10.11.17r., godz. 20.45, Stadion PGE Narodowy, Warszawa
Ostatni mecz w reprezentacji, w którym zagrał Artur Boruc. Ostatni raz wysłuchał Mazurka Dąbrowskiego z boiska. Ostatni raz zagrał w koszulce z orłem na piersi...
Ale mecz oprócz "ostatnich razów", był także premierą grania ustawieniem 3-5-2. I muszę powiedzieć, że jak na eksperyment, wyszło nam całkiem nieźle...
Skład Polski:
Artur Boruc (44-Łukasz Fabiański) - Thiago Cionek (46-Artur Jędrzejczyk), Kamil Glik, Jarosław Jach - Bartosz Bereszyński, Jacek Góralski (69-Piotr Zieliński), Grzegorz Krychowiak, Maciej Rybus - Jakub Błaszczykowski (75-Krzysztof Mączyński), Kamil Grosicki (90-Maciej Makuszewski) - Kamil Wilczek (66-Jakub Świerczok).Skład Urugwaju:
Martin Silva - Guillermo Varela, Jose Maria Gimenez, Mauricio Lemos, Gaston Silva - Gaston Pereiro (60-Cristian Rodriguez), Nahitan Nandez (66-Carlos Sanchez), Matias Vecino, Gissorgian de Arrascaeta (75-Maximiliano Gomez), Rodrigo Betancur - Edinson Cavani.Jak można zauważyć, pojawiło się wiele nowych nazwisk. To kolejny eksperyment.
I połowa:
4'- groźno ze strony Urugwaju!
5'- rzut wolny dla rywali.
7'- zmarnowana szansa Polaków. Rzut różny dla nas.
8'- o mały włos i byłby samobój przeciwników!
17'- kolejne dobre akcje Polaków. Grosicki uderza z dystansu lecz bramkarz łapie.
19'- rzut rożny dla biało-czerwonych.
20'- Wilczek nad bramką.
22'- rzut rożny dla rywali.
24'- Wilczek ponownie nad bramką.
27'- Boruc broni! Brawo!!!
32'- świetna akcja Błaszczykowskiego i Grosickiego!
33'- Różny dla Urugwaju i kolejna świetna interwencja Boruca!
40'- kolejny różny dla Polaków. Kamil Glik nad bramką.
44'- Boruc schodzi z boiska! W jego 65 meczu w reprezentacji zachowuje czyste konto! Brawa dla króla Artura!Boruc podziękował trenerowi i sztabowi oraz kibicom, wszyscy dali mu owacje na stojąco, po czym wzruszony udał się do szatni.
+1' doliczona.
45'+1- koniec I połowy! 0:0!II połowa:
Zmiana! Za Cionka wchodzi Jędrzejczyk!
47'- Polacy przy piłce.
49'- groźnie pod naszą bramką.
53'- niewiele brakowało, a byłoby 1:0 dla nas!
57'- rzut rożny dla Polski.
Zmiana u przeciwników.
61'- dobra współpraca naszych zawodników.
64'- wolny dla rywali! Świetna interwencja Fabiańskiego!
Za Wilczka wchodzi Świerczok.
Zmiana u rywali.
Kolejna zmiana- Zieliński za Góralskiego.
70'- kolejny rzut wolny dla przeciwników!
71'- dobry strzał Błaszczykowskiego! Broni jednak Urugwajski bramkarz.
72'- rożny dla Polski.
Zmiana w obu drużynach.
Za Błaszczykowskiego wchodzi Mączyński.
75'- Rybus nad bramką!
80'- Grosicki bardzo blisko gola!
82'- Polacy dalej przy piłce.
87'- świetna obrona biało-czerwonych!
88'- rożny dla rywali.
89'- Mączyński obok bramki rywala.
Za Grosickiego wchodzi Makuszewski.
+2' doliczone.
90'+1- rzut wolny dla Polski! Ostatnia szansa!!! Niestety, nie udało się strzelić gola.
90'+2'- KONIEC! 0:0 w meczu Polska-Urugwaj!Nawet jeżeli czuć lekki niedosyt po tym meczu, trzeba powiedzieć, że był on WYBITNY. Piłkarze polscy zdali test, trzeba więc iść dalej i wciąż robić postępy...
CZYTASZ
To jest historia- najważniejsze sukcesy polskich sportowców
Não FicçãoOto powieść pisana w trochę nietypowy sposób: jest w niej i fragment pamiętnika, dziennika, opisu, i opowiadania, ale i relacji itd. Przypomina ona o najważniejszych wydarzeniach sportowych dla Polaków, poczynając od 2017 roku. Bo warto czasem powsp...