, které si zítra vezmu a Týnka mi pomohla. Když jsem si připravila slyšely jsme odemykání zámku, seběhly jsme schody a vše řekli našim, mamka mi odsouhlasila že nás tam odveze protože už bylo pozdě tak jsem se rozloučila s Týnou, vyčistila si zuby a šla si lehnout abych měla co nejvíce energie na zítřek.

Nevím jak jsem to zvládla ale máte tady už dnes další část. Je o cca 100 slov delší. Moc vám děkuji že už takto ze začátku mě podporujete, každého kdo si tento příběh čte si ohromě vážím❤️ Doufám že se vám tato část bude líbit, Smoothie❤️

Zamilovaná na první poslech [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat