3. Faci misto de mine ?!

117 9 5
                                    

Ceasul suna de 5 minute .Nici eu ,nici badaranul din spatele meu nu ne obosim sa il închidem .

-Opreste l ! Ma plâng afundandu mi capul in perna.

Nu comentează ,se ridica si face zgomotul insuportabil sa dispară .

-Nu am timp sa ma duc pana acasa sa ma schimb asa ca ma duc sus sa vad daca gasesc ceva,pana ma intorc sa fi gata,bebe!
Spune ridicanduse in sejut

-sus ?intreb fara sa imi deschid ochii

-am un apartament sus unde ma mai duc cu cate una care are colega de camera enervanta.

-aham si de ce sa "vezi daca gasesti ",nu ar trebui sa ai ?

-nu am mai fost acolo de mult .spune riducand din umeri

-pai si "colega enervanta de camera"?

-sex in 3 ,bebe!Sa ma astepti ,te duc eu!spune facandu mi cu ochiul si parasind camera .

Da,acum m am trezit .

Omul asta numai are loc de aroganta sa .

Ma duc si imi fac rutina .Ma marchez putin imi aranjez parul si ma imbrac  intr o tinuta lejeră.Pentru ca am sport si presimt ca Nicolas o sa ma omoare.

Pentru ca am sport si presimt ca Nicolas o sa ma omoare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Si....sunt gata ,imi i au telefonul si poşeta si ies pe usa

Chiar credeati ca o sa il astept?

Imi chem un taxi .Si cand acesta vine Domnul director iese din cladire .Ma fixeaza cu privirea dar nu il bag in seama si plec.

Am ajuns destul de repede ma indrept spre vestiarul fetelor .Acolo cam 15 fete se rasucesc si se invartesc in toate partile .Cand ma vad se opresc.

-Cine esti tu ?intreaba o blonda

-Hei!Sunt Katherine.Colega voastra .

Dupa un lung interogatoriu fetele ma lasa in pace .Am facut prezentarile .Nu am retinut decat un nume .Leea .Lee.O fata care este de aceeasi inaltime ca si mine ,roscata si cu care ,din cate se vede am cateva lucruri in comun .Restul,sunt cam piți .Mai ales o fata blonda .Amber parca.Era fata la care a fost Nicolas in prima mea zi la camin.Le cam da ordine celorlalte.

Mai ramasesem decat eu si cu Lee in vestiar .Imi explica cate ceva despre "cum stau lucrurile pe aici"

Am intarziat deja 5 minute.Sper ca Nicolas sa nu fi ajuns .

Inevitabil. Cand intram in sala ochii lui ma fixeaza.

-Bleck ( numele de familie -Lee),in rand. Sa nu se mai intample .

Aveam si 7-8 baieti care aratau destul de ok .

Lee pleaca de langa mine in pas vioi .Insa ,eu,nu ma grabesc .Dupa un drum "lung" ma aliniez.

-Parker nu ti am spus sa te pui in rand!Spune si il vad zambind .Esti noua .Nu stii regulile .Nu e problema!se apropie din ce in ce mai mult de mine .La mine nu întârzii .5 ture de teren

Nimeni nu scotea niciun sunet .Aveam impresia ca fetele de langa mine nici nu mai respirau

Ce dracu le a facut?!

-Domn' profesor ,nu ati dormit bine .
Spun cu o siguranta prosteasca in glas .

-10 ,mai comentezi ?

-dar ...

-15 .

Ma pun pe alergat ,el chiar crede ca o sa alerg atat .Restul stateau pe banca si ma priveau .El era atent la fiecare gest al meu .

Dupa 3 ture simteam ca pic .

Deodata se aude clopoteleul .

Toti se ridica si pleaca .El ramane in acelasi loc .

Ma deplasez repede spre usa .

-Stai, bebe ! Mai ai 12.

-S a sunat ,asta inseamna ca s a terminat ora si ca pot sa plec.

-Dupa inca 12 ture .

-Dar am obosit !ma plang eu asezandu ma pe o saltea .

-Eu ti am spus sa dormi .

-Plec !spun hotarata

-nu !

-Ba da !spun ridicandu ma

-te las repetenta .

-nu poti face asta !

-pot face orice ,bebe,eu fac regulile !

-Te rog ,Nicolas ,sunt obosita !Si e ora mea libera acum .Ma duc sa mananc si sa imi beau cafeaua nu am chef de alergat .

-vino aici !

Ma indrept inspre el cu pasi mici.

Ne mai despart doar cativa centimetri

Nu il privesc in ochi .

Imi ridica barbia si imi da parul dupa ureche.

-De ce nu m ai asteptat ?

-Pentru ca nu e ok ce se intampla ,drace ,esti profesorul meu .

Ma pupa pe frunte si dupa ofteaza.

-Sa nu mai intarzii si sa nu mai comentezi la mine ,bebe!Data viitoare nu mai scapi .Acum hai sa mergem .

-unde?

-sa mancam .

-Trebuie sa vii si tu?

Nu imi mai raspunde ma trage dupa el  si iesim prin spate .

SCUZATI GRESELILE

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 19, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

***Complicat***Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum