Niall James Horan
Ik gooi voor de zekerheid nog een paar extra kersttruien in mijn tas, rits hem dicht en gooi hem naast mijn voordeur. Uitgeput laat ik mezelf op de bank vallen, pak mijn gitaar die naast me ligt en begin gewoon wat te tokkelen. Deze moet ik morgen niet vergeten.
Samen met de jongens ga ik morgen naar Oostenrijk. We gaan de dagen met kerst onszelf afzonderen van iedereen in een hut ergens op een berg. En begrijp me niet verkeerd ik heb er super veel zin in, iedereen begint een beetje zijn eigen weg te gaan en nu gaan we weer eens echt samen zijn. Maar ik heb er geen zin in om te moeten luisteren naar hoe erg Louis, Eleanor mist. Ik vind El super aardig maar het kleffe gedrag van Lou breekt Zayn nog steeds. Om een onverklaarbare reden heeft hij een maand geleden zijn relatie met Perrie uitgemaakt en hij is er echt kapot van.
Ik slaak een gefrustreerd gilletje, zet mijn handen in mijn haar en trek er even aan net hard genoeg dat het pijn doet. Ik had mezelf beloofd niet meer aan Zayn te denken en wat doe ik?!
Ik laat mijn haar met rust en leg de gitaar ook maar even weg. Mijn ogen glijden af naar een enorme foto naast mijn tv. Het is een foto die we alle 5 hebben gehad van het management. Vijf breed lachende gezichtjes staren terug. Het is een foto van rond de xfactor tijd. De tijd toen het allemaal nog soepel ging tussen ons. Geen vriendinnetjes, hooguit wat geflirt en gezoen maar niemand had echt een relatie. En het belangrijkste, op die foto had Zayn zijn arm om mij heen geslagen en ontplofte er nog geen bom van vlinders in mijn buik.
Met mijn ogen volg ik de contouren van zijn gezicht, die al in mijn geheugen gegrift staat. Ik zucht weer en went mijn blik af van de foto. Dat ik homo moet zijn vind ik prima, maar waarom moet ik nou weer verliefd worden op Zayn? Echt de enige zo’n beetje die ik nooit zal kunnen krijgen. Hoeveel stiekeme hints en signalen ik ook geef, hij merkt het niet en misschien is dat maar goed ook.
Na nog een zucht ben ik er helemaal klaar mee. Ik leg mijn gitaar naast mijn tas, doe alle lichten uit en ga naar boven. Ik laat mijn kleren van mijn lichaam afglijden, geen zin om ze op te ruimen, en glijd daarna meteen mijn bed in. Ik draai nog een paar keer tot ik opgerold ben als een bolletje en val al snel weg in een prachtige droom over Zayn, waar we wel samen kunnen zijn.