1.Bun gasit New York

158 5 1
                                    

   Uite-mă aici,in fata căminului studentesc de drept .

Imi târăsc bagajul dupa mine .In fata usii este domnul Been ,paznicul .Acesta ma ajuta cu bagajul si ma conduce pana in fata noi mele camere.

-Domnisoara Katherine,aceasta este camera!Am inteles ca ati ajuns mai tarziu din probleme personale deci orarul il luati de la domnul director care va asteapta maine la 7 :30,stati singura in camera ,momentan.

-Multumesc ,o zi buna! Spun eu si paznicul se îndepărtează .

Da ,am ajuns mai tarziu cu o saptamana ,m am certat cu mama ,ea spune ca pot sa învăț si in Londra ,tata e de acord cu mine ,doua persoane total diferite ,probabil de-aia s au despărțit.Am nevoie de un nou inceput si New York -ul e locul potrivit ,departe de ai mei .

Etajul 2 camera 13.

Perfect ,mai bine nu se putea ,13 e cu ghinion .

Nu ma deranjează ca stau singura in camera ,asta si voiam .Nu am nevoie de o colega care sa imi distragă atentia.

Intru in micuțul "apartament" .O sufragerie ,doua camere si o baie ,destul de ok.Mi am ales camera avea totul alb( mai putin un perete care era negru in cealalta camera era mov) si am stat pana la 01:30 sa o decorez , din albă ,am facut o neagră.Mi am despachetat lucrurile si m am dus in sufragerie .Tata m a sunat de 3 ori si mama de 5 nu aveam chef sa le raspund ,aveam de gand sa ii sun maine ,momentan sunt prea obosita sa le raspund la intrebari .

Cand atipisem pe hol se aude o bubuitura care imi spulbera orice gand de a dormi.Ma ridic robotic si deschid usa .Holul era întunecat .Vedeam doar o lumina care venea de la usa deschisa a unei fete care stătea la 3 apartamente pe partea derapta -eu stateam pe cea stanga .Se auzeau tipete .Cine dracu are chef de urlete la ora asta .

De acolo iese un barbat ,nu ii pot distinge chipul ,dar pot spune ca are un corp foarte bine lucrat ,nu are tricou pe el .

-Nicolas ,nu poti pleca asa ,sa ma lasi neterminata,hai inapoi ! Striga o voce pitigaiata ,nu o puteam vedea era in apartament pe cand el era pe hol.

-Asculta aici ,papusă,m am distrat cu tine ,dar, nu imi spui tu mie ce sa fac ,daca vreau te fut daca nu ,nu ,ok?Eu fac regulile aici !Si vorbeste mai incet ca nu am chef sa explic maine ce faceam la tine in camera la ora asta .Acum ciocul mic ,marş si adu mi tricoul  !avea o voce care ma facea sa tremur.

Doamne ce barbat ,imi e mila de ea ,ii da tricoul si vad cum inchide usa fara sa mai comenteze ,el mai sta cateva secunde si pleaca ,intru repede la mine in apartament .Daca asa o sa fie in fiecare seara ma jur ca ies si il bat .Nu inteleg ce cauta aici ,baietii nu au voie in caminul fetelor si domnul Been nu pare atat de prietenos incat sa lase pe cineva sa i intre aici .

Ma rog ,acum e liniste ,ma bag la somn,mau tarziu trebuie sa imi i au orarul si sa merg la cursuri .

****dupa cateva ore ****

E ora 9 ,eu trebuia sa fiu la director la 7 :30 si sa incep orele la 8 ,mai bine nu se putea ,întârzii din prima zi .

Ma grabesc sa imi fac un dus ,imi aranjez parul,nu ma machiez ,chiar daca am niste cearcane groaznice ,ma imbrac 

Ma grabesc sa imi fac un dus ,imi aranjez parul,nu ma machiez ,chiar daca am niste cearcane groaznice ,ma imbrac 

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
***Complicat***Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum