Toen we aan de cinema waren zei hij veel plezier en ik zei thnx en toen kwam .... de deur opendoen .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
POV:Taylor
en toen kwam Zach de deur opendoen .
Hij gaf zijn hand aan mij en die nam ik aan , toen we voor de deuren van de cinema stonden vroeg ik aan hem waarom ?
Hij zei ' wat bedoel je ?'
ik zei ' waarom neem je mij mee uit ?'
Hij zei ' vind je het erg?'
ik zei ' nee helemaal niet , en welke film gaan we kijken ? '
hij zei ' zeg ik nog niet je zult het wel zien tijdens de film.'
ik zei ' okey '
*30minuten later ( tijdens de film )
omg ik denk dat dit een horror film is dacht ik in mezelf !
ik zei ' he eumm zach is dat horror'
hij zei ' ja waarom ? '
ik zei ' a gewoon een vraagje '
nog geen 10 minuten later kroop ik dichter tegen Zach aan en knijpte in zijn hand , ik ben bang dacht ik bij mezelf .
hij zei ' gaat het wel ? '
ik zei ' een beetje ja hihi '
hij moest lachen en legde zijn arm om me heen en om eerlijk te zijn dat gaf me een veilig gevoel .
op het einde van de film was Zach juist even weggegaan en er kwam op het grote scherm ' gelieven nog even te blijven zitten . '
ik werd ongerust want ik was alleen en zag Zach nergens . Toen opeens zag ik Zach door een deur komen met een microfoon en er werd een liedje gespeelt all of my love .
Zach keek naar mij en kwam als zingend op het liedje naar mij , iedereen keek naar ons maar dat maakt niet veel uit . Toen het liedje gedaan was zei Zach ' ik hou van jou '
Ik keek hem met grote ogen aan en hij keek bang terug , hij kwam dichter naar mij toe en drukte zijn lippen op de mijne en ik schrok maar kuste wel terug . Iedereen klapte wat mij uit mijn trans hield we trokken ons zacht terug weg van de kus . Zach keek naar mij en zei ' sorry daarvoor '
Ik zei ' no problemo , ik vind jou ook best wel leuk .'
hij begon te blozen en daarna gingen we terug naar huis we wouden wel hand in hand maar dat ging niet door mijn krukken . Toen we thuis waren vertelde ik alles en Daniel keek sip en rende naar boven . Ik wou achter hem aangaan totdat ik opeens ontdekte dat mijn been nog in gips ligt en toen ...............
Sorry voor het weeral korte deel wat denken jullie dat er gaat gebeuren met haar ?
YOU ARE READING
Brengt Ongeluk Geluk ?!
FanfictionTaylor is een laatste jaars student ze moet nog 1 jaar doen en dan kan ze van school af . Op een dag fietst ze van huis naar school maar ze word aangereden ! Door wie ? En Taylor haar ouders zijn ook al dood dus wie gaat haar nu verzorgen ? Wat gebe...