Seni Seviyorum

349 11 0
                                    

Biz 5 arkadaşız.Ben Anny grubun nese kaynagi,Marry grubun atarlısı,Ellie grubn annesi,Demi grubun zekisi ve Carry grubun değiskeni.

   Cuma günüydü bizim okuldan hic tanımadığım çocuk bana mesaj atmıştı.Kimsin ? diye sorum.Ben Sam dedi.Tanımıyordum.Biz böyle konusurken çocuktan hoslanmaya baslamıstım.Sonra çocuk bana çıkma teklifi etmisti.Şaşırmıştım.Biz çıkmaya başladık.

   Okula gidince bu olanları kızlara anlattım.Kim ? diye sorduklarında cevap vermemistim.Çünkü öğrenmelerini istemiyordum.Marryle beraber oturuyorduk.Derse girmistik.Biz herzaman ki gibi dersi dinlemiyorduk.Marryle konusuyorduk.

-Sana bisey söyliycem Anny

-Tabi söyle Marry

-Ben galiba birisini seviyorum

-Ciddi misin kimi seviyorsun ?

-Brad'i seviyorum.

-Sevindim senin adına Marry

-Ama bi sorun var

-Neymis o sorun ?

O beni sevmiyor

-Üzülme Marry nerden biliyorsun belki seviyordur.

-Sanmıyorum

-İstersen gidip konuşayım Bradle

-Hayır konusma onu sevdigimi anlar

-Sen bilirsin Marry

   Bu sırada zil çalmıştı.Ellie yanımıza geldi.

-Noluyo burda kızlar ?

-Hiç biz konuşuyorduk öyle

-Ne konusuyordunuz ?

-Bosver

   Ellie sinirlenmişti..

-Söyler misin Marry

-Şey ben birisini seviyorumda

-Neden saklıyorsunki bunu ?

-Kimi sevdiğimi bilsen sende saklardın

-Kimi seviyorsun ?

-Imm... Brad'i :/

-Ne güzel

-Sen öyle san

-Neden ?

-Görmüyor musun okuldaki genellikle tüm kızlar onu seviyor.Onlar varken bana bakmaz.

-Hemen böyle davranma Marry ilerki günlerde hersey belli olur.

-Saol Ellie

   Kızlarla kantine gidip biseyler yiyecektik ki Brad karşımızdaydı.Kumral,kıvırcık saçlı ve mavi gözlüydü.Marry hemen heyecanlandı.

-Karşıdakini görüyor musun ?

-Evet kör değilim Marry.Git konus istersen.

-Şey pardon heyecanlandımda.Konuşamam utanıyorum.

-O zaman ben konusurum

  Brad'in yanına gittim.Konusmaya başladık.Ona Marry hakkında sorular sordum.Bana onu sevmiyorum şuan başka birisini seviyorum dedi.Marry'e nasıl söyliyeceğimi bilemiyodum.Zil çaldı ve hepimiz sınıfa gittik.

-Bradle ne konustunuz ?

-Ona senin hakkında bikac soru sordum.

-Ne sordun ?

-Nasıl kız falan.

-O ne dedi peki ?

-Tatlı kız dedi.

   Marry çok sevinmisti.Heyecandan yerinde duramıyordu ve Brad'e mesaj atti.Şimdi napıcaktım ben..

Her Zaman DostuzWhere stories live. Discover now