"I forgive myself for what I didn't know until I learned it."
Toate bune si frumoase, m-am intors acasa, si pe ea deja o luase somnul. Am acoperit-o si am lasat-o sa doarma, doar nu deranjam eu printesa acum. Si tocmai ca sa nu fac asta, am iesit afara din casa ca sa pot sa fumez si eu linistit, fara sa-mi urle nebuna sau sa-mi reproseze ceva.
Imi place la nebunie atmosfera de aici, plus padurea care da un vibe mai altfel. Ma face sa nu mai plec deloc de aici, dar aparent mai am si scoala deci nu am cum.Am multe amintiri faine cu Cain si Alec, dar si multe scandaluri. Adica astia doi au dat intr-o seara foc la cativa brazi, din cauza unei batai.
Dar nu inaintam in alte povesti din trecut, ca nu e cazul.I: -De ce stai singur?
Tresar putin, si arunc tigara.
D: -Paai, am iesit la aer, si plus ca si dormeai.
I: -Hai sa stai cu mineee, imi spune pe un ton mai copilaresc
D: -De cand iti place asa mult compania mea?
I: -De cand ma plimbi tu moca cu masina, spune si isi da ochii peste cap. Fiinta asta nu va lasa niciodata sarcasmul, probabil va murii singura.
D: -Stii ceva? Hai in casa mai bine, cred ca singuratatea iti afecteaza neuronii.Intram in casa si ne instalam imediat pe canapea. Imi pun mana dupa gatul ei si o trag mai aproape, ea chiar apropiindu-se mai mult.
D: -Te simti ok asa?
Nu raspunde, se uita doar profund in ochii mei
D: -Esti ok ma? Pari usor pierduta.
I: -Poate sunt.
D: -De ce ai fi? O intreb si imi schimb pozitia in asa fel incat sa avem contact vizual mai clar.
Nu raspunde, doar se apropie de mine din ce in ce mai mult incat ii simt respiratia pe buze
? - DAAAAA si uite asa mai aveam putin si ma duceam cu aia in camera..
Si uite asa ne strica momentul cei doi idioti pe care o sa-i zbor pe geam
C: -Derek ce mama dracu cauti aci?
D: -Cu nebuna asta, ne gandeam sa facem o orgie, voi?
Nici o secunda dupa ce am spus ce am spus nu ezita Ivy sa-mi dea o palma.
I: -Al dracu de nesimtit ce poti sa fi cateodata, orgie sa faci cu astia doi ma
D: -E foarte putin probabil sa se intample
A: -Dar voi ce faceti aici?
I: -Poveste lunga, nu e timp pt detalii si altele
D: -Sunt de acord cu ea
C: -Da' bine voi ma, noi voiam sa dam party
I: -Perfect, unde e bautura?Nu stiu daca mi-am iesit din mana sau ceva, dar in viata mea n-am fost atat de mahmur.
Ma ridic usor si simt cum imi bubuie capul. Ma uit imprejur si nu dau de nici o sticla de apa sau pastile. Am inceput bine ziua aparent.
In patul de langa Ivy statea cu castile in urechi, fiind concentrata pe un amarat de joc.
D: -Printeso, esti pe fir? spun eu, gesticuland cu mana prin fata ei
I: -Mm, ce vrei? ma intreaba in timp ce isi da castile jos
D: -Cum te simti?
I: -Cat de cat ok, tu cred ca nu faci prea bine
D: -Ugh, stii bine
I: -Ai nevoie de o pastila, sau orice altceva?
D: -Daca ai, eu nu refuz.
Ivy se ridica din pat si iese din camera. Dupa vreo 5 minute se intoarce cu o sticla de apa si 2 pastile.
I: -Ia astea si o sa iti revii
D: -Mersi, ramam dator
I: -Nu e cazul, stai linistit, spune ea razand.
D: -Putem discuta despre momentul de ieri?
I: -Depinde de care spui, ca au fost mai multe daca imi aduc eu bine aminte
D: -Cel de pe canapea, cand stii tu, aproape m-ai..
I: -A, da, hai sa nu
D: -De ce nuuu
I: -Pentru ca nu a fost nimic
D: -Nimic spui? spun si ma apropii de ea
I: -Aha, nimic, spune ea cu greu
D: -Nu pari prea convinsa de asta
I: -Si tu ai prins putin curaj, spune si-mi pune mana pe obraz
Pentru moment m-am gandit ca poate ajungem sa ne sarutam, daca atunci pe canapea am fost intrerupti dar cand colo m-am trezit ca am primit cu viteza lumini o palma peste fata.
I: -Curaj pe care nu stii sa-l folosesti cu cine trebuie si cand trebuie, spune ea si pleaca din camera.
Ah, joaca dur, ca intotdeauna de altfel. Marea mea bataie de cap acum e sa-mi dau seama ce s-a intamplat aseara, si sa lucrez la ceva versuri pt urmatorul rap battle.- Scuza-ți eventualele greșeli și inactivitatea. Dacă v-a plăcut, lăsa-ți un vot, și dați și la alții -
CITEȘTI
RUN!
Teen FictionO pasiune incepe uneori de cand esti copil. Pentru Derek, desenul a fost una din pasiunile lui. Inca de mic, acesta visa sa fie un mare artist. Dar nu s-a gandit ca v-a ajunge un altfel de artist. La varsta de 17 ani, Derek este graffer si street...