×FIVE×

4.9K 224 21
                                    

"Tak zítra, ahoj" řekla jsem když Mia a Clair odcházely.
Právě jsem stála před skříňkami a čekala než Rose skončí tělocvik.
Otevřela jsem skříňku a na mě vypadl malý papírek.
Ahoj
No děláte si srandu? Naštvaně jsem papírek zmačkala a vyhodila do koše.
Možná se ptáte proč Evena tak nenávidím, když jsem vám tady cpala jak je úžasnej. Byl úžasnej. Upřímně, stýská se mi. Chtěla bych to zpátky, ale brání mi moje sebevědomí. Nemůžu ho vzít zpátky. Nezaslouží si to.
Ublížil mi, bolelo to. A bolí do teď. Určitě každý ví, jak to bolí když vás zklame někdo, koho jste nechtěli ztratit. Milovala jsem ho. A nějakým zvláštním způsobem jsem do něj zamilovaná pořád. Ale nejde to. Zabouchla jsen skříňku a utřela si slzu, která mi tekla po tváři. Všechno mohlo být jinak.
Liss, vzpamatuj se, silný holky nebrečí...
Musela jsem se napomenout, nesmím ukázat jak jsem slabá. Jedna slza a už to nedokážu zastavit. Byla jsem na cestě nahoru a nemůžu to teď vzdát a spadnout dolů. Nesmím.
Je to těžký, ale když zvládnu matiku, tak i tohle.
Slyšela jsem kroky, tak jsem se radši rychle schovala. Co kdyby to byl Even,  že jo.
Má zrovna teď volnou hodinu, takže klidně může projít zrovna tudy.
Jak to vím? Jednoduše. Naučila jsem se jeho rozvrh nazpaměť, abych se mu mohla vyhýbat. Já vím, je to trošku divný, ale toho si nevšímejte...
Rozhlížela jsem se kolem sebe, ale nebylo se kam schovat.
Zpanikařila jsem a rychle se nacpala do skříňky.
Radši jsem ani nedýchala, nemohla jsem riskovat že mě někdo uvidí jak se schovávám ve skříňce.
"Evene, počkej" řekl někdo a já zatajila dech. Podle hlasu to byla Ember.
"Ne, nech mě. Já s tebou nechci nic mít" řekl podle všeho Even, nejspíš se s Ember pohádali.
"A proč? Vždyť Elisabeth tě už nechce, nechápeš to? Nestojí o tebe" řekla Ember a oni se zastavili přesně před mou skříňkou. No super.
"Ale já nemůžu, prostě ne. Miluju Ell, ne tebe" řekl Even a já ztuhla. Ehm, tak jo no... Jeho problém.
"Dobře, jak chceš." Řekla Ember naštvaně a otočila se na podpatku. Já se Evenovi celkem divím, Ember je krásná a chytrá bruneta, ne jak já. Hnusná, malá, blbá blondýna. Jo, vím že za blond vlasy si můžu sama. Stejně, lepší by bylo kdyby miloval Ember, ne mě. Dali by mi pokoj. Oba dva. A já bych neměla problémy, přesně jako předtím.


WAIT FOR ME✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat