0.5

268 33 15
                                    

- Aylar oldu hyung. Hayatını yoluna koydu. Bunu ondan sen istedin. Şimdi pişman olduğunu söyleme.

Seunghyun derin bir nefes alıp Daesung a döndü. Sadece gülümsedi.

- Seni tanıyorum hyung. Bu gülümsemem sanki bir şeyler olacak gibi hissediyorum.
- Endişe etme Daesung-ah. Hala bildiğini kimse bilmiyor öyle değil mi?
- Kimseden kastın Jiyong hyung mu?
- Tae?
- Hayır kimse bilmiyor Seungrinin hala bir bok anladığı da yok. Seninle görüştüğümüzü de onlara söylemedim. Herşey senin istediğin gibi.
- Böylesi daha iyi. Aylarca Jiyong dan kaçıp sana geldim. Her konuda yanımda olduğunu bilmek bana iyi hissettiriyor kardeşim. İyi ki varsın...
- Hyung beni korkutuyorsun.
- Bana asla kızma tamam mı?
- Neden böyle konuşuyorsun?
- Gitsem iyi olacak. Gel de sana bir sarılayım.

Daesung un konuşmasına izin vermeden sıkıca sarıldı kardeşine. Ceketini alıp arkadaşının evini terketti. Onu bekleyen arabaya binip gitti.

( Şimdi şöyle Top nin skandalını hiç olmamış varsayıp hala birliğinde olduğunu istediği gibi gidip gelebiliyor öyle düşünün. Hikâye o şekilde ilerliyecek evet devam ediyorum ❤ )

Ertesi Gün

- Daesung hyung?
- Efendim Seungri.
- Dün gece sana geldim kapıda Top hyungun arabası vardı.

Tüm gözler Daesung daydı. Biri hariç . O ise kendi işini yapmaya devam ediyordu. Aylar önce verdiği sözü tutuyordu. Artık onunla ilgili hiçbir şeyle ilgilenmiyordu. Daesung endişeyle kardeşine cevap verdi.

- Hayal görmüş olmalısın. Dün gece başka bir misafirim vardı. Sen bana neden gelmiştin?

Seungri imalı bir şekilde abisine baktı.

- Bırak şimdi sana neden geldiğimi kimdi o misafir?
- Sanane.
- Kadın mıydı?
- Yah! Maknea kendine gel!

Daesung içinden kurtuldum diye düşünürken Taeyang ve Jiyong un konuya dahil olmaması için dua ediyordu. Tam rahatlamışken Taeyang la göz göze geldi. İşte şimdi sıçtık dedi.

- Bence Daesung-ah bizden bir şey saklıyor? Öyle değil mi Jiyong?
- Sizi neden Daesung un evine giren çıkan ilgilendiriyor ki?

Seungri hemen ayaklandı.

- Ne demek bize ne? Hyung saçmalama lütfen.

Taeyang onun neden böyle davrandığını biliyordu. Ama Daesung da bir şeyler sakladığından adı kadar emindi. Şimdilik bu konuya karışmadı ama Daesung u yalnız olduklarında konuşturmaya kararlıydı.

- Tamam panda Ji haklı. Biz senin evine giren çıkanı sorguluyor muyuz?

Herkes Taeyang 'ın konuşmasından sonra gülmeye başladı. Jiyong bile.

Jiyong o gece bir partiye katılmıştı. İçkiyi biraz abartmış ama bir türlü sarhoş olamamış eve geldiği adını bilmediği kızı öperken çalan telefonla şaşırmıştı. Arayanın başkan olduğunu gördüğünde şaşkınlığı iyice arttı.

İNVİSİBLE // GTOPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin