#1 het ongeluk

7 0 0
                                    

Taylor moest vandaag voor haar laatste jaar naar school gaan en daar had ze zin in , omdat ze wist dat ze nog maar 1 jaar moest gaan.

Taylor vertrok in de ochtend met haar fiets naar school,maar toen ze bijna aan school was wou ze een straat over steken en dan BOEMM BAM KNAL ! Taylor was aangereden door een auto !

Alleen wist ze er zelf niks van want zij was al buiten bewust zijn .Eerst stapte de bestuurder uit en dan nog 4 andere gasten zij belden de ambulance en die was er binnen 10 minuten .

Alle 5 gingen ze mee naar het ziekenhuis om te zien hoe het met het meisje gaat .  Ze werd eerst geopereerd aan haar voet en dan lag ze nog in coma voor 3 uur .

Na de 3 uur werd het meisje wakker en 1 van de gasten was bij haar de rest was in de cafetaria .

Het meisje zei ' waar ben ik , wie ben jij , wat doe jij hier ?

De gast zei ' 1 in het ziekenhuis , 2 hi ik ben Daniel en 3 jij bent aangereden door een van mijn vrienden .

Het meisje viel bijna flauw toen ze dat allemaal hoorden . Ze zei ' ik moet hier weg ik moet naar school !

Daniel moest lachen hij zei ' sorry maar ik denk niet dat jij nu naar school kunt , 1 u been is gebroken en 2 wat is je naam ? '

Taylor zei' oow hi mijn naam is Taylor . '

Na 5 minuten kwamen de andere jongens ook binnen .

 Daniel zei ' dit is Corbyn , Zach , Jack en Jonah en hij heeft je aangereden .


Jonah ging naar Taylor en zei ' hi sorry maar ik zag je echt niet en kan ik iets voor je doen ? Je ouders bellen ofz ?

Taylor zei ' oke het kan bij iedereen gebeuren he en mijn ouders zijn dit jaar overleden dus dat gaat niet lukken .

Alle jongens zeiden oh wat rot voor je.

Jonah zei oh sorry dat ik het vroeg  , en hij ging even weg om iets te bespreken met de rest .


 nog geen minuut later kwam iedereen terug binnen gestormd met de woorden Taylor je mag bij ons komen logeren zodat wij je kunnen verzorgen .

Taylor zei ' waarom ? '

Jonah zei ' omdat dat wel het minste is wat ik voor je kan doen nu ik je een gebroken been heb gegeven . '

En school dan vroeg Taylor .

Wij brengen je elke dag naar school en komen je ook halen !

Taylor vond dat idee best wel leuk dus ze zei ja .

Toen Taylor uit het ziekenhuis mocht gaan vroeg ze eerst om langs haar appartement te gaan zodat ze wat kleren kon nemen , en dan vertrok ze mee naar de jongens hun huis .

Toen ze was aangekomen zei Corbyn ' we moeten je wel nog 1 ding vertellen . ' Ik luister zei Taylor. Jack ging het zeggen en hij zei 'wij zitten wel in een boyband genaamd why don't we . '

Cool zei Taylor , zouden jullie is een liedje voor mij willen zingen en Daniel begon met zingen en het nummer heet .....



als je meer wilt weten lees dan zeker deel 2 <3

Brengt Ongeluk Geluk ?!Where stories live. Discover now