Javaslom, hogy hallgasd a novellához a fenti dalt, mert nagyon illik a hangulatához (A kép azért van így mert másképp nem tudtam betenni :")) ^^
- Tényleg olyan ritkák a boldog pillanatok? - kérdezte aznap este a fiú.
A férfi épp leeresztette szempilláit, hogy kipihenje magát. Megmozzantotta karjait, és álmosan felelte:
- Nem... nem. Nem annyira ritkák. Csak hát... az emberek az eszükkel hajszolják azokat a pillanatokat. Pedig az... hogy mondjam neked? - A szív ügye.
- Mesélj nekem a boldog pillanatokról!
- Hagyjál most, álmos vagyok. - mondta fáradtan, s szorosabban karjaiba zárta a fiút.
- Adj nekem egy boldog pillanatot. Aztán hagylak aludni. - kérlelte suttogva a fiú, reménykedve, hogy megkaphatja szíve vágyát.
- Szeretlek! Nagyon! - hangzott a férfi válasza.
- Jó éjszakát! - mondta a fiú leírhatatlanul boldogan.
Ezek voltak a férfi utolsó szavai hozzá, majd örök álomra hajtotta fejét kedvese mellett, hogy aztán a csillagok közt várva tegye próbára végtelen kötelékük.
A fiú pontosan emlékezett minden szavára. Minden apró mozdulatára, mimikájára, s tettére.
Az összes ki nem mondott szóra, melyek szebbek voltak legkedvesebb vallomásaiknál. Minden eltitkolt pillantásra. Minden lopott pillanatra, hogy együtt lehessenek. Minden csendesen elsuttogott "szeretlek"-re. Minden együtt töltött percre, ami igazi ajándék volt, melyet nap, nap után egymásnak adhattak. Minden együtt töltött éjszakára. Minden titkon elcsent csókra, mely édesebb volt a világ minden süteményénél. Minden végtelennek tűnő alkalomra, melyet a titkos völgyükben megbúvó hatalmas tölgyfa alatt töltöttek, vagy a völgy apró tavacskájában együtt fürödtek, s mint kisgyermekek fröcskölték le egymást a tó kristálytiszta vízével.
Tisztán emlékszik az estére, mikor gyertyák, s szentjánosbogarak néha-néha pislákoló fénye mellett tanította a férfi táncolni. Gyönyörű, csendes éjszaka volt. Egyedül a fiú ügyetlensége miatt néha-néha feltörő nevetésük törte meg a selymesen simogató csendet, mely kellemes melegségével betöltötte az egész völgyet, nyugodt álmokat hozva magával. Az ott élő minden apró állat álomra hajtotta már fejét, mikor a fiatal pár még boldogan keringőzve mulatott az éj mindent elfedő leple alatt.
Hajnalig csak táncoltak, majd mikor elfáradtak, a tölgyfa tövében pihentek meg.
Szólj hozzám reggel egy jó szót,
mielőtt hazulról elmégy, s becsukod az ajtót,
napközben történhet oly sok minden,
YOU ARE READING
A fiú, aki a csillagokkal táncolt
Short StoryEgy részes novella egy fiúról, aki a csillagokkal táncolt. "Amit gondolsz, soha nem az, amit érezned kellene." (A novellához ajánlatos előkészíteni egy kis zsepit!)