Sentimente

49 2 2
                                    

-Ce ai patit? Vrei sa vin la tine?

Acum chiar ma panicasem!Stia unde stau! Daca venea sa imi faca ceva in somn? Nu glumesc! Nu te poti increde in straini!

-Nu,nu e nevoie! Nu vreau sa fac pe proasta ca altele! Stiu ca vrei sa vii la mine doar ca sa ai cu cine "dormi" ca sa spun asa! Chris,eu nu sunt genul acela de fata! Imi pare rau ca te dezamagesc,dar trebuie sa iti gasesti o alta domnisoara cu care sa iti petreci noaptea aceasta!

-Stai,Selena! Voiam sa vin la tine ca sa te linistesc! Nu aveam de gand sa fac nimic! Oricine ti-a spus acele lucruri,sa stii ca o faceam pentru ca acele fete erau dispuse sa faca orice pentru a ma avea! Mi-am dat seama ca tu esti diferita!

-Imi pare foarte rau! Nu am vrut sa reactionez asa! Vin eu la tine. Ne vedem peste 15 minute.

O doamnee! Ce a fost in capul meu cand am spus ca ma duc?! Ce a fost in capul meu cand am spus 15 minute? Imi i-a o ora sa ma imbrac!

Mi-am gasit o rochie neagra cu dantela alba,niste pantofi cu toc cui,si poseta. Am alergat pe scari,iar cand am deschis usa,Chris mi-a intins un buchet de trandafiri si m-a sarutat pe obraz.

Casa lui era aproape asa ca se puteau auzi boxele date la maxim.

M-am imprietenit cu prietenii lui si mi-am intalnit si cativa colegi.Apoi i-am vazut pe Alexia si pe Andreas tinandu-se de mana! Eram destul de socata,dar am trecut peste atunci cand fiecare ne-am asezat pe canapele si Chris a propus jocul "sticluta". Imi cam pierise pofta de petrecere,dar am ales sa incerc.

Primul sarut,care a durat 2 minute,a fost intre Andreas si Alexia.Apoi sticluta a cazut pe doi colegi de-ai mei.

Perfect!. Randul meu! Doamne te rog ss fie macar putin dragut!

Oooooooooooooo Ooooooooooooooo

Chris! Trebuia sa ne sarutam timp de 3 minute,legate! Nu imi venea sa cred! Voiam sa ies din joc,dar parca ceva ma tinea pe loc. Poate era...nu,nu se poate!

*Sarut*

Am plecat agitata din grupul de prieteni si m-am indreptat spre usa! Puteam sa ajung repede acasa.

-Selena!

-Vorbim maine,okay? ma grabeam extrem de tare si nu mai puteam scoate 3 cuvinte.

-Stai putin!

Atunci,am simtit incheietura mainii mele stransa de o anume persoana,nimeni altcineva decat,Chris!

-Imi cer scuze! A fost doar un joc,nimic mai mult! spune el,parca mai agitat decat mine.

-Nu am vrut sa plec asa,doar ca...

Stateam sub clar de luna si nimeni nu era pe strada.Ma simteam incoltita de Chris,dar in acelasi timp,fluturasii ieseau din mine!

El mi-a dat drumul la incheietura si si-a incolacit degetele peste ale mele.

-Te iubesc,Selena!

-Si eu te iubesc,Chris! Poate ca stiai asta sau....

Gura mi-a fost inchisa de un sarut dulce si foarte pasional. Simteam cum mi se inmoaie picioarele.

-Stii ca nu te voi rani,da?

-Stiu Chris! Dar,ai rabdare cu mine,te rog!

-O sa am pentru ca te iubesc,si tin prea mult la tine! Te sun eu de dimineata!

-Nu am spus ca nu poti dormi cu mine!

-Pot? Adica,nu te superi?

-Normal ca.............

DRAGILOR,

SUNT IMPRESIONATA DE NUMARUL DE LECTURI SI DE VOTURI ACUMULATE ASA DE REPEDE :* SUNTETI MINUNATI!

IMI PARE RAU CA AM POSTAT TARZIU :( MA VOI REVANSA ;)

ASTEPT MAI MUTE PARERI SAU IDEI :*

LOVE YOU! <3

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 10, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Love or Hate?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum