Birkaç gündür eve uğramıyorum nerdeyse Adalara taşınıcam iyi ki git demiyorlar gerçi gündüz sohbet ediyoruz güneş batmaya yakın gidiyorum ve gece geliyorum Ada da evde tek, arkadaş oluyorum.
Gene bi sabah Ada'yla kahvaltı ediyoruz her şey çok güzel Tom geldi süpriz yapıp ve bi parça ekmek yedi biraz zorlandı yemekle ilgili bi sıkıntısı var anlamadım. Sanırım sevmiyor. Vampirler nasıl evlenir hiç bilmiyorum. Vampir düğünü hiç duymadım dünyanın en çılgın düğünü olur heralde..
Bugün staja başlıyorum ama kıyafetlerimi görmelisiniz uzun hirkalar koca şapkalar rezil gibiyim. Bu akşam Tom beni bir yere götürecek. Staja kadar bana eşlik etti kapıya kadar bıraktı sonra kokulu bi opucukle veda etti. Derin bi nefesle içeri girdim masama oturdum yanıma bi çocuk geldi o işten çıkacaktı son 1-2 günü var yerine beni aldılar bana da işi öğretiyordu.
Olayı hemen kaptim herkes baya şaşırdı bütün sistemleri anladım vampir olduktan sonra 3 ay içerisinde 3 dil öğrendim ve beni havada kaptilar. Harika dimi! İş yerinden çıkana kadar çocukla beraberdim bir sürü şey öğrendim hatta bi projeyi kaptim bile uluslararası bi firmaya girdim orda çalışıyorum. Akşam son kez herkesle vedalaştı sonra bana geldi güzel dileklerini iletti vedalaştı. Kapıdan çıktı sonra ben çıktım tam kapıya gelince çocuğun bağırdığını duydum ama etrafta kimse yoktu tam etrafa bakacağım sırada Tom geldi ve gittik.
Sabah gazetelerinde ölüm haberi ilk sayfada kocaman bi cinayet var bu bulunan 5. ceset olamaz hu iş yerinde ki çocuk bana iş öğretti herkesle vedalaştı ve olamaz oturduğum yere yığıldım Tom geldi gazeteyi aldı sonra bana baktı.
-Bu sizin iş yerinizde ki çocuk dimi? Hımm bu normal bi cinayete benzemiyor baksana ısırılmış ısırırken boynunu koparmış bütün kanı gitmiş bunu kim yapabilir ki? dedi titrek sesle "Biz vampirler" dedim ve ağlamaya başladım bana gelip sarıldı. öpmeye başladı
-Biz canavar değiliz eğer canavar olsaydık böyle hissetmezdin en basiti eğer canavar olsaydık birbirimizi sevemezdik. Bunu araştırıcam dedi. Sonra bi parti daveti geldi akşam hazırlandık altımda deri tayt üstümde deri mont ve ayagimda rock'ci ayakkabı hazırlanıp çıktık.
Parti çok sıkıcı eskiden çok severdim sabaha kadar içerdim. Şimdi çok itici geliyor insanlar kırmızı şarap koyuyor biz hemen döküp yerine kan koyuyoruz yoksa aç kurt gibi herkese saldırabiliriz. Şans eseri beraber bahçeye çıktık ve o an da bi adam bi kızı götürüyordu hemen koşmaya başladım Tom da peşimden geldi dur bile demedi onun bu huyunu seviyorum bak desem hemen bakar gel desem hemen gelir hiç soru sormaz. Aşk ve güven bu olsa gerek. Hemen saklandım adam tam kızı öldürecekken Tom hemen fırladı ve adamın üstüne atladı. Ben de kızı kurtardım Tom bi kolundan ben bi kolundan tuttuk. Günlerdir ölü cesetler bulunuyor ve bunu yapan okulun müdürü Cahit bey İnanamıyorum.!
-KONUŞ! NİYE ÖLDÜRDÜN ONCA İNSANI! diye bağırdım. Gayet sakin bi tavırla.
-Patron istedi ve patron şuan ölmemi istiyor dedi ve kalbine kurşun girdi..
Yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum. Umarım beğenmişsinizdir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Karanlığı
VampireHayat sıradandı merak sayesinde tüm hayatım değişti güneşe alerjim var sanıyordum hiçte öyle değilmiş