Zabouchla jsem dveře od pokoje a lehla si na postel. Můj batoh přistál někde v rohu, ale to mi teď bylo úplně ukradený.
Co se to stalo s mým životem??
Měla jsem pravdu, dlouho jsem nahoře nebyla. A ta cesta dolů taky moc dlouho netrvá.
Všechno se na mě sesypalo. Co to bylo teď?
Ember se vrátila. Po dvou letech.
Možná bych vám mohla říct co se stalo...
Uběhly dva roky od toho, co Ember odešla. Dva krásné bezstarostné roky. Jenže teď...
Přesně před půl rokem jsem se rozešla s Evenem. Protože mě podváděl. S Ember. S tím jsem se snažila nějak vyrovnat, a když už se všechno zdálo být fajn, vrátila se.
Nevím jak to mezi ní a Evenem je, ale jedno vím určitě. Vrátila se kvůli němu. A taky aby se mi pomstila.
Povzdechla jsem si a přešla ke stolu a podívala se z okna.
Takhle to přece dál nejde.
Evena už dávno nemiluju, ale on za mnou pořád leze a omlouvá se. Kdy to konečně pochopí, Elizabhet Wilsonová druhý šance nedává. Ani omylem. Jednou sis to posral, podruhý k tomu nebudeš mít příležitost.
Je to krutý, ale nenechám ho, aby mi ublížit znova.
Přešla jsem k zrcadlu a podívala se na sebe. Vlasy jsem měla obarvené na blond, protože jsem věděla že Evenovi se blondýnky nelíbí.
Ta blond na mě nevypadala tak hrozně, ale pořád jsem měla pocit že moje vlasy jsou hnědý.
Barva vlasů mi byla ukradená. Jediný na čem mi záleželo byla moje budoucnost. Nemůžu myslet na nesmysly, měla bych se soustředit na to co je důležité.
A ne pořád myslet na Evena a Ember. Haha, hodí se k sobě. Oba dva jsou bezohlední, namyšlení a jde jim jenom o sebe. A taky oba dva začínají na E. Ale to já vlastně taky.. Budeme dělat že ne.
Tohle je naprosto nepodstatná informace, a proto netuším proč to do vás cpu...Jak se líbí?
Miluju vás!!!❤
ČTEŠ
WAIT FOR ME✅
Teen FictionVešla jsem dovnitř, ale to jsem očividně neměla dělat. "Co chceš?" Zeptala jsem se když přišel ke mně. "Omluvit se" řekl a podíval se mi do očí. "Hah, to klidně můžeš, ale já ti neodpustím" řekla jsem a udělala krok do zadu. Doufala jsem že tahle...