Meraba uzun süre sonra yayınladım farkındayım. Özür dilerim. Multimedia Afra'nın kıyafeti. İyi okumalar :)
"Ya Afra hadi kalk bak ben istanbulu tam bilmiyorum. Halam sen olmadan çıkamayacağımı söyledi. Yalvartmasana beni. Kaldır kıçını ya hadiiiiiiiğğğ"
"Kusura bakma Sudeciğim. Seninle alışverişe çıkıp iflas edeceğime alırım elime cipsimi kolamı TV izlerim daha iyi."
Bu kızın amacı beni iflas ettirmek mi? En son alışverişe çıktığımızda -yine annemin zoruyla tabi- bir elbisenin her rengini aldırmıştı. O kıyafetlere yatırdığım parayla bi ocuğu bizim okulda bir yıl okutturabilirdim. Yani bizim okulda öyle uygun fiyatlı bişey değil yaniiii. O günden beride bununla alışverişe çıkmamaya karar verdim.
"Halamı ararım bak" dedi tek kaşını kaldırarak
Bebek işte. Bu huyunuda sevmiyorum hiç.
"Sude sen bebek misin allah aşkına ya ne annemi araması. Şu çocuk hallerini bırak. Benim iflas etmek gibi bir niyetim yok."
"Ya ne cimrisin be. Alt tarafı bir elbisenin mor, mavi, pembe, sarı, yeşil ve kırmızı rengini almıştım. Ne var bunda ?" Birde parmaklarıyla sayıyo.
"Ne yok ki. Ben o parayla neler yapmazdım bee."
Hala ne varki bunda diyo ya. Paramı sıçıyoz la biz ? Benim anamla babam kazanıyo o paralarıııı Sude hanıııaağğğm !
"Ben ödeyeyim dedim ama sen kabul etmedin. Napabilirim ?"
"Arabamı kaybetmeyi göze alamazdım."
Evet annemin kesin emriydi. Eğer Sude'ye bir kuruş bile harcatırsam Arabama el koyarlarmış.
"Ya hadi kalk bak arıyorum halamı."
"Okey selamımıda söylersin. He bide aramışken söylede ben bu akşam Kayralarla takılıcam. Şimdi bana arattırma."
"Sen benle dalgamı geçiyorsun yaaaa" Sudeciğim sen kaşlarını çatma nolur çatmaaa. Olmayan tipin iyice boka batıyoo.
"Hayır gayet ciddiyim"
"İyi arıyorum." Çıkardı telefonu annemi arıyo. Hııh çalıyo. Eğer bu salak annemi arıyorsa ben kesin gidecektim bu alışverişe başka çare yok. Ve o beklenen ses. Annemin sesi. Benim ölüm fermanımın sesi.
"Efendim Sudeciğim. Bir sorun mu oldu ?"
Evet anneee bir sorun var. Kızın burda ölüme sürükleniyo ve sende birazdan bu sürüklenmeye destek çıkacaksın haberin yok!
"Yok halacım bir sorun yokta Afra benimle alışverişe gelmiyor." Birde gözümün içine baka baka dudak büzüyo. Kızııım görmüyo seni kadın neye büzüyosun o dudaklarıı ?
"Aaa ver sen bana bakayım Afra'yı. Bir konuşayım ben onunla." İşte beklenen cümlee. Ver Sude ver. Arabamla tehdit etmezse neyim. Bakın yazıyorum buraya.
"Alo anneciğim." Sesimi oldukça masum çıkarmaya çalıştım. Artık ne kadar masum çıktıysa. Acındırmalıydım kendimi.
"Afra. Sude'yle derhal alışverişe çıkıyorsun. Yoksa arabana bir ay dokunamazsın. Akşam Kayra ile takılacağınızıda unutma." Demedim mi. Arabayla tehdit ediyo işte beni. Dur bi dakkaa. Bu kadın nerden biliyo ya akşamki planları ? Tabbiii ya ben dün akşam biraz çıtlatmıştım kadına ama hatırlamaz diyodum. Kandının hafıza baya güçlü çıktı iyimi.
"Tehdit ha ? Okey anne. Birde sen vur. Tamam anne. Sus anne. Konuşma anne. Kapat anne. Bay bay anne." Ve telefon suratıma kapandı. bu kadını seviyom ya. Sözümü ikiletmiyo valla.