Finn Pov.
Budzik zadzwonił. Zobaczyłem na zegarek, była 3:30, ale od paru miesięcy to się stało normalnością. Mój plan dnia wyglądał tak: plan-dom... i tak w kółko. Od 5:00 do czasami nawet 23 godziny spędzałem na planie oczywiście z przerwami. Może wydawać się to bardzo męczące, jednak czas na planie serialu leciał bardzo szybko. Byłem w Havkings o 5 wracałem o 23 a ten czas minął jak 5 minut. Kocham to co robię i cieszę się z tego, że sprawiam innym radość przy oglądaniu, ale rola Mike'a się sama nie zagra. Po długim rozmyślaniu wstałem, umyłem się, zjadłem śniadanie. Mama już na mnie czekała. Wpakowałem torbę do samochodu i pojechaliśmy na plan serialu Stranger Things.
Przyjechaliśmy po 1,5 godziny. Noah(1) i Millie(2) już na mnie czekali. Przywitaliśmy się swoim słynnym uściskiem. Chwilę pogadaliśmy a potem każdy z nas poszedł do swojej garderoby. Nie mogę uwierzyć, że to już 3 sezon. Serial cieszy się dużą popularnością i to nas napędza do działania. Mille wyszła z garderoby, wyglądała fantastycznie, ale zaraz przybiegł do niej Noah i zaczęli rozmawiać, żartować... Nie to żebym był zazdrosny... dobra jestem..
Noah to mój najlepszy przyjaciel, rozmawiamy na wszystkie tematy, ale na temat Millie B. Brown akurat nie..
Myślę, że to zauroczenie, tak napewno, bo w wieku 15 lat nie może się zakochać na poważnie...
A może i można?
Może uczucie z serialowego życia zaczęło do mnie przemawiać w prawdziwym?
Nieśmiale podeszłem do niej nieśmiale.-Hej - powiedziałem
-Hejka, co tam? - spytała.I teraz obudził się we mnie cichy głos który mi podpowiadał żeby ją zaprosić gdzieś ale jednoczęśnie lęk że odmówi..
-Robisz coś jutro? - spytałem powoli.
-Ojej jutro umówiłam już się z Noah, ale pojutrze myślę, że powinno się udac -powiedziała.
-No dobrze dam ci jeszcze znać powiedziałem i wróciłem do garderoby.Zacząłem myśleć co powinienem zrobić.
-Dobra, porozmawiam z Noa - powiedziałem sam do siebie.Chłopak był akurat niedaleko i nie było problemu żeby do niego podejść. Problemem było spytać jego o Millie...
***
1) Serialowy Will
2)Serialowa ElevenMam a właściwie mamy za sobą 1 rozdział, mam nadzieję że się podobało oczywiście dziękuję za wszystkie głosy i komentarze! Miałam wstawiać jutro ten rozdział ale wstawię wam na dobranoc kochani
co prawda nie wiem czy ktoś to czyta ale i tak dziękuję!! trochę krótki wręcz za krótki ale jest, obiecuję że następny będzie dłuższydobranoc ❤️ serieslovers
CZYTASZ
Friends don't lie/ Mike, Finn Wolfhard Fanfiction
Fanfictionzapraszam do przeczytania! 🤗💗 *tu jeszcze cos będzie tylko myślę co bo nie chce czegoś głupiego napisać *