Me, myself and I

83 8 12
                                    

   Niciodată nu am fost copilul ăla obișnuit. Niciodată nu am fost copilul ăla atras de ce e doar obișnuit. Ca ceva să-mi fi atras atenția, trebuia să iasă din tiparul ordinar.
   În prezent tot la fel sunt, și asta mă face să fiu mândru de mine. Știu că poate par o persoană ciudată, dar mai bine să fiu văzut ca fiind un ciudat decât o persoană ca oricare alta.
   Pasiunea mea pentru artă a început cam așa: în încercarea de a mă face să fiu un copil cu personalitate, și probabil fericit, mama mă ducea la tot felul de muzee, printre care se numără și cele de artă. Având o vârstă fragedă, nu înțelegeam mare lucru din picturile alea, dar îmi plăceau. Culorile și metodele folosite îmi atrăgeau atenția. Și uite așa, acasă încercam să imit acele picturi sau să fac unele folosindu-mi imaginația.
    Când am ajuns în gimnaziu, am dat de graffiti și street art. Inițial, nu am crezut că o să ajung să fiu graffer și street artist. Era doar la stadiul ăla de "bă, e fain". Când am decis să fac și eu asta, mi-am zis că nu pot strica operele unor artiști, și ar fi bine să practic mai întâi pe hârtie. Zis și făcut. După un an de practică doar pe hârtie și făcând progrese mari, am trecut la pereți.
   Și știți cum e clișeul acela cu prima dragoste nu se uită? E adevărat. Satisfacția pe care am avut-o după ce am realizat primul desen pe perete a fost nemaipomenită. Adică, chiar eram mândru de mine. Bine, am avut și o iubită, de la care mi-am luat un pumn în față, doar pentru că a crezut ceva greșit. Dar asta o s-o lăsăm pentru altădată
    Mai palpitant a fost când trebuia să caut un loc unde să-mi fac schițele. Plecam o zi întreagă și mă întorceam obosit, dar cu zâmbetul pe buze.
    În prezent, tot caut locuri și mă întorc la fel, cu zâmbetul pe buze.
    Nefiind pe placul tuturor, singurii prieteni pe care îi am sunt tot grafferi sau street artists, doi dintre ei fiind chiar colegi cu mine și unii din cei mai buni camarazi ai mei.
   Alec, cunoscut ca fiind P4IN, e graffer. Îi place să facă mai mult bombing, dar mai face și schițe complexe. S-a întâmplat să aflăm că avem o pasiune comună în mașina poliției, fiind amândoi acolo din același motiv
   Cain, cunoscut ca fiind Sakun, e street artist. L-am cunoscut prin intermediul lui Alec, aceștia fiind frați.
    Noi suntem cei ce dăm culoare orașului.


- Dacă v-a plăcut, lăsa-ți un vot, și dați și la alții -

RUN!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum