Pravda o Drápovi

72 3 2
                                    

,, No tak říkej Čerňáku." Ohnivous vyzívavě pohlédl na Čerňáka který se trochu zdráhal. ,,No já nevím..." Vydechl Čerňák a podíval se na Ohnivouse. ,, No táák." Pobízel ho Ohnivous. ,, No tak dobře." Čerňák se posadil a koukl na Ohnivouse. ,, No Dráp a Modrá hvězda odešly už za svítání, když jsem se Drápa zeptal kam jdou řekl ,že jdou na tajnou misy..." Podíval se do země a mňoukl na Jednoočku. ,, Jednoočko?" Podíval se k pelechu starších a na chvíli se Ohnivous  bál, že ji dovede k jejich rozhovoru. Ale Čerňák jen pokynul na starší kočku hlavou, aby ji pozdravil.             ,, Promiň Ohnivousi, víš Jednoočka je má babička... Moje matka mi řekla že.." ,, Já to chápu Čerňáku" Přerušil ho Ohnivous a Čerňák se na něj stydlivě podíval. ,, Tak pokračuj" Pobídl ho Ohnivous. ,, Fajn, Dráp řekl že na něj mám počkat." Čerňák si sedl. ,, To už jsi říkal" Usmál se Ohnivous na mladšího učedníka. ,, Jo promiň!" Čeňák

se na Ohnivouse podíval a Ohnivous si lehl. ,, No a kde jsem přestal?" Zeptal se Čerňák. ,,Že Dráp a Modrá Hvězda šli na tajnou misi." Řekl Ohnivous s uculením. ,, Jo, dík." Čerňák se na Ohnivouse podíval tajemným pohledem. ,, Šli na tajnou misi, chvíli jsem je sledoval, jenže jsem narazil na Myšku a její loveckou výpravu. Musel jsem se vrátit do tábora a když se skoro všichni z Myščiny výpravy ptali co jsem tam dělal tak jsem jim musel lhát...." Podíval se do země a nakonec zvedl hlavu a podíval se Ohnivousovi do očí. ,, Víš Ohnivousi mě se Myška vždycky líbila a tak mě zdrtilo že jsem jí musel lhát..." Znovu se podíval do země, ale tentokrát je vyrušilo něco jiného než Jednoočka. Byla to samotná Myška, dívala se na Ohnivouse tázavím pohledem. ,, Co tu vy dva probíráte?" Zeptala se Ohnivouse i Čerňáka najedou a Ohnivous viděl že Čerňák na ní může nechat oči. Tak jako Šedý pruh mohl nechat oči na Stříbrnce... Jenže tahle láska není zakázaná.. Aspoň doufám. Vzešla z toho totiž pěkná polízanice. Doufám že Čerňák bude ro-  zumější. Ohnivous taky jednu kočku obdivoval. Byla to Modrá Hvězda, vždycky ho fascinovalo jak může vést klan úplně sama. No vlastně ho neřídila tak úplně sama Dráp jí aspoň trochu pomáhá. Ale zas ne moc uvědomil si Ohnivous. ,, No tak o čem konverzujete kluci?" Myška vypadala opravdu pěkněji než když jsem Ohnivous přišel. Protože Ohnivous viděl že na Čeňákovo vysvětlení by se nedočkal ujmul se toho sám. ,, Povídáme si o tom jak poznat stopy zvířat žejo Čerňáku?" Ohnivous vrhl na mladého učedníka úprosný pohled a Čerňák jen přikívl. Snad ho to dráp učil protože jestili ne tak je špatný učitel. A jestli ho to nenaučil tak doufám že si Myška nevšimne když mu budu napovídat... Ohnivous si lehl a pozoroval jak Myška odchází.

                                                               POKRAČOVÁNÍ V DALŠÍ KAPITOLE

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

                                                               POKRAČOVÁNÍ V DALŠÍ KAPITOLE

                                                                     ................................................

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 27, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Kočičí Válečníci: Statečný VálečníkKde žijí příběhy. Začni objevovat