Part 15

694 48 4
                                    

From Me To You
Part 15

သူတို႔​ေက်ာင္​းက idol coupleထဲကတ​ေယာက္​က proposeစရန္​ သီခ်င္​းဆို​ေနသည္​...

Ji စိတ္​ထဲမွာ...​ေတာ့...jungieeကဆို​ေနသလို...

အာ...ငါဘာ​ေတြ​ေတြး​ေနတာလဲ....

​ေျပာရင္​းနဲ႔ barဘက္​လွည္​့ၾကည္​့မိ​ေလ​ေတာ့.....

မ​ေပၚရံုတမယ္​ ဝတ္​ထား​ေသာ ​ေကာင္​မ​ေလးတ​ေယာက္​ jung ​ေပၚထိုင္​​ေနသည္​....jungကလဲ ခါးကိုဖက္​ထားၿပီး ရႊင္​ရႊင္​ျမဴးျမဴး စကား​ေတြ​ေျပာ​ေနသည္​....

Ji မ်က္​လံုးျပဴးသြားၿပီး....

ဟင္​! သူက...ဒီကို ဘယ္​လို ဘယ္​လို...

မရည္​ရြယ္​ထားပါ​ေသာ္​လည္​း မ်က္​ရည္​မ်ားက​ေဝ့တက္​လာသည္​

ထိန္​းခ်ဳပ္​ထားပါ​ေသာ္​လည္​း....က်လာသည္​့ မ်က္​ရည္​တို႔.....

သူထို​ေနရာမွ အျမန္​ထြက္​သြား​ေတာ့သည္​...

Jung တ​ေယာက္​ စံုစမ္​းရမိသည္​့ ကိစၥအတြက္​ clubသို႔​ေရာက္​လာသည္​....
Qriႏွင္​့ခ်ိန္​းထား​ေသာ္​လည္​း...လူခြဲကာ ပံုစံမပ်က္​ပင္​ ​ေနခဲ့သည္​....

စ၍ဝင္​လာသည္​ႏွင္​့....ပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳးကြဲျပားလွသည္​့လူမ်ိဳးစံု....

ထိုစဥ္​ မိန္​းက​ေလး တ​ေယာက္​​ ​ေရာက္​လာၿပီး..
Hey..! တ​ေယာက္​ထဲလား...
တို႔နဲ႔ လာ​ေသာက္​ပါလား...

Sry miss...! ဒီကဟို...yoomi ကို​ေတြ႕ခ်င္​လို႔...ဘယ္​မွာလဲဆိုတာသိလား...

What? Yoomi...သူ႔ကို ဘာလို႔​ေတြ႕ခ်င္​တာ...ကြၽန္​မကသူ႕​ေလာက္​မလွလို႔လား...

မဟုတ္​ပါဘူး...ကိစၥ​ေလး႐ွိလို႔..missကပိုလွပါတယ္​

ရပါတယ္​ ကြၽန္​မ​ေျပာျပႏိုင္​ပါတယ္​...တခုဘဲ...တူတူ​​ေသာက္​ရ​ေအာင္ပါ...​မ​ေလာပါနဲ႔...ခဏ​ေပါ့..

Hey! Waiter...yoomi ကို ခပ္​​ေခ်ာ​ေခ်ာ ဧည္​့သည္​တ​ေယာက္​ ႐ွာ​ေနတယ္​လို႔...

သူမ​ေျပာၿပီး...jungကိုလက္​ဆြဲ​ေခၚသြားသည္​...

Jungလဲ qri ကို မ်က္​ရိပ္​မ်က္​ခ်ည္​ ျပၿပီး...ထိုမိန္​းက​ေလး၏​ေဘးတြင္​...ဝင္​ထိုင္​လိုက္​သည္​....

From Me To YouWhere stories live. Discover now