Intr-un weekend am fost la Louvre cu Tea,Kenny,Christopher ,Ana ,Oana si Paula.Acolo am vazut multe picturi printre care si pe Mona Lisa.Era o chestie ciudata la ea fiindca parea ca se uita la tine mereu.Am ramas pana au inchis deoarece din ora in ora dadeau prajituri gratis asa ca am stat pana le-am mancat pe toate.Pe drum spre aeroport a inceput sa ploua cu croasante asa ca ne-am grabit sa ajungem mai repede.In avion Tea a constatat ca si-a uitat haina in muzeu asa ca trebuia sa ne intoarcem.Christopher i-a spus ca e cu capul in nori asa ca Tea l-a impins afara din avion.
In muzeu am intrat usor deoarece toti paznicii dormeau.Cat timp cautam haina, Kenny se stramba la picturi si le desena mustati.Atunci Anei i-a venit o idee. Ce s-ar intampla daca am imprumuta toate tablourile?Am inceput sa le strangem de pe pereti si fiindca nu aveam in ce sa le punem l-am rugat pe paznic sa ne dea un sac.Acesta a fost foarte dragut si ne-a condus cu masina si pana la aeroport.In avion am tinut tablourile pe scaunul de langa mine.Dupa un timp vine un steward cu cafeaua.
-Buna.a zis el
-Nu e buna.Mai trebuie zaha si apa.Nu e suficien sa pui doar cafea macinata.am zis eu.
-Frumoase tablouri.Seama mult cu originalele care se afla in Louvre.De unde le-ati cumparat?
-Nu le-am cumparat.Le-am imprumutat.De la Louvre sau cel putin asa spune Ana.Sa fiu sincera mie mi se pare mai mult a furt.Dar ce putem pati?
-Nu prea cred ca le pasa de tablouri.Oricum arata ca niste vechituri.Vin imediat cu cafeaua
Cand m-am uitat pe geam l-am vazut pe Cristopher care se tinea de aripa avionului si incerca sa nu cada.Atunci mi-am dat seama cat de greu scapi de el.
***
Romeo si Wieta au venit la gartarul organizat de Derek. Acolo ei aveau un loc rezervat dar pe rotisor.Cand au ajuns nu stiau ce ii astepta.
Au intrat pe poarta si Derek impreuna cu Dylan au sarit pe ei. I-au sedat si i-au prajit .Au fost foarte gustosi.
****
Harry se plimba pe strada cu Erica si cu Cambroc.
Cand sa traverseze, un tren da peste Cambroc si o calca. Fiindca era noapte nimeni nu mai era pe strada.Harry si Erica ar fi putut sa sune la salvare. Ar fi putut, dar nu au facut-o. Au trecut pe langa ea si au plecat.
***
In avion Kenny a nimerit sa stea langa o baba screrozata care tot spunea ca a foat lovita de fulger si ca de atunci poate sa vada in trecut si in viitor.Ea i-a prezis lui Kenny ca in viitorul apropiat vor fi impreuna si l-a intebat daca l-a durut cand a cazut din rai (ce e in neregula cu specimenele astea batrane?)
Kenny s-a speriat si a inceput sa tipe si a zis ca nu mai sta langa mamaia tacanita.A trebuit sa faca schimb de locuri cu Ana.
Dupa un timp batranica i-a spus Anei ca ea poate sa vada in viitor si ca daca a durut-o cand a cazut din rai.Atunci Ana a plecat de langa ea si s-a mutat cu mine.
Oana a nimerit sa stea langa Thor si in afara de el nu mai auzea sau vedea pe nimeni.Nici macar pe Christopher care mai nou ajunsese la geamul ei si o implora sa il ajute.
Stewardul a venit intr-un final cu cafeaua si m-a intrebat daca nu pot sa ii dau si lui un tablou.Eu nu prea voiam,dar Ana a insistat si pana la urma am renuntat la o pictura.
***
Am coborat in Italia unde am luat masa.La televizorul din restaurant am vazut o stire de ultima ora cum ca toate tablourile din Louvre disparusera.Angajatii au spus ca nu isi fac griji fiindca nu au fost furate ci imprumutate si le asteaptau inapoi.In plus erau niste vechituri.
YOU ARE READING
Si ilogica are sens
Novela JuvenilThe Originals+Teen Wolf+Being Human US+One Direction+Vampire Academy+Omul Paianjen= nebunie curata