Capitolul 9

376 16 0
                                    

Jihyun
   Am vrut sa merg spre casa,insa Jungkook si Baekhyun m-au condus. Ma simteam bine in preajma lor,mai ales in preajma lui Baekhyun. Imi placea mult de el.
  -Deci,am ajuns!am zis eu. I-am imbratisat pe amandoi,si ei au plecat,dar Baekhyun s-a intors si m-a prins in brate
  -Baek,ce faci..?ii zic eu.
-Din prima clipa din care te-am vazut mi s-a topit inima. Esti asa de frumoasa,draguta si nicio fata nu m-a facut sa ma simt asa de bine.
  Si m-a sarutat. Buzele lui erau asa de moi si zici ca erau un mochi. Puteam sa ii simt mainile cum mi le-au cuprins pe ale mele.
-Vreau sa fii doar a mea!
Eu nu zic nimic,ci il sarut inca odata,si mult mai pasionat. Il iubesc asa de mult!Nimeni nu m-a facut sa ma simt ca el. Chiar vreau sa raman cu el.
  -Haide si dormi la mine! Sunt singura acasa pana marti. Insa va trebui sa-mi gatesti tu cina astazi!ii zic eu.
-Esti norocoasa! Stiu sa gatesc foarte bine.

  Si ghici ce,chiar gateste bine. A facut supa kimchi,care e preferata mea.

-Mama,ce buna e!zic eu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Mama,ce buna e!zic eu.
-Ti-am zis ca stiu sa gatesc,imi zice,iar dupa imi face cu ochiul. Nu stiu daca am inrosit din cauza lui sau pentru ca supa era picanta. Probabil ambele.

  Ne ducem sa ne culcam,pun o patura pe jos,dupa ma duc in pat:
-Noapte buna!zic eu.
-Stai,eu dorm pe jos?!?ma intreaba el.
-Deabia te cunosc!Cum sa dormi cu mine?
-Dar sunt iubitul tau!
-Of,bine! Dar daca ma trezesti,pe jos o sa fi inainte sa clipesti!
-Ok,ok,zice el,razand.
  Se pune langa mine in pat si ma prinde in brate. Imi da un pupic si dupa imi zice:
-Noapte buna!
-Noapte buna!ii zic eu.
  Dupa,am adormit tinandu-ne in brate. Mainile lui sunt asa de calduroase! Nu as vrea sa ies din ele niciodata!

Viața de liceu 1 (Terminată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum