Okul

119 12 0
                                    

  Her şey çok güzeldi. Okula geri döndüm derslerim çok iyi vampir olduktan sonra öğrenme yeteneğim fark edilir şekilde değişti. Tom da bizim okula geldi seneye mezun olucam ve her şey güzel olacak diye düşünüyordum. Bugün Tom, Ada ve ben akşam bir yerlere gidicez vakit geçiricez sıradan bir gün olacaktı... ya da her şey değişecekti.

      Sınıfta tuhaf bi çocuk vardı kanım pek ısınmadı. bir dakika kan mı dedim bugün hiç kan içmedim genelde Tom'un yanında kan içiyorum ve cok yetenekli olduğumu söylüyor. Bu akşam beraber ormana gidip koşu yapıcaz ne romantik :)

      Ada sonunda gelebildi bölümlerimiz ayrı olduğu için sadece ders arasında ve akşam görüşebiliyoruz.  

     -Haydi millet karnım çok aç.. dedim ve arabaya bindik.

      Bu imkansız! Sınıftaki çocuğun burda ne işi vardı??

     -Ada bu çocuğun adı neydi.

      -Cenk neden Cansu?

        -Bilmiyorum içimde kötü bir his var.. daha ötesi öldürmek istiyorum heralde hislerim yoğun olduğu için çocuğu tanımıyorum.

    Tom çok gerildi onu hiç böyle görmedim bana dönüp:

     -Cansu bir şey hissediyorsa doğrudur. Hisleri sayesinde beni bulmuştu. Bu çocuğu araştırıcam. Akşam istersen buluşmayalım. dedi ama hâlâ gergindi.

     -Olmaz ben kendimi bugüne ayarladım olmadı napacaksan ben de seninle gelirim. dedim güldüm maksat ortam yumuşasın ama işe yaramadı daha ikna edici olmak için çalışmalıyım.

     Okul bu sene pek güvenli değil. Bir grup var ve onların vampir olduklarını söyledi Tom ve onlar tehlikeliler. ...

Gecenin KaranlığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin