2. Bebe

116 4 2
                                    

00:30

Uite-ma aici,la mine in camera,holbandu ma pe pereti incercand sa adorm.

Eram imbracata intr o pereche de pantaloni scurti si o bustiera. Este sauna la mine in casa.In Londra nu imi permiteam sa stau asa nici in casa ,nici nu aveam pantaloni scurti .

Am vorbit cu tata azi .Dupa ce a terminat interogatoriul cu "cum esti?cum e camera ?ai mancat?te descurci? "etc... i am spus sa o sune pe mama si sa ii spuna .Sunt mult prea obosita sa ii dau si ei raportul .Mama e de 5 ori mai curioasa decat tata .

A mai spus ca o sa imi trimita masinuta saptamana asta

Da !am masina .Si ,da ,am si permis ! :)

Am cea mai frumoasa masina din lume

Un Mini Cooper rosu .

Il ador .Am primit o pe Betty acum cateva luni cand am aflat ca am intrat la facultate .Da,Betty,ce? Voi nu va botezati masinile ?!

Am scos o de 5-6 ori din garaj.

Decat cand ieșeam in oras cu cele 4 "prietene" ale mele .Prietene e preault spus.Ne vedeam odata de doua ori pe luna .

Gândurile imi sunt întrerupte de o persoana care bate insistent in usa .

Cine dracu are chef la ora asta de vizite?

Ma ridic repede din pat si imi pu halatul din satin pe mine .

Deschid usa si il ivesc pe nimeni altul ,domnul director.

Cum de stie unde stau ?!

-Dispari !spun obosita ,incercand sa inchid usa .In zadar ,si a pus piciorul distrugandu mi orice gand de al expedia .

-Cum te a invatat,bebe,mama ta,sa primesti musafirii?Intreaba intrand cu lejeritate in apartament .

-Nu m a invatat ! Spun mergand spre canapeaua din sufragerie ,trantindu ma pe ea.

-Atunci te invat eu ,bebe !

-Nu imi mai spune asa !

nu ma baga in seama si i a de pe masuta din fata canapele o carte despre drept civil .

-Bebe,nu te credeam in stare sa citesti carti de-astea :"se apleaca incet ,ii saruta coapsa apoi ,se apropie , presandu si buzele de ..."

Nu apuca sa termine ca ii dau o palma peste umar .Ce nesimțit! Ar vera el sa scrie asta .

-Deci asa joci ,ă? Spune cu un zambet malefic

Spune el si in doua secunde era peste mine .Nodul de la halat se desfacuse ca prin magie.Imi tinea incheieturile strans deasupra capului.

-De ce nu ma asculti ,bebe?De ce nu ai dormit ?

-Nu o sa fac niciodata ce imi zici tu ,acum da mi drumul ca ma doare !

Seuita  atent la trasaturile fetei mele parca incercand sa le memoreze.

Tremur .

Mormaie un "mai vedem noi " si imi da drumul.

Încheieturile imi sunt deja rosii si mie imi trebuie neaparat o alifie .O sa ma invinetesc .

-Hai !spune cu o voce serioasa si pleaca spre dormitorul meu.

Parca m a spalat pe creier .ma ridic robotic si il urmez.

Sta pe noptiera mea ,care momentan e goala.imi face semn sa ma pun in pat si fara alte comentarii il ascult .

-Poti sa iti dai halatul jos ,o sa mori de cald .Spune la fel de serios ca mai devreme

-cat timp esti tu aici nu imi dau nici sosetele jos !exclam nervoasa

-dar tu nu porti sosete !

-exact!

-am mai vazut femei mult mai goale de atat ,chiar multe.

-atunci,du te sa le stresezi pe el !

-inca nu ai invatat cand trebuie sa taci ,bebe?

-pleaca !

Se ridica ma pupa pe frunte ,gest care ma face sa tremur,iar, si se indeparteaza ,stinge lumina si imi ureaza :

-noapte buna,sa ma visezi!

-sper sa ajungi in iad ! Spun cu sinceritate

-îl domin papusa ,acum la somn ca maine am planuri cu tine ,avem 3 ore impreuna !

Avea draptate la 8 aveam sport dupa o ora libera si apoi doua de dirigentie .

Ma intorc cu spatele la el iar acesta pleaca .

10.20.30. De minute de cand stau si privesc peretii.Nu pot sa adorm ,ma gandesc la el .

Ma hotarasc sa ma duc in sufragerie ,sunt moarta dr oboseala .

Ma asej si dau drumul la tv. Singurul canal interesant la ora asta este cel de desene ,unde dublează un film cu Tom si Jerry .Dau sonorul la maxim sperand ca macar el sa imi distraga atentia de la gandurile mele.

De odata Nicolas intra speriat.

-De ce dracu ,ai usa deschisa ? Poate intra oricine peste tine !.spune vizibil nervos ,dand televizorul mai incet

-Nu exista niciun alt psihopat care da buzna la mie in camera inafara de tine . Ce cauti aici ?Parca plecasei !

-Eram pe hol cu paznicul si am auzit galagie de aici .Parca ti am spus sa dormi,bebe.Este serios ,foarte serios.

-Nu imi mai spune asa ma chiamă Katherine ,K-A-T-H-I-N-E sau Kathe.Spun exasperata

-Cum sa nu iti spun asa daca te comporti ca un bebe?!

-Ba nu o fac ! Strig revoltata

-Te uiti la Tom si Jerry ! Nu mai spun nimic .Nu mai stiu ce sa spun .

Stinge televizorul ma i a pe sus si ma duce la mine in pat .Se aseaza langa mine .Mâinile sale imi cuprind talia tragandu ma mai aproape .

Nu obiectez .Imi place .Sunt lipita la propriu de el .

Nu imi gasesc locul si ma misc constant incercand sa imi gasesc pozitia perfecta .

GEME infundat .Drace tocmai l am facut pe directorul meu sa geama

-bebe ,sopreste slab,daca te mai misti mult, te asiguri, ca nu mai dormi deloc .Si chestia asta o sa fie in tine pana la refuz .Si iti garantez nu e mica deloc.

Inlemnesc .Pentru cateva secunde nu mI respir.Gata ,nu ma mai misc .Ma i a somnul destul de repede.

NU STIU CE A FACUT NICOLAS DAVIS DIN MINE DAR NU IMI PLACE .

gata .Scuzati greselil .Incerc sa le evit .

NEXT?

***Complicat***Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum