- Deci... Fii atenta ! Incepem cu teoria dragostei...pe urma facem putin si pe la matematica sentimentelor, invatam putin despre chimia dintre noi...iar la final facem sport alergand tinandu-ne de mana. De acord?
- ...
- Spune ceva... Te rog! Uite ce dimineata insorita ! Pana si pasarile s-au oprit din cantat numai ca sa iti auda glasul !
- ...
- De ce taci?
- ...
- De ce ma privesti asa?
- ...
- Tu...Tu nu esti o muza, tu nu esti o simpla persoana, tu esti valul de carisma si frumusete in care ma inec zilnic... De ce nu imi vorbesti?
- ...
- Ahh... Am gresit. Stiu. De fapt, nu! Stai ! Cu ce am gresit?!
- ...
- Clar. Esti doar in mintea mea.
- E prizoniera in mintea ta. Las-o sa plece !
- Iar, tu?
- Eu ?
- Iar ai aparut?
- Sunt aici din todeauna. Eu sunt tu, tu esti eu. Noi doi suntem una si acceasi persoana. Doar ca eu sunt ceva mai destept decat tine. Hai las-o sa plece.
- Nu pot face asta.
- De ce?
- O iubesc !
- Tu ? N-ai mai iubit de mult. Nu iubesti nici acum.
- De tine nu ma pot ascunde. N-o iubesc..dar sa stii ca o ador.
- Fii serios !
- OK...poate ca nu o iubesc, poate ca nu o ador, dar e ceva acolo... e ceva ce nici DEX-ul, DOOM-ul, nici toate limbile pamantului nu pot explica... O.. O...
- O.. ce?
- Daca nu o iubesc, daca nu o ador... :-? STIU! o venerez !
- Ca pe zeite?
- Da ! De fapt nu ! Nu ca pe zeite ! Mai mult ! O venerez mai mult decat o venerau romanii pe Venus.
- Esti indragostit.
- Tu nu?
- Si eu.
- Tu de cine?
- De Ea.
- Care ea?
- Aceea ea pe care ai vazut-o aseara.
- Adica cea pe care o venerez eu ?
- Da... adica nu... De fapt.. Da.. Doar ca eu... "As inota in ochii ei incontinuu chiar daca nu stiu sa inot. Nu m-as ineca caci ochii ei sunt plini de dragoste,de delicatete de tot ce iti poti dori de la o fata,iar EA...ea e un inger. Are acel zambet de care te indragostesti din prima clipa, stie sa iti vorbeasca, iar felul in care o face te poarta peste 1000 de mari, si nu-ti da drumul caci sufletul ei nu o lasa. Chipul ei se-aseamănă mult cu un trandafir iar buzele mele și-ar dori măcar pentru o clipă să fie un fluture în zbor. As plati si cu 10 vieti de ar fi necesar,insa o clipa alaturi de ea nu are pret. Primul gand care imi vine in minte : Du-te fraiere si spunei ce simti... Ce as rezolva? Sunt un om mic in lumea ei si uneori caldura ei simt ca ma topeste. Prefer sa privesc acei ochi, acel zambet, acel Inger, prefer sa ma oglindesc in ochii ei, sa zbor cu fiecare vorba a ei, sa ma topesc de caldura sufletului ei, dar sa nu fortez o ofilire a trandafirului ce il ador "
- Citezi din mine acum...!
- Nu uita, eu sunt chiar tu, iar tu esti eu. Vorbesti singur.
- Lasa-ma cu vorbitul singur. Daca tu esti eu si eu sunt tu, de ce imi ceri sa o las sa plece?
- Ca sa alergi apoi dupa ea.
- As risca sa o pierd de tot.
- Da...Dar poate ea ar vedea ca inseamna totusi ceva pentru tine.
- Nu-mi permit sa risc.
- Nu risca atunci.
- Si ce e de facut?
- Asteapta. Timpul le rezolva pe toate.
- Sunt certat cu timpul.
- Impaca-te... !
CITEȘTI
Ganduri
RomanceIncep prin a spune ca tu ai fost totul pentru mine.Cand spun "totul" ma gandesc la toate clipele petrecute impreuna.Cand spun "impreuna" ma refer si la clipele in care nu erai langa mine, dar alergai prin mintea mea.