"Kızım! Uyansana! Burası yatakhane değil!" diye bağıran hocanın cırtlakmı cırtlak sesiyle tatlı uykumdan ayrılmak zorunda kaldım.
"Özür dilerim hocam."
"Gece naptın bebekmi salladın ?!"
"Evet."
"Dalga geçiyor birde! Utanmaz."
Dalga geçtiğimi mi sanmıştı bu çatlak karı ? Oysa ki ben ciddiydim. İki gün önce annem ve babam iki günlüğüne şehir dışına gittiği için 5 yaşındaki kardeşim bana emanetti. Ve o sevimli (!) kardeşim bütün gece beni uyutmamıştı. Saçlarımla uğraşmış, yatağımda zıplamış hatta bana omlet yaptırmıştı. Bakıcısı dururken ne diye bana bulaşıyo hiç anlamıyorum. Ben bunları düşünürken kurtarıcım olan zil çaldı so-nun-da! Yanımda oturan Kayra'yı dürttüm -tabi buna dürtmek denirse-. Sürükleye sürükleye kantine getirdim. açım olum ben. Aç duramam ben. Kendime bi tost bide sıcak çikolata aldıktan sonra bir masaya oturmuştuk. Bu arada size kendimi anlatiyim. Ben Afre Akel. 17 yaşındayım. Akel Koleji'nde 12. sınıf öğrencisiyim. Sakın okul kendime ait sanmayın tamamen tesadüf. Kumral saçlarım, mavi gözlerim, güzel fiziğim ile gayet hoş, erkeklerin ilgisini çeken bir kızım. Hiç mütevazi olamicam valla. Yalnız bir noktaya değinmeliyim -ki bence önemli bir nokta- öyle güzelliği ile hava atıp kendini bir bok sanan kızlardan değilim. okulda popüler bir kızım fakat sürtüklüğüm ile değil doğal güzelliğim, espri anlayışım ve sıcak kanlılığım ile popüler biriyim. Hem bakireyim ya ben . Gerçi bundan şikayetçi değilim. Kendimi aşık olacağım insana saklıyorum.
* * *
Ne sıkıcı bir okul günüdür bu ya! Sonunda okul bitmişti ve minicooper'ıma atlayıp eve gidiyorum. Çok yorgunum bu gün. eve gidip uyiyacağım. Ben evde çekeceğim rahat uykumu düşünürken çoktan eve varmıştım. Kendimi hemen yatağa attım ve kendimi uykunun şefkatli kollarına bıraktım.
* * *
Sabah Aras'ın -kardeşimin- sesi ile uyandım. Yatağımda zıplıyo ve bağırarak beni uyandırıyo. Bu çocuk bu saatte bu enerjiyi nerden alıyo anlamıyorum ki. Sen daha 5 yaşındasın evlatım git yat uyu. Arabalarınla oyna. Bakıcınla parka git. Lan git sütünü iç.
"uykunda tepiniyim abla! Ne uykucusun be sen. Az kardeşini örnek al."
"Aras defol!"
"yaa. Abla kalk hadi. Bak annemler geliyo bugün. Sude ablam geliyo. Hadi kalk kahvaltı hazırlayalım."
Hassiktir. Bugün annemler gelicek nasıl unuttum lan ben. Yanlarında sevgili(!) kuzenim Sude'nin geleceğini hatırlayınca keyfim kaçmıştı. Lanet olsun.
"Tamam Aras kalktım işte yatağımda tepinmeyi bırak."
bugün hafta sonu ama ben sabah 9da ayaktayım. Niye ? Aras uyutmadı. Niye ? Sude geliyo. Niye ?Annemler geliyo.
Ben çokta 5 dakikalık bir duşa girip çıktığımda Aras hala yatağımda tepiniyodu. Ne kadar git desemde gitmemişti. Tek çarem vardı bende onu uyguladım. Aras'ı omzuma aldığım gibi onun odasına götürdüm onu oraya bırakıp koşarak odama geldim ve kapımı kitledim. Artık giyinebilirim. Hemen altıma kot şortumu üstüne bol kalın askılı beyaz tişörtümü giydim. Ayağıma da siyah botlarımı geçirdim. Saçlarımı kurutup aşağıya ingim. Saçlarım zaten düm düz oldukları için şekil verme ihtiyaxı duymamıştım. Hemen kahvaltı hazırlamaya başladım. Yarım saatin sonunda kahvaltı tamamen hazırdı. Omlet, krep, patates kızartması.
Ben ne kadar güzel sofra hazırladığıma bakarken kapı çaldı. Ben daha mutfaktan çıkmadan Aras koşarak kapıya gelmiş "Geldiler! Geldiler!" diye bağırıyordu. Onu kenara itip kapıyı açtım. Bir kaç gün bile olsa annemleri görememiştim ve onları çok özlemiştiim. Ben onlara sarılırken arkadan bana otuz iki diş sırıtan Sude'yi görmüştüm. Yüzümdeki gülümseme solmuş yerine nefret bakışları gelmişti. Aslında o kadar da nefret etmiyordum bu kızdan. Sahte sarışın olmasa, yüzünde bir ton boya ile gezmese, kendini beğenmiş götü havada olmasa hoş kızdı. Ama o resmen kendini beğenmiş, havalı zengin cadde kızları gibi şımarık ve çakma sarışındı. Ve ben çakma sarışınlardan nefret ederim. adım gibi eminim ki Sude tanıdığı her erkeğe yavşamış ve hepsiylede yatmıştı. Ben bunları düşünürken benş hayattan soğutan cırtlak sesini duymuştum.
"Selam tatlım."
Mereba. Bu benim ilk hikayem. Öyle büyük hedeflerle yazmıyorum. Eğlence olsun diye yazıyorum. Yanlış yazımlarım olabilir kusura bakmazsınız umrarım :)