#SOMA

35 0 0
                                    

#SOMA

#GünKömürKarası

#KalbimizSomada

#Yastayız

ARKADAŞLAR HER NE KADAR OKUYUCUM AZ OLSADA BENDEN YB BEKLEYENLER VAR. FAKAT ÜZGÜNÜM ÜLKEM BU DURUMDAYKEN, ÜLKEMİN BİR YERLERİNDE YÜZLERCE İNSAN CAN VERİRKEN BEN BURDA YB YAYINLAYAMAM. SİZLERDEN RİCAM İKİ DAKİKANIZI AYIRIP KAYBETTİĞİMİZ ABİLERİMİZ İÇİN BİR DUA EDİN. ÇOK BİRŞEY DEĞİL GERÇEKTEN.

BELKİDE BU DAVRANIŞIM YÜZÜNDEN OKUMAYI BIRAKABİLİRSİNİZ KARIŞMAM KENDİ TERCİHİNİZ. FAKAT BEN BÖYLE BİR DURUMDA YB'DE YAYINLAYAMAM. BAŞBAKAN ORADA İHMALSİZLİK NEDENİ İLE CAN VERENLER İÇİN "MADENCİLİKTE BÖYLE İŞ KAZALARI DOĞALDIR. KADER..." DERKEN, DAHA KÜÇÜCÜK BEDENLER BABALARI, ABİLERİ İÇİN ÇIĞLIK ÇIĞLIĞA AĞLARKEN, "BABAA ÇOK ORDAN HADİ GEL" DİYE AĞLARKEN BEN BURADA NE LENDİM GÜLERİM NEDE BAŞKALARINI GÜLDÜRÜRÜM. 

AYRICA BİR ŞEY DAHA SÖYLEMEK İSTİYORUM. hER HANGİ BİR ÜNLÜNÜN FANI DEĞİLİM BUNU BAŞTAN SÖYLİYİM FAKAT RİHANNA, BARBARA PALVİN, JUSTİN BİEBER, BELLA THORNE, CODY SİMPSON VE BİR ÇOK YABANCI ÜNLÜ İSİMLER SOMA İÇİN YARDIMDA BULUNURKEN, KENDİ ÜLKEMİZİN İSİMLERİNİN REKORLARINI PAYLAŞMASI, ALBÜMLERİNİ HABERDAR ETMELERİ FELAN GERÇEKTEN ÇOK ÜZÜCÜ.

SON BİR ŞEY, BU ARALAR EN AZINDAN YASIMIZ BİTENE KADAR TAKIM REKABETİNİ BIRAKIP FENERIUMDAN 1-2 LİRALIKTA OLSA BİR ŞEYLER ALMAYA GAYRET GÖSTERİRSENİZ ÇOK İYİ OLUR. NEDENİ İSE 1 HAFTA BOYUNCA FENERIUM'UN ELDE ETTİĞİ TÜM GELİR SOMA'YA YOLLANACAK. TEK FENERBAHÇE DEĞİL, GALATASARAY 2 TIR YİYECEK İÇECEK YARDIMINDA BULUNDU, ULTRASLAN SOMA'DA MERKEZ KURUP AİLESİNİ KAYBEDEN İNSANLAR İÇİN PSİKOLOK VE PEDEGOGLAR AYARLAYARAK EN AZ ŞEKİLDE HASAR ALMALARINI SAĞLIYO, BEŞİKTAŞ MAÇTAN GELEN HASILATI SOMA'YA YOLLUYO. EN AZINDAN ŞUANLIK TAKIM REKABETLERİNİ BIRAKIN VE HANGİ TAKIMIN TARAFTARI OLURSANIZ OLUN TAKIMLARIN BAŞLATTIĞI KAMPANYALARA KATILMAYA ÇALIŞIN. PEK BİR ŞEY DEĞİL.

NOT: YB YASTAN SONRA GELECEK.

RÜYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin