20.Bölüm

11.3K 378 66
                                    

"Kızım ben baban unuttunmu"

"Sen benim babam değilsin" diyip yüzüne kapattım

Aşağıya indim bugün değişiklik yapıp menemen yapacaktım malzemeleri tezgaha koyup hazırlamaya başladım ve tatatam hazır.

Yemegimi yerken bir yandanda düşünüyordum. Ben her zaman bu evde kalmayacagım bir ev tutmalıyım ve okuluma bastan baslamalıyım ve ev almak için baska bir iside girmem lazım pfff .

Yemeklerimiz bitince bulaşıkları yıkayıp Enesle konuşmak istediğimi söyledim.

"Enes biraz konusabilirmiyiz?"

"Tabi gel" diyip yukarı çalışma odasina çıkmaya başladı içeri girip karşılıklı oturduk.

"Ben her zaman bu evde kalmayacagım  bir iş daha bulup ev tutmam lazım ve okula bastan baslamak istiyorum"

"Evet haklısın sen nerede okumak istiyorsun"

"Güzel Sanatlar Anadolu Lisesi"

"Vay orası en iyi okullardan biri peki muzik mi resim mi?"

"Evet çok güzel olduğunu duydum ve fotoğraflarıda ilgi çekici ve tabiki müzik"

"Ozaman şöyle yapıyoruz ben simdi evden çıkınca sana ev buluyorum okula kayıt yapdırıyorum  iş bulup  kendi işime gidiyorum ben gelince de konusuruz ve hafta içi okuldan sonra istediğin zaman buraya gelirsin hafta sonları da bulduğum işte çalışırsın nasıl gidip geleceğim dersen sana bir tane arabamı vereceğim kullanmadığım zaten okul buraya 1 saat uzaklığında okula yakın evde buldummu tamamdır anlaşılmayan"

"Yok çok teşekkür ederim"

"Hadi şimdi sen Egenin yanına bende işlerini yapmaya" Aşağıya inip Egeyi öptüm

"Selam Yakışıklı"

"Selam guzellik"

"Hadi kalk bakalım simdi ben yemek yapmaya sendee futbol oynaycagimiz için hazırlanmaya"

"Oley be"diyip yukarı koştu. Bende hemen mutfağa girip ne yapacagıma karar verdim lazanya! malzemeleri buldum ve tezgaha koydum içimden börek de yapmak geldiği için lazanyayı pişmesi için bıraktım ve hamur yogurmaya başladım. Herşey hazır olduktan sonra Egeyide alıp bahçeye ciktik.

"Ege hadi at bakalim"

"Simdi görürsün"

Kaç saattir oynuyoruz ve Ege beni yeniyor yani küçük iken futbol takimindaydım ama tabiki Egeye karsı oynamıyordum gol atmasına izin veriyorum. Bir oyanı bir buyana koştururken yorulmuştum.

"Ege hadi yıkanma vakti"

"Geliyorum"

... Egeyi yıkadıktan sonra kendimde yıkandım saat epey bi geçmişti ve acıkmıstık yemegi ısıtıp masaya koydum yemegimizi yerken Egeylede sohbet ediyorduk tabi bir yandan Enesin ne yaptigini merak ediyorum yemeklerimiz bitince bulaşıkları yıkadım ve mutfakta biraz değişiklik yaptım.

Sira geldi Egenin uyuku vaktine Egeyi yatagına yatırıp yanına uzandım ve masal okuma ya başladım ... İki yol seçmesi gerekti kurtun... Egeye baktıgımda uyumustu anlına öpücük koyup üstünü örttüm ve salona indim etrafı toparladıktan sonra biraz sosyal medyada takıldım ve lise hakkındaki bilgilere baktım.

Saat 17:00 a yaklaşıyordu Enes az sonra gelirdi hemen yemeği ısıtıp Deryalarıda cagırdım masayı hazırladıktan sonra kapı çaldı hemen açtım Deryalar gelmişti.

"Hoş geldin canım,hoş geldin güzellik"

"Hoş buldum Azra abla"

"Hoş bulduk canım" içeri geçip oturduk

"Ben Egeyi uyandırayım" diyip yukarı çıktım yatağında çok tatlı bir durumda uyuyordu

"Ege yakısıklımm"

"Hıı"

"Hadi kalk"

"Kayktım" diyip bana sarıldı kucagima alıp assagıya indim salonda Enesde vardı o ne zaman gelmişti ki neyse

"Hadi yemeğe" diyip mutfağa geçtim herkese yemeklerini koyup masaya oturdum Ege ve Serra sohbet ediyor bizde ucumuz sohbet ediyorduk. Yemekler bitince Deryada bana yardım etti ve bulasiklari yıkadık.

Birkaç saat sonra Deryalar gitmişti. Enes bana bakıp

"Ev işini hallettim okuluna 5 dakikalık mesafede zaten arabayla gideceksin okulda tamam ve iş icinde küçük bir cafede mini konser vereceksin hafta sonları tamam mi?"

"Ben çok teşekkür ederim size borcum var"

"Şş hadi gel arabanı seçelim" diyip garaja doğru yürüdü ve garaji açtı 4 tane mükemmel araba vardı ama biri daha güzeldi ve onu seçtim(yazırınız hayalindeki araba)

"Şş hadi gel arabanı seçelim" diyip garaja doğru yürüdü ve garaji açtı 4 tane mükemmel araba vardı ama biri daha güzeldi ve onu seçtim(yazırınız hayalindeki araba)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"En soldakini istiyorum"

"Tamamdır zaten yeni evinin içinde eşyalar var yarın evi görüp okula geçersin"

"Çok tesekkur ederim ben odama cikayim"diyip eve girip yukarı yoneldim Ege zaten uyumusdu bende uyusam birşey olmaz deyip kendimi uyukunun kollarına bıraktım. Yarın çok güzel şeyler olacağına eminim...

Veee işte sabırsızlıkla beklediginiz yeni bölüm geldiii umarım begenirsiniz canlarr. Veeeee Genç kız edebiyatında 105.yiz daha nicelere sizi çok seviyorum❤💞😍

BAKICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin