Ráno jsem se vzbudila na budík nařízený na půl šestou a koncert začíná v sedm večer.
Oblékla jsem se, mojí malou postavu Zdobily černé džíny s díramy na kolenou a k tomu bílé tričko s M&M znakem. Mé delší hnědé vlasy jsem si trochu nakulmovala. Korektorem jsem si na obličeji zakryla nedokonalosti, následně zapudrovala, řasy jemně přetřela řasenkou a na rty jsem si nanesla jemný lesk na rty. Do vaku jsem si dala vše potřebné. Na Fanpage, kterou mám společně s Týnou, jsem nahrála video jak se chystám. Máme tam nějakých 6 tisíc followers, což není úplně málo.
Přešla jsem dolů, kde už čekali nachystaní rodiče. "Dobré ráno" řekli sborově, "Dobré" usmála jsem se na ně. Uslyšela jsem zvonek, "To bude Týnka" řekla jsem, popadla banán ze stolu a běžela otevřít, pozdravili jsme se objetím a šly si sednout do auta
Cesta ubíhala strašně pomalu, povídaly jsme si, poslouchaly písničky, stavili jsme se na oběd. Ale teď už stojím před velikou budovou ve které poprvé potkám kluky kteří mi vždy vytvoří úsměv na tváři. Vedle mě je Týnka která je nervózní ale zároveň natěšená stejně jako já. Rozloučíme se s rodiči, kteří si budou prohlížet Berlín a jdeme ke dveřím kde stojí hlouček holek čekajících na M&G.
Hned jak nás vidělo pár MMerů, kteří přijeli také z Česka, poznaly nás, šli nás pozdravit a říct nám ať si to užijeme. Nestihneme nic říct, protože na nás už mávají security ať jdeme dovnitř, jsme nervózní, opravdu moc. Když nás vezmou do jedné místnosti a uvidím tam něco do stylu greenscreen akorát Moments Tour. Nemohu tomu uvěřit. "Těšíš se?" Řekla Týnka. "Strašně moc." Připravila jsem si mobil a začala točit jejich příchod. Když přišli a viděla jak se usmívají, byla jsem rozhozená. Marcus projel fanynky pohledem a když koukl na mě, usmál se ještě víc, úsměv jsem mu oplatila. Vypla jsem nahravaní a čekala, až na mě dojde řada. Přišlo to, šla jsem k nim. Týnka to celé točila. "Hi" řekl Martinus. "Hi" odpověděla jsem v objetí. "What's your name?" Ptal se Tini "My name is Emily." Přeběhla jsem k Marcusovi a obejmula Marcuse, mám ho trochu radši, je mi více podobný v chování a vlastnostech. Když jsem ho objímala bylo to jako ve snu, vlastně lepší než ve snu.. Zašeptala jsem mu do ucha "I love you so much" "I love you too" odpověděl. Když jsme se odtáhli, vyfotili jsme se. Týnka mi podala mou knihu kterou jsem si nechala ještě podepsat. Marcus mi ještě něco napsat dovnitř. "Thank you so much" řekla jsem jim a ještě jednou je objala. "You're welcome" odpověděl Tinus a Mac dodal "Nice to meet you, bye" a ukázal na mě srdíčko udělané z rukou, které bylo sice trochu křivé, ale bylo to od něj hezké, usmála jsem se a odcházela.
Po M&G jsme si sdělovali s Týnou zážitky. Když jsme došli do hali stoupli jsme si dopředu a čekali na začátek. Ozve se zvuk odpočítávání, všichni odpočítávají se zvukem, včetně nás.
"Five, four, three, two, one!" Najednou se před námi znovu objeví.Každou písničku jsme zpívali s nimi. I když ani jedna z nás nebyla FK girl bylo to úžasné, je vidět.
Přijely jsme domů v noci celé unavené. Týnka u nás mohla přespaty, aby nemusela pozdě v noci domů. Když jsem si vyndavala věci z vaku a sáhla po knížce, vzpoměla jsem si na Marcuse jak něco psal do knihy. Sedla jsem si na postel ke Kristý, která postovala příspěvky z koncertu na naší fanpage, a listovala v knize od konce. Zastavila jsem v momentě kdy jsem viděla černým lihovým fixem nápis "Call me" a pod tím bylo číslo. "To je vtip?" Řekla jsem nahlas. Týna na mě koukla a pak koukla do knihy. "To je to, co tam psal Marcus?" Řekla zvědavě "Nejspíš" odpověděla jsem neutrálně. "Nejspíš? Asi určitě je to na stránce 10" řekla teď už překvapeně Týnka. "Musíš mu zavolat!"
Mám tu další část❤️Doufám že se vám další část líbila❤️ Za 2 dny 30+ reads?! Jste úžasní. Smoothie ❤️
ČTEŠ
Zamilovaná na první poslech [POZASTAVENO]
FanfictionCo k tomu? Prostě Fanfikce o nejlepších klucích světa❤️