Marry'de dünden eser kalmamıştı.Çok mutlu gözüküyordu.Acaba gercekten Brad'i unutmus muydu ?
Eve gelmistim.Üstümü çıkarıp telefonu elime aldım.Sam'dan mesaj gelmisti.Ah..hayır ben Sam'e mesaj atmayı unutmustum.
-Nasılsın bitanem ?
-Nasıl olabilirim sence ??
-Özür dilerim boyle yapmak istememistim.
-Özür dilemene gererk yok Anny.Suc bende,sana bu kadar fazla deger vermemde.Bundan sonra deger vermem çünkü hersey bitti.
( Sam esmer,düz saçlı ve uzun boyluydu.Gercekten cok tatlıydı.)
Aglamaya başlamıştım.Her zamanki gibi herseyi berbat etmistim.Kendimi nasıp affettirebilirdim ki ? En iyi yarın kızlarla konusmaktı.Çok uykum gelmisti ve hemen uykuya dalmıştım.Kabus görüyordum.Bir daha Samle barışamıyordum.Çok korkmustum ve ağlıyordum.Birden uyandım etrafıma bakındım."Oh be sadece kabusmus" diyip yeniden yattım.
Sabah olmustu.2 hafta sonra okullar tatil olacaktı.Yaz gelmisti.Bugün nedense icimdd tuhaf bir his vardı.Yatagımdan kalkıp kıyafetlerimi giydim ve okula dogru yürümeye başladım.Okula geldigimde Sam karsımdaydı.Eskiden olsa yanima gelir "Günaydın prenses" diyerek yanagıma öpücük kondururdu.Ama bugün bana bakmıyordu bile.Üzüldügümü belli etmeden gülerek kızların yanına gittim."Günaydın kızlar"diyerek yerime gectim.Ben ne kadar mutlu gözükmeye çalışsamda beni çok iyi tanıyorlardı.
-Noldu Anny ?
-Bisey olmadı kızlar.
-Dogruyu söyle biz anlarız.Bisey olmus kesin.Yoksa Samle ayrıldınız mı ?
-Evet dogru bildiniz
-Üzülme bana dedigin gibi sana erkek mi yok.Hem zaten o kadar da tatlı birisi degildi.
-Size göre degildi kızlar.Ama ben onh çok seviyorum.Nasıl unutacağımıda bilmiyorum.
-İstersen sizi barıştırabiliriz.
-Nasıl olucak peki ?
-Sen o isi bize birak
Zil calmıstı.Hic derse giresim yoktu.Bende bahcede oturup müzik dinliyordum.Arkamdan birisinin geldigini hissettim.Bu Edward'tı.(Edward sarışın,mavi gözlü ve uzun boyluydu.Okuldaki kızların ilgi kaynağıydı.)
-Merhaba Edward
-Merhaba
-Neden geldin buraya ?
-Yanliz ve üzgün oldugunu gördüm.Bende bi sorun var mı diye bakmak icin geldim.
-Evet bi sorun var ama anlatıp seninde başını ağrıtmak istemem.
-Sen sabaha kadar anlat başım ağrısa bile ben yine dinlerim.
Olanların hepsini anlattim.Gülümsemesi giderek artiyordu.Şaşırmıştım.
-Demek ayrildiniz ?
-Malesef :/
-Üzülme Ann.Hic etrafina baktın mı ? Seni seven baya erkek var.
-Kimmiş onlar ?
-Birisi tam karsinda duruyor
Utanmıştım ve ne dicegimi bilemedim.Yere bakıp sırıtıyordum.Utandığımı anlamış olmalı ki
-Utanma Ann.Seni gercekten seviyorum ve o pic gibi seni üzmem.Sen ben biz olalım mı ?
-B..be..ben ne diyecegimi bilmiyorum.Daha yeni ayrıldım sevgilimden :/
"Hemen cevap vermene gerek yok.Düşün biraz ben her zaman burdayim"diyerek kalktı yanımdan.Bende tekrar müzik dinlemeye devam ettim.Bu olanlari kafamda düşünüp duruyordum.Acaba evet desem mi ? Sonra kızlar yanima geldi.
-Nerelerdeydin sen ?
-Derse giresim yoktu ben de burya geldim.
-Biz Samle konustuk barışmak istemiyomus ama sakın üzülme :/
-Tesekkur ederim kızlar.Ben burdayken yanima Edward geldi.Konustuk biraz ve bana çıkma teklifi etti.
-Sen ne dedin ?
-"Sevgilimden yeni ayrildim"dedim.O da "hemen cevap vermene gerek yok düşün biraz"dedi.
-Çok iyi haber bu.Kabul etceksin demi ??
Hepsi bana odaklanmış bicimde verecegim cevabı merak ediyorlardı.
-Bilmiyorum
-Sen dememis miydin nasil unutabilirim diye çık Edwardla iste.Çocukta çok yakışıklı.Elinde bu fırsat varken kaçırma.
Digerlerine dönüp
-Sizce kabul ediyim mi kızlar ?
-Eveeet
-Tabiki kabul et
-Salak olma Anny kabul et
-Tamam haklısınız unutmak icin kabul edicem.
-Ne yani sevmiyor musun ?
-Sevmiyorum
-Sen bilirsin ama bu çocuk kaçmaz
Hepsi mutlu olmusa benziyordu.Sınıfa dogru yürürken Edward'ı gördük.Kızlar birbirlerine baktılar ve beni Edward:a dogru ittirdiler.Tam düşüyordum ki Edward beni tuttu.Gercekten cok yakışıklıydı.Gözleriyle büyülüyordu beni.Biran naptığımı fark ettim ve kendimi toparladım.
-Ş..şey ben artik gitsem iyi olacak.Derse girmislerdir bile.Bu arada tesekkur ederim.
-Ne demek her zaman
Ah o kızlar yok mu! Şimdide karşıdan bana bakip gülüyorlardı.Yanlarina gidip
-Ne yapiyorsunuz siz az kalsin rezil oluyordum.
-Ama olmadın ve biliyoruzki şuan icinden bize tesekkur ediyorsun.
Bende gülmeye baslamıstım. Aslında gercekten kızlara ne kadar kızsamda tesekkur ediyordum.
YOU ARE READING
Her Zaman Dostuz
Random5 yakın arkadaş ,sevdikleri çocuklar yüzünden aralarında çıkan kavgalar ve ihanet