Je neděle a já jsem pozvala celou naši partu ke mně domů. Jako první přišla Jessica, pak Daniel, Becky a nakonec i Luke. Všichni jsme si sedli do kruhu a začali hrát flašku. Víko flašky namířilo na mě a konec na Daniela. "Takže Kat. Pravda nebo úkol?" Daniel je perverzní idiot, takže dávání úkolů od něj nebylo nic pěkného. "Pravda." rozhodla jsem se. "Miluješ ho?" všichni se podívali na mě a vyčkávali na odpověď. Jen jsem se nervózně zasmála. "Koho?" "Nedělej blbou Kat. Víš koho myslím." ano věděla jsem to, ale já nevím.. Nedalo se jen tak lehce odpovědět. "Možná." tím jsem celou akci ukončila. Daniel jen vzdych a dál se pokračovalo ve hře. Po několika dalších pokusech padlo víčko na Becky a konec na Luka. "Tákže Beckynko. Pravda nebo úkol?" tón jeho hlasu se nebezpečně zvýšil. "Úkol." vybrala Becky. "Vysleč si tričko a jdi za Katiným tátou." Becky na něj jen nevěřícně vykulila oči a zařvala přes celý barák. "Ses posral né?!" všichni jsme nadskočili, ale pak se rozesmáli. "Musíš to udělat. Jinááák mi dáš tvůj mobil na půl hodiny!" být na místě Becky asi bych se radši propadla než něco z toho udělat. "Tak ty ses definitivně posral, že?" Becky už byla vážně hodně nasraná, ale co jí zbývá? Vyslékla si tričko a jen v podprsence vyšla na chodbu. Šla do obyváku kde seděl na pohovce můj táta. Jen rychle prošla kolem něj a zaběhla zpátky k nám. "Becky?" táta jen sledoval polonahou Becky. "Zabiju tě." sykla Becky na Luka a oblékla si tričko. Luk a všichni ostatní dostali záchvat smíchu. Alespoň jsem si zlepšila neděli.
Ráno jsem zase vstala a otráveně se zvedla z postele. Šla jsem rovnou do koupelny, kde jsem vykonala ranní hygienu. Pak jsem šla zase zpátky so pokoje a nachystala si oblečení. Už oblečená jsem šla dolů na snídani. "Dobré ráno Kathrin." pozdravil mě táta. "Čau." ledabyle odsekla Laura. "Dobré." řekla jsem já na oba. Na snídani jsem si dala ivocný jogurt. Hned, co jsem dojedla jsem šla do pokoje pro batoh a byla jsem hotová. Dneska poprvé včas. "Holky dnes jedu do práce později chcete svést?" jasně že jo! S odpovědí mě předběhla Laura. "Jo! To by bylo super." já už jsem se jen usmála a začala se obouvat. Nastoupili jsme do auta vyjeli jsme.
"Tak ahoj mějte se hezky!" zavřela jsem dveře od auta a vyšla ke škole. Před školou jsem zase potkala Jess. "Ahoj." pozdravily jsme se navzájem. "Jé hele kdo tam je!" otočila jsem se, kam Jess ukazovala a zase uviděla jeho. Stál u své skříňky a koukal na mě. Jeho čokoládové oči se vpíjeli do těch mých. Najednou se ke mně bez jakéhokoli varování rozešel. "Ahoj Kat jaký si měla víkend?" prosím? První se nasere jen tak pro nic za nic a teď je zas v pohodě? Jakože co? "Dobrý, ty?" fajn. Tuhle hru můžou hrát dva. "Fajn." usmál se a pokračoval v tom, co začal. "Víš chtěl bych se ti omluvit za to, co jsem udělal u té nástěnky. Byl jsem hrozně naštvanej na toho idiota a nemyslel na tebe. Chtěl jsem ti to říct už na té večeři, ale nevyšlo to. Prosím odpustíš mi?" aha? Co mám říct? Mozku vér jů ár? "Není co. Zachránil jsi mě. Jsem ti vděčná." a cenu za nejdebilnější větu získává... "Tak to jsem rád, že se nezlobíš. Promiň už musím jít. Doufám, že se brzo zase uvidíme." s úsměvem na rtech mě tam nechal stát. Pořád jsem nestihla vstřebat jeho slova, když v tom se ke mně přihnala Jess. "Bože můj on s tebou mluví?! Před kým tě zachránil? Proč si mi nic neřekla?" ajaj. Je to znovu tady. Naštěstí začalo zvonit a my šli do třídy. První hodinu jsme neměly společnou, takže jsem se jejím otázkám vyhla. O přestávce mě to ale nemine.. Přišla jsem do své třídy na matiku a hádejte kdo tam seděl? Shaaaawwwnnn! V poslední lavici úplně sám s pohledem upřený na papír před sebou. Chtěla jsem si sednou do třetí lavice, která zůstala volná, ale on na mě zavolal. "Kathrin!" zamával na náznak, že mám jít za ním. Já tedy šla. "Nechceš si teď sednou se mnou?" omg jasně! "No tak dobře." usmála jsem se a sedla si vedle něj. Mezitím přišel do třídy učitel. "Takže třído dnes si napíšeme test z integrálů. Test je rozdělený na A B, máte na něj patnáct minut. Pište přesně postup, který jsme se učili, jinak body dolů. Začněte." no do prdele. Zrovna na tohle jsem se nučila. Většinou mívám samé jedničky sem tam dvojku a teď dostanu určitě za pět. Shawn vedle mě už pomalu test dodělával a já jen civěla před sebe na ten kus papíru. "Končíme! Odložte propisky a přední řady vybírají." super. Jediné, co jsem napsala na ten papír bylo moje jméno. "Tys tam nic neměla, že ne?" zašeptal Shawn. "Ne." šeptla jsem sklesle. "Jestli chceš sedni si na oběd ke mně a já tě to doučím." "Děkuju." vděčně jsem se usmála a poslouchla učitelův výklad.
Víte jak se píše nejlíp? Když si pustíte Shawnovi písničky💙. Pak se to vymýšlí skoro samo.
Byeee guysss✌
ČTEŠ
Never forget || S.M. [POZASTAVENO]
FanfictionJemný vánek si pohrával s mořem. Tvořil malé vlnky, které naráželi o boky skalisek. Za těch pár dnů, co jsem tady jsem si to tu zamilovala. Každé zrnko písku na této pláži, červenobílý maják, který je kousek odtud a hlavně jeho. Jeho nádherné čokolá...