Uběhly tři měsíce od mého rozhovoru s Chrisem a já už nad tím dávno přestala přemýšlet. Ani jednou jsme spolu od té doby nemluvili. Naštěstí.
"Hele, Ell, půjdeš na tu párty žejo?" Zeptal se mě Even. Jako každý den jsem s ním stála v jeho skupince fotbalistů a poslouchala jejich rozhovory. A jako každý den jsem byla mimo a neposlouchala je.
"Jo, jasně" řekla jsem aniž bych nad tím přemýšlela.
Cože? Já? Na párty? Okamžitě jsem se probrala a vyděšeně se na Evena podívala.
"Na jakou párty?" Řekla jsem překvapeně. Vůbec nemám tušení o co jde.
"Na párty kterou v sobotu pořádá Bred po zápase" řekl tentokrát Jonh (asi) a nechápavě se na mě podíval.
"Už asi půl hodiny se o tom tady bavíme" zasmál se Lucas (pořád nevím kdo je kdo). No super. Teď vypadám jak úplnej debil. Co teď? Zdrhej!
Nevím proč, ale nic lepšího mě nenapadlo,takže jsem tentokrát s tím hlasem uvnitř mě souhlasila.
"Hele už musím" řekla jsem a v rychlosti vlepila Evenovi pusu na tvář. Otočila jsem se a zahlédla jak Chris nad tou 'pusou' protočil očima. Co je mu do toho? Ať se jde vycpat.
Rychle jsem zdrhala ke své skříňce kde jsem se oblékla a utekla ze školy. Pro mě vyučování skončilo, ale Even a ostatní jeho kamarádi měli ještě hodinu. Původně jsem na něho chtěla počkat, ale snad pochopí.
Hned co jsem došla domů, vyběhla jsem po schodech nahoru a sletěla do postele. Batoh opět skončil někde v rohu mého pokoje, ale to teď neřeším.
"Hele, Liss, co je?" Otevřely se dveře od mého pokoje a dovnitř vešla Rose. Poslední dobou mám pocit že už je pro mě Rose důležitější. Často spolu řešíme svoje problémy.
"Já" povzdechla jsem si. "Já nevím" dokončila jsem a sedla si.
"No taak, řekni co se stalo" sedla si za mě na postel Rose a začala si hrát s mými vlasy.
"Všechno?" Zeptala jsem se s nadějí že toho nebude chtít moc vědět. Sama jsem nevěděla proč se cítím tak mizerně.
"Všechno" řekla a já si povzdechla. No jo, tak budu muset.Kapitola celkem o ničem, ale to nevadí ne?😂😂 doufám že někteří už pochopili co se stane😂❤😏
Láskuju vás❤
ČTEŠ
WAIT FOR ME✅
Fiksi RemajaVešla jsem dovnitř, ale to jsem očividně neměla dělat. "Co chceš?" Zeptala jsem se když přišel ke mně. "Omluvit se" řekl a podíval se mi do očí. "Hah, to klidně můžeš, ale já ti neodpustím" řekla jsem a udělala krok do zadu. Doufala jsem že tahle...