Merak
Merhaba, küçüklüğümden beri güneşi pek sevmezdim ama böyle olacağını kimsenin hatta benim bile aklıma gelmezdi.
Hayatım tamamen değişmek üzereydi ailemi arkadaşlarımı her şeye veda etmek zorunda kalabilirdim.
Herkes gibi benimde hayatım normaldi.
size hikayemi anlatmak istiyorum benim adım Cansu
-------------- 5 Sene Önce--------------------
Okul çıkışı en yakın arkadaşımla beraber kahve içmeye gidiyorduk bu bizim en büyük zevkimizdi. Bi lokantaya gittik ve kahve söyledik. sonra aklıma bir şey geldi
-Hey Ada sana bir şey söyleyeceğim.
-Ne oldu Cansu?
-Ama bana deli gözüyle bakma tamam mı?
-Uuf, hadi söyle.
-Bu vampirler güneşi hiç sevmiyormuş....
-Sakın acaba ben de bi vampir miyim, deme! diye lafimı böldü.
-Uuff Hayır Ada bunu araştıralım gerçekten vampir var mı, hadi amaa öyle bakma bana güneşi sevmiyorum abuk sabuk zevklerim var ama bu beni ben yapar.. dedikten sonra hemen tabletimden araştırmaya başladım...
Bi sitede biri "beni vampir yaptılar bu konu hakkında bilgisi olan ulaşsın yoksa beni öldürecekler!" yazmıştı. Normalde inanmazdım ama çok ikna ediciydi çocuk yalvarıyordu o çocuk bir yabancı ve adı Tom'du..
Hemen aradım..
dıt dıt dıt..
-Yes?
-Alo?
-are you Turkish
-Yes, do you speak Turkish. dedim
-Evet, Türkiye de öğrenciyim. Numaramı nasıl buldun?
-Siteye yazmışsın...? dedikten sonra büyük bir sessizlik oldu. İçimde kötü bir his vardı.
Yüzümdeki alarji de git gide artıyordu. Yani ben öyle sanıyordum....
-Evet hatırlıyorum. Neden beni aradın konu hakkında bir şey biliyor musun?
-Açıkçası sana yalan söylemeyeceğim konu hakkında çok bilgim yok ama yazdıkların seni aramamı sağladı. Seninle buluşmak istiyorum. dedim Tom:
-Buluşmak mı? diye sordu
-Evet, yarım saat sonra Kadıköy'de Starbucks ta ne dersin?
-Ben şey....
-Hadi Toomm
-Çok entresan, hemen evimin orda bi adrese buluşalım diyorsun aylar sonra biri beni arıyor çok ilginç tamam 5 dakika sonra gelirim yarım saat uzun bi zaman..
-Anlaştık... dedim ve gülümsedim aslında ne yüzüm ne de gözlerim gülüyordu gerçekten ama gerçekten çok gergindim tanımadığım biri için böyle hissettiğimi düşündüm ve kendimi kandırmaya devam ettim..
Tom geldi çok değişik teni soğuk değildi güneşi sevmiyordu ama durabiliyordu hızlı değildi ya da dişleri sivri değildi kandırıldığımı düşünmeye başladım. Gitmek istiyordum.
-Merhaba benim adım Tom
-Cansu memnun oldum Türkçeyi çok güzel konuşuyorsun
-2 nedeni var birincisi dediğim gibi burda öğrenciyim ikincisi ise benden korkma tamam mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Karanlığı
VampirosHayat sıradandı merak sayesinde tüm hayatım değişti güneşe alerjim var sanıyordum hiçte öyle değilmiş