#4 in love met 2mensen 😱

4 0 0
                                    

Herhaling :Toen we thuis waren vertelde ik alles en Daniël keek sip en rende naar boven. Ik wou achter hem aangaan totdat ik ontdekte dat mijn been nog in de gips ligt en toen ....

POV : Taylor
En toen viel ik . Iedereen rende naar me toe en vroeg waar ik pijn had , Corbyn en Jack hielpen me terug op de zetel . Ik heb pijn aan mijn hoofd zei ik . Dus ging Jonah een dafalgan halen voor mij .

POV : Zach
Toen ik zag dat Taylor achter Daniël aan wou gaan wist ik niet wat ik moest denken , vind Taylor Daniël leuk 😪? Zou ik even met Taylor apart spreken ? Weet je ik ga het gewoon doen . Eum he Taylor kan ik je even spreken in de tuin ?

Gesprek Taylor en Zach

T: hey waarom wou je me spreken ??
Z: eum
T : wat is er Zach ?
Z: h-heb jij gevoelens voor Daniël ?
T : euuu hoe bedoel je ?
Z : kijk Taylor ik vind je echt leuk maar toen ik je der juist zag toen Daniël weg liep ...
T : ok , ja ik heb misschien wel wat gevoelens voor Daniël maar ik ken jullie  minder dan een week...
Z : dus jij vind Daniël leuk...
T : jhaa , maar ik vind jou ook wel leuk ..
Z: .....
T : kijk geef het nog even tijd tot ik jou en Daniël beter ken 😘
Z : dus ik maak kan ☺️
T : ja ik heb nooit gezegd dat je geen kans  maakt he 😉
Z: " knuffelt Taylor " thnx
T : no problem 😝

Taylor's berichten :
Me : heyy Dani☺️
Dani😘 : heyy ☺️
Me : waarom ben je naar boven gelopen ? 😪
Dani😘 : omdat ik ...
Me : .....?
Dani😘 : ik vind je leuk ...😪
Me : 😱 misschien moeten we even praten ...
Dani😘 : ok , zeg maar .
Me : kijk ik vind jou ook leuk !!! Mr toen Zach me der straks mee uitnam , voelde ik opeens iets voor hem ....
Dani😘 : dus ... jij voelt iets voor mij maar ook voor Zach ???
Me : euuu , ja sorry ik kan er echt niks aan doen 😭
Dani😘 : ok niet droevig zijn ☺️ luister , wij kennen elkaar nog maar 2dagen of zo dus je hebt nog tijd genoeg !😉
Me : dat zou misschien wel goed zijn dan kan ik  jullie beter leren kennen ☺️
Dani😘 : ik wacht zo lang op je als je maar wilt !
Me : thnx dat is lief van je  , tot subiet 😘
Dani😘: tot zo 😉

                              POV : Taylor
Omg Dani is zo lief voor mij ! Mr Zach ook 😪 ik weet ni meer wa ik moet doen 😭. Ik ga gewoon af wachten .  Maar toch ik vond het zo erg voor Daniël ☺️. 
Toen ik terug naar binnen wou gaan hoorde ik de deurbel . Toen ik binnen was zag ik Zach kussen met een ander meisje ! Zach keek naar mij en ik ging naar boven , maar natuurlijk wel voorzichtig  met die krukken . Toen ik eindelijk boven was ging ik naar mijn kamer . Ik was niet verdrietig of zo maar ik was boos op Zach , eerst gaat hij met mij op een date en dan kust hij mij ! En nu zie ik hem kussen met een ander meisje ! Ik ben geen speelpop he ! Toen hoorde ik geklop op mijn deur  " wie is daar ?" Zach 'Doe alsjeblieft open '  jij moet gewoon weg gaan ! Eerst ga je op date met mij en kust mij en nu kus jij me iemand anders sorry hoor ik ben geen pop he ! Zach zei '  sorry ik had het niet mogen doen ' ga nu maar gewoon weg ok !
10 minuten later hoorde ik nog is geklop op mijn deur  , als het Zach is dan mag je weggaan ! 'Nee het is Daniël mag ik binnen ?'
Eu ja kom maar , toen Daniël binnen kwam was het een beetje gênant voor mij want ik had namelijk geen make up meer op 😅.

Daniël : eu hey , sorry dat ik je kom storen maar ik hoorde je bezig tegen Zach .
Taylor : a ja sorry dat je dat moest horen .
Daniël : is niks maar waarom heeft Zach dat gedaan ?
Taylor : ik zou het echt niet weten maar ik ben gewoon zo boos dat hij mij gebruikt heeft !
Daniël : snap ik , ik zou dat nooit doen ! Maar wil je anders je gedachten verzetten ?
Taylor : tuurlijk !
Daniël: zin om anders een film te kijken ?
Taylor : is goed maar geen horror pls 😂
Daniël : ok wat stel je voor ?
Taylor : hmm iets met romantiek
Daniël : oke , ik zet wel ff een film op .
Taylor : jij gaat toch niet op die stoel blijven zitten he 😂
Daniël : euumm blijkbaar niet nee 😂
Taylor : kom maar mee in bed zitten/liggen
Daniël : oke

                          POV: Daniël
Nog niet in de helft van de film lag Taylor al te slapen me haar hoofd op mijn borst . Zou ik haar wakker maken ? Nee dat zou erg zijn k laat haar gewoon slapen .

*De volgende ochtend *

Ik werd wakker door Daniël dat zachtjes door mijn haar ging en ik lag met mijn hoofd op zijn borst . Ik keek naar hem en hij zei ' goedemorgen ' hey zei ik  ....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 01, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Brengt Ongeluk Geluk ?!Where stories live. Discover now