Dneska jsem se vůbec nevyspala dobře. Celou noc byla venku bouřka a já kvuli hromům a bleskům nemohla usnout. Dneska má přijít ten Lauřin přítel. Hmm zajímalo by mě jestli je vážně tak sexy jak říkala. Ale na Shawna určitě nemá. Ježiš co to zase melu?! Teprve je sobota ráno a já už se chovám jak sfetovaný prase.
Aby mi čas do večeře rychle ubíhal pustila jsem si nějaký horor. Miluju horory i když se jich většinou bojím. Lepší by bylo koukat se se svým klukem. Tulit se k němu a dělat jakože se strašně bojím, aby se ke mě víc přitulil. Ne. Já si prostě nedokážu nikoho najít. Budu prostě sama do konce života! A moje kočky se budou jmenovat Jasmin, Elza a Margarita..
S oblečením jsem se teď nějak nesrala. Přece jenom ten kluk mi byl u zadku. Vzala jsem si tepláky a crop top. Na obličej jsem se taky vykašlala. Hlavně ať už to mám za sebou. "Ahoj, jsem tak ráda že jsi tady!" jop už je tady. Zase příjdu dolů poslední. Rychle jsem tedy seběhla schody a zamířila do kuchyně. Zase. "Ahoj všichni!" přivítala jsem našeho hosta i zbytek rodiny. Kluk to byl celkem hezkej. Měl taky vypracované tělo a hnědoblonďaté vlasy. Trochu se podobal Shawnovi. Měl ale modré oči na rozdíl od Shawnových hnědých. Postavil se a podal mi ruku. "Cameron." přijala jsem ji a oba jsme se usmáli. "Kathrin." sedli jsme si a pustili se do jídla. Laura na něj pořád jen zamilovaně civěla a táta si s ním povídal. Já jsem se jako vždy do konverzace moc nezapojovala. "Kathrin slyšela jsi to?" začal na mě mluvit táta. "Cameron prý bude nastupovat na vaši školu." jéj už štěstím skáču. "Jo to je super." falešně jsem se usmála a dál poslouchala jejich blábolení.
Cameron
Přijel jsem před jejich dům. Zazvonil jsem a čekal až mi někdo příjde otevřít. "Ahoj, jsem tak ráda že jsi tady!" vypískla Laura. "Ahoj beruško." popravdě? Ani trochu ji nemiluju. Shawn říkal, že má strašně krásnou ségru. Kvuli ní jsem tady. Vešel jsem dál a přivítal jsem se i s jejich otcem. Usadil jsem se za stůl a čekal až příjde i její sestra. Konečně jsem uslyšel kroky do kuchyně. "Ahoj všichni!" už když jsem uslyšel její nádherný hlas měl jsem chuť jí přetáhnout. Hned! Otočil jsem se a uviděl zkurveně nádhernou holku. Dlouhé světlé hnědé vlasy jí splívaly po zádech, její zelené oči dodávali jejímu obličeji vážnost a krásu. S oblečením si nedělala starosti. Měla na sobě proužkovaný crop top a šedé adidas tepláky. Přišla ke stolu a usmála se na mě. Postavil jsem se "Cameron." a podal jí ruku. Přijala ji. "Kathrin." taky se na mě usmála a oba jsme si sedli ke stolu. Celou dobu na mě Laura čuměla a její otec se mě ptal na nesmyslné otázky. Najednou jsme navázali na školu. "Kathrin slyšela jsi to? Cameron prý bude nastupovat na vaši školu." jen se falešně usmála. "Jo to je super." tak tohle vůbec nebylo super. Doufal jsem alespoň, že ji to překvapí, ale nic. Nevděčnice jedna. Ona však ještě uvidí čeho jsem schopný.
"Tak nashledanou a děkuji za výbornou večeři." nasadil jsem zase falešný úsměv a začal se obouvat. "Ahoj miláčku ještě ti napíšu!" proboha jen to ne. "Měj se." jejich táta mě taky moc nezaujal. "Čau." Kathrin.. Sakra co ji žere? Nasedl jsem do auta a odjel o toho domu hrůzy. Však oni ještě uvidí.
Kathrin
Po večeři jsem si šla dát vanu. Napustila jsem si horkou vodu a do ní přidala trochu bublinek. Vlezla jsem si do ní a začala znovu přemýšlet. Pomalu se mi začali zavírat oči až jsem úplně usla.
Omlouvám se, že jsem tak dlouho nevydala žádnou kapitolu, ale tak nějak jsem zapomněla, že wattpad vůbec existuje.. Jako náhradu zítra čekejte další kapitolu!
Byeee gyusss✌
ČTEŠ
Never forget || S.M. [POZASTAVENO]
FanficJemný vánek si pohrával s mořem. Tvořil malé vlnky, které naráželi o boky skalisek. Za těch pár dnů, co jsem tady jsem si to tu zamilovala. Každé zrnko písku na této pláži, červenobílý maják, který je kousek odtud a hlavně jeho. Jeho nádherné čokolá...