Şimdi napıcaktım ben..
-Selam Brad
-Selam Marry
-Nasilsin ?
-İyiyim sen nasilsin ?
-İyiyim bende
-Hangi derstesiniz ?
-Matematik siz ?
-İngilizce
-Sana bisey sorucam Marry
-Sor tabi
-Sen beni mi seviyorsun ?
-Hayır nerden çıktı şimdi bu ??
-Birisinden duydum.Eğer beni seviyorsan vazgeç.Çünkü ben baska birisini seviyorum ve sana umut vermek istemiyorum.
Marry aglamaya başlamıştı.Öğretmenden izin alarak dışarı çıktı.Bende telefonunh alip mesajlarını okudum.Ne yapmıştım ben,herseyi berbat etmistim.Zil çaldığında Maryy'nin yanına gittik.Ağlamaktan gözleri şişmişti.Demi "İyi misin ?" diye sordu.
-İyi gibi mi gözüküyorum ?? (atarlı Marry :D )
Üzgün oldugu icin kimse bisey dememisti.
-Sakinleş Marry belki hala umut vardır. ( dediğim saçmaydı ama baska dicek bisey bulamadım :/ )
-Çocuk bana umutlanma dedi Anny.
-Biliyorum okuduk mesajları bosver takma kafana sana erkek mi yok :D
Marry kendi kendine söylenmeye başlamıştı.Neden sevdim ki seni,neden tanıdım keske tanımasaydım orospu çocuğunu
Böyle zamanlarda onu yanliz bırakmak gerekir.Çünkü bize karşıda sert olabiliyor.Çıkış zili çaldı.Marry'de biraz sakinlesmisti.Bizde hep beraber çıktık.Eve gitme vakti gelmisti.Birbirimize veda ettik ve dağıldık.
Ben eve geldigimde kimse yoktu.Evde tektim.Hemen Marry'i aradım.
-Alo Marry iyi misin ?
-İyiyim Anny sen ?
-İyiyim bende hala ağlamıyorsun demi ?
-Hayır ağlamıyorum.Çok güzel seyler oldu.Yarın okulda anlatırım.
-Tamam Marry.
Merak etmistim acaba nolmustu.Bu sırada Sam mesaj attı.
-Napıyon aşkım ?
-Tv izliyorum bitanem sen ?
-Seni düşünüyorum
-Şapşal ^^
-Biran önce yarın olsun seni çok özledim
-Bende seni çok özledim bitanem
-Neyse aşkım ben yatıcam çok uykum var.
-İyi uykular bitanem beni düşünerek uyu :D
-Seni düşünmeme gerek yok her saniye aklımdasın zaten prensesim
-Sende benim hep aklımdasın aşkım
Sam uyumustu.Bende popcorn alıp TV izlemeye kaldığım yerden devam edicektim ki zil çaldı.Gelenler annemlerdi.Kapıyı açtım ve odama gittim.Yapicak bisey bulamamıstım.Uyumaya karar verdim.Annemin sesiyle uyanmıştım
-Kızım aksam yemegi hazır
-Tamam anne geliyorum.
Üstümü degistirip iceri gittim"Afiyet olsun" diyerek yerime gectim.
-Okul nasil gecti kızım ? (Her zamanki klasik anne sorusu)
-İyi gecti annecim.
Yemegimi bitirip yine odama gittim ve uyumaya basladım.Sabah olmustu.
Hazırlanarak okula gittigimde Carry kosarak yanima geldi.
-Günaydın Anny
-Günaydın Carry
-Anny ben Kevin'i seviyorum.( Kevin kısa boylu,kumral,tipsiz biseydi ama Carry'e göre çok yakışıklıydı)
Dur kızım sabah sabah ne bu heyecan ? (Ne bir dakika Kevin mı demisti ?) Sen biraz önce Kevin mı dedin ??
-Eveet neden şaşırdın bu kadar ?
-Tipsiz degil mi ?
-Bana göre degil
-İnanmıyorum sana Carry.Sen güzel kızsın daha iyilerini bulursun.(Iyykk şimdi kusacaktım.Carry zayif,kumral,uzun saçlıydı ve eteginin boyu baya kısaydı.Bu yüzden ögretmenler onu hergün uyarıyordu ama inadına etegini daha da kısaltıyordu.Hepimiz lise 4 e gidiyorduk.)
Demi'de yanımıza gelerek "Günaydın kızlar"dedi.Bizde aynı anda "Günaydın Demi"dedik.Ben Carry'e "Kevin'i sevdiklerini biliyorlar mı ?"dedim.O da "hayır bilmiyorlar ama derste hepsine söyliycem"dedi.Bende tamam dercesine başımı salladım ve ıyyk dedim.Sonunda derse girmistik.Carry konusmaya başladı.
-Kızlar ben Kevin'i seviyorum.
Kızlar ilk önce birbirlerine baktılar ve ıyy diye bağırdılar.Ben de gülmeye başlamıştım.Marry birden sanada anca o yakışır dedi :D Bu sefer hepimiz gülmüştük.
Carry tenefüslerde ikidebir Kevin'i gòzetliyordu.Sonra birden yanımıza gelip çığlık attı.
-Noldu Carry ?
-Kevin bana gülümsedi :D
-Of Carry bunun için mi bağırdın salak.
-Eveeet
-Tamam sus
Marryle beraber konusuyorduk.O sırada aklıma dün telefonda konustuklarımız geldi.
-Ne anlatcaktın bana Marry ?
-Brad'i artik sevmiyorum
-Öyledir :D
-Gercekten sevmiyorum baska birisini seviyorum adı Micheal.
-Oha o popi çocuk degil mi ? Hem Brad'i genellikle tüm kızlar seviyo onlar varken bana bakmaz dememis miydin ? Şimdi sevdigin kiside Brad'ten farklı degil.
-Bu öyle degil Anny.Mesajlastik.Al mesajlarımızı oku.
Bi süre sessizlik olustu.Ben mesajları okurken gözlerim büyümüştü.Micheal buna baya yavsamıstı.Her konusmalarında kalpler vardı.Micheal baya tatlı çocuktu o da Brad gibi mavi gözlü ve kıvırcık saçlıydı.
-Çıkarsınız bu gidisle Marry.
-İnsallah çıkarız Anny
Marry'de dünden eser kalmamıştı.Çok mutlu gözüküyordu.Acaba gerçekten Brad'i unutmus muydu ??
YOU ARE READING
Her Zaman Dostuz
Random5 yakın arkadaş ,sevdikleri çocuklar yüzünden aralarında çıkan kavgalar ve ihanet